Zareklamuj się na Strefie »
Nie masz jeszcze konta?
» Zarejestruj się
» Przypomnij hasło
Zdolności

Zdolności

Ostatnia edycja: 23.10.2006, 17:21
ZdolnościNiekiedy spotkasz przeciwnika posiadającego nieznaną ci aurę, lub podczas atakowania jego nagle twoje jednostki zacznie atakować rój owadów. To są właśnie zdolności postaci i przeciwników. Poniżej znajdziesz ich opis, ocenę, obrazek oraz nazwę. Dzięki temu żaden przeciwnik z tajemniczą aurą nie będzie dla ciebie zagadką.
Pamiętaj! Niektóre zdolności mogą się kumulować i nakładać!

Nazwa

Obrazek

Ocena

Opis

Insekty
(Insects)

Insekty

++

Wokół postaci wiruje mały rój owadów, obniżają obronę przeciwników i zadają im małe obrażenia.

Bieg
(Run)

Bieg

+++

Znacznie zwiększa szybkość ruch postaci na krótki okres czasu. Różne są rodzaje tej zdolności dla różnej profesji.

Piekielny ogień
(Hellfire)

Piekielny ogień

++

Postać otrzymuje 30 obrażeń za każdy cios.

Siła kości
(Bone power)

Siła kości

++

Zwiększa obronę wszystkich szkieletów w pobliżu o 1.

Taktyka Gnolli
(Gnolls Tactics)

Taktyka Gnolli

++

Gnolle znajdujące się niedaleko dowódcy otrzymują +2 do ataku. Gdy ich dowódca zginie Gnolle zaczynają panikować.

Odporność na magię
(Magic Immune)

Odporność na magię

++++

Postać objęta tą zdolnością jest odporna na magię.

Moc Ursy
(Gnolls Tactics)

Moc Ursy

+++

Zamienia każdą umarłą w polu aury jednostkę (żywą, czyli na przykład orka) w zwykłego szkieleta.

Aura nekromantów
(Necromancy Aura)

Aura nekromantów

+++

Postać objęta tą zdolnością jest odporna na magię.

Zebranie elfickich robotników (?)
(Rally workers)

Zebranie elfickich  robotników (?)

++++

W grze typu RTS bohater zamienia się na 30 minut w skałę lecz obok niego tworzy się kilku robotników-elfów, którzy mogą rozpocząć budowę miasta. W wersji RPG za kartę otrzymamy złoto.

Zebranie nieumarłych robotników (?)
(Rally workers)

Zebranie nieumarłych  robotników (?)

++++

W grze typu RTS bohater zamienia się na 30 minut w skałę lecz obok niego tworzy się kilku robotników-nekromantów, którzy mogą rozpocząć budowę miasta. W wersji RPG za kartę otrzymamy złoto.

Furia Orków
(Orcs Fury)

Furia Orków

++

Orki znajdujące się w otoczeniu dowódcy otrzymują +2 do ataku.

Stranglehold
(Stranglehold)

Stranglehold

++++

Nie pozwala na rzucanie czarów. Dodatkowo zmniejsza regenerację many o 30. Jeżeli regeneracja jest mniejsza niż 30, mana będzie stopniowo spadać.

Uderzenie ognia
(Flame Strike)

Uderzenie ognia

++

Daje szansę na to, że jednostki trafione tą zdolnością opanuje strach.

Pożądanie krwii
(Bloodlust)

Pożądanie krwii

+

Zmniejsza obronę, ale za to zwiększa atak sojuszniczych jednostek.

Wampiryzm
(Vampirism)

Wampiryzm

++

Sojusznicze jednostki gdy zaatakują przeciwnika otrzymują regenerację życia. Jeżeli dana jednostka stanie się wampirem traci całkowicie ochronę na magię.

Gobliński podstęp
(Goblins ruse)

Gobliński podstęp

+

W otoczeniu dowódcy wszystkie gobliny otrzymują +1 do ataku. Po śmierci dowódcy gobliny panikują.

Wskrzeszenie zmarłego
(Raise Dead)

Wskrzeszenie zmarłego

+++

Pozwala na wskrzeszenie zmarłego goblina.

Uderzenie ziemi
(Earth Strike)

Uderzenie ziemi

++

Oszałamia jednostkę. Szansa na powodzenie czaru na 3 sekundy - 20%.

Leczenie ran
(Wounds Healing)

Leczenie ran

++

Za pomocą tej zdolności szamani mogą leczyć swoich podwładnych.

Uderzenie lodu
(Ice Strike)

Uderzenie lodu

++

Zmniejsza znacząco atak i obronę na 3 sekundy wroga.

Aura odporności
(Immunity aura)

Aura odporności

+

Wszyscy wrogowie w rejonie działania aury mają zmniejszoną obronę o 1.

Trujący zgon
(Poisonus demise)

Trujący zgon

++

Po śmierci jednostki posiadającej tą zdolność wszyscy jej wrogowie otrzymują obrażenia 50 punktów.

Uderzenie wiatru
(Wind strike)

Uderzenie wiatru

++

Zdolność spowalnia wrogie jednostki o 7%% i zadaje im obrażenia równe 50 punktów. Efekt działa 3 sekundy.

Zemsta pająków
(Spiders revenge)

Zemsta pająków

++++

Gdy jeden z pająków zginie reszta otrzymuje premię +200% do szybkości i +100% do ataku. Efekt utrzymuje się 20 sekund.

Moc run
(Rune power)

Moc run

+++

Zdolność dodaje wszystkim krasnoludom wokół premię +3 do ataku i +2 do obrony.

Nekromandzka aura
(Necromancy aura)

Aura nekromantów

+++

Istota żywa jaka zginie nieopodal postaci posiadającej tą aurę staje się zwykłym szkieletem.

Moc śniegów
(Power of snows)

Moc śniegów

+++

Odnawia 10 punktów życia na 3 sekundy.

Plaga
(Plague)

Plaga

++

Zainfekowana istota (poprzez atak) traci 3 punkty ataku, 33% szybkości ruchu. Efekt trwa 60 sekund.

Równowaga
(Equilibrium)

Równowaga

+

Zdolność znacząco zwiększa obronę na magię, lecz również podwaja koszt rzucania czarów.

Heroizm
(Heroism)

Heroizm

++

Postać zwiększa punkty ataku sojuszniczych jednostek lecz zmniejsza ich obronę.

Surowa kara
(Retribution)

Surowa kara

++

Wywołuje złość wśród przeciników.

Gniew Drzew
(Anger of Trees)

Gniew Drzew

++

Atakowany przez druida przeciwnik traci właściwości (-3 atak, -2 obrona).

Gniew Natury
(Ire of Nature)

Gniew Natury

+

Zwiększa wszystkim sojuszniczym jednostką wokół atak o 2 punkty.

Strzały Wiatru
(Wind Arrows)

Strzały Wiatru

+++

Zwiększa szybkość strzał wzamian za zmniejszoną szybkość postaci - +3 do obrażeń, -33% szybkości ruchu, +120 do zasięgu ataku.

Lekki spacer
(Light Walk)

Lekki spacer

+++

Zwiększa szybkość postaci i obronę na ataki obuchowe, zmniejsza odnawianie.

Korzenie
(Roots)

Korzenie

++

Wszystkich wrogów wokół Enta obrastają korzenie uniemożliwiając im poruszanie się na 10 sekund.

Aura Zniszczenia
(Aura of Destruction)

Aura Zniszczenia

++++

Daje wszystkim wokoł sojusznikom (wojownikom) obrażenia miażdżaca.

Aura Furii
(Plague)

Aura Furii

+++

Wprawia w furię sojuszników wokół zwiększając ich atak kosztem obrony.

Auto naprawa
(Auto Repair)

Auto naprawa

++

Postać regeneruje życie +20 punktów/sekunda, ale tylko na własnym terenie.

Hart ducha
(Furtitude)

Hart ducha

++

Odnawia 4 punkty życia na sekundę.

Błoto
(Mud)

Błoto

++++

Spowalnia jednostki wroga wokół o 75% .

Tratowanie
(Tramples Enemies)

Tratowanie

++++

Jeżeli jednostka posiadająca tą zdolność "wdepnie" w przeciwników to zrówna ich z ziemią.

Podmuch Śmierci
(Deathblow)

Podmuch Śmierci

+

15% szansy na podwójny atak.

Dynamit
(Dynamite)

Dynamit

+++

Każda jednostka sojusznicza, która zginie nieopodal postaci z aktywną tą aurą eksploduje.

Aura Lodu
(Ice Aura)

Aura Lodu

++

Spowalnia przeciwników wokół oraz zmniejsza ich obronę.

Zmiana
(Swith)

Zmiana

Brak

Zmienia rodzaj ataku.

Atak gazu
(Gas Strike)

Atak gazu

++

Rozprowadza truciznę.

Otruty
(Poisoned)

Otruty

+

Zmniejsza szybkość ruchu dotkniętego przeciwnika o 75% na 0,75 sekundy.

Transformacja
(Transformation)

Transformacja

Brak

Zmienia postać w inne stworzenie.

Słowo lodu
(Word of Ice)

Słowo lodu

++

Spowalnia wroga o 33% na 1,5 sekundy.

Aura ognia
(Flame Aura)

Aura ognia

++

Gdy aura jest aktywna wszyscy wrogowie wokół pokrywają się płomieniami i ranią okoliczne jednostki.

Zagłuszanie
(Jamming)

Zagłuszanie

+++

Tworzy aurę wokół postaci zmniejszając siłę ataków przeciwnika.

Przekształcenie
(Transform)

Przekształcenie

+++

Zwiększa znacząco szybkość, obronę, daje latanie, uniemożliwia atak.

Aura wiatru
(Wind Aura)

Aura wiatru

++

Spowalnia przeciwników wokół, zwiększa obronę na ataki obuchowe sojusznikom.

Zamrażanie
(Cooling)

Zamrażanie

+++

Odnawia 20 punktów życia na sekundę, tylko na śnieżnym terenie.

Hartowanie
(Heathing)

Hartowanie

+

Postać posiadająca tą zdolność w formie aktywnej traci 10 punktów życia na 2 sekundy.

Zadymienie
(Smoke Screen)

Zadymienie

+

Zmniejsza obrażenia zadawane przez wrogich strzelców.

Aura piorunów
(Thunderstorm Aura)

Aura piorunów

+++

Zadaje obrażenia od magii przeciwnikom nieopodal postaci.

Zamiana energii
(Transformation of Energies)

Zamiana energii

+++

Zamienia odnawianie życia z odnawianiem many.

Braterstwo Yeti
(Brotherhood of Yeti)

Braterstwo Yeti

+++

Dodaje 10 punktów życia wszystkim Yeti oraz Dowódcy Yeti w okolicy działania aury.

Siła ziemi
(Earth Power)

Siła ziemi

+++

Zmniejsza obronę przeciwników oraz spowalnia ich.

Hipnoza
(Hypnosis)

Hipnoza

++

Daje szansę na zahipnotyzowanie 5+ jednostek przeciwnika przy ataku, co powoduje to, że nie mogą się ruszać. Efekt działa 0,5 sekundy.

Wyszukiwarka

Zainteresował Cię temat? Chcesz przeczytać więcej? Znajdź podobne artykuły dzięki naszej wyszukiwarce:

Komentarze

Brak komentarzy. Może będziesz pierwszy?

Napisz komentarz

Komentowanie tylko dla zalogowanych użytkowników.