![]() Pamiętaj! Niektóre zdolności mogą się kumulować i nakładać! |
Nazwa |
Obrazek |
Ocena |
Opis |
Insekty |
|
++ |
Wokół postaci wiruje mały rój owadów, obniżają obronę przeciwników i zadają im małe obrażenia. |
Bieg |
|
+++ |
Znacznie zwiększa szybkość ruch postaci na krótki okres czasu. Różne są rodzaje tej zdolności dla różnej profesji. |
Piekielny ogień |
|
++ |
Postać otrzymuje 30 obrażeń za każdy cios. |
Siła kości |
|
++ |
Zwiększa obronę wszystkich szkieletów w pobliżu o 1. |
Taktyka Gnolli |
|
++ |
Gnolle znajdujące się niedaleko dowódcy otrzymują +2 do ataku. Gdy ich dowódca zginie Gnolle zaczynają panikować. |
Odporność na magię |
|
++++ |
Postać objęta tą zdolnością jest odporna na magię. |
Moc Ursy |
|
+++ |
Zamienia każdą umarłą w polu aury jednostkę (żywą, czyli na przykład orka) w zwykłego szkieleta. |
Aura nekromantów |
|
+++ |
Postać objęta tą zdolnością jest odporna na magię. |
Zebranie elfickich robotników (?) |
|
++++ |
W grze typu RTS bohater zamienia się na 30 minut w skałę lecz obok niego tworzy się kilku robotników-elfów, którzy mogą rozpocząć budowę miasta. W wersji RPG za kartę otrzymamy złoto. |
Zebranie nieumarłych robotników (?) |
|
++++ |
W grze typu RTS bohater zamienia się na 30 minut w skałę lecz obok niego tworzy się kilku robotników-nekromantów, którzy mogą rozpocząć budowę miasta. W wersji RPG za kartę otrzymamy złoto. |
Furia Orków |
|
++ |
Orki znajdujące się w otoczeniu dowódcy otrzymują +2 do ataku. |
Stranglehold |
|
++++ |
Nie pozwala na rzucanie czarów. Dodatkowo zmniejsza regenerację many o 30. Jeżeli regeneracja jest mniejsza niż 30, mana będzie stopniowo spadać. |
Uderzenie ognia |
|
++ |
Daje szansę na to, że jednostki trafione tą zdolnością opanuje strach. |
Pożądanie krwii |
|
+ |
Zmniejsza obronę, ale za to zwiększa atak sojuszniczych jednostek. |
Wampiryzm |
|
++ |
Sojusznicze jednostki gdy zaatakują przeciwnika otrzymują regenerację życia. Jeżeli dana jednostka stanie się wampirem traci całkowicie ochronę na magię. |
Gobliński podstęp |
|
+ |
W otoczeniu dowódcy wszystkie gobliny otrzymują +1 do ataku. Po śmierci dowódcy gobliny panikują. |
Wskrzeszenie zmarłego |
|
+++ |
Pozwala na wskrzeszenie zmarłego goblina. |
Uderzenie ziemi |
|
++ |
Oszałamia jednostkę. Szansa na powodzenie czaru na 3 sekundy - 20%. |
Leczenie ran |
|
++ |
Za pomocą tej zdolności szamani mogą leczyć swoich podwładnych. |
Uderzenie lodu |
|
++ |
Zmniejsza znacząco atak i obronę na 3 sekundy wroga. |
Aura odporności |
|
+ |
Wszyscy wrogowie w rejonie działania aury mają zmniejszoną obronę o 1. |
Trujący zgon |
|
++ |
Po śmierci jednostki posiadającej tą zdolność wszyscy jej wrogowie otrzymują obrażenia 50 punktów. |
Uderzenie wiatru |
|
++ |
Zdolność spowalnia wrogie jednostki o 7%% i zadaje im obrażenia równe 50 punktów. Efekt działa 3 sekundy. |
Zemsta pająków |
|
++++ |
Gdy jeden z pająków zginie reszta otrzymuje premię +200% do szybkości i +100% do ataku. Efekt utrzymuje się 20 sekund. |
Moc run |
|
+++ |
Zdolność dodaje wszystkim krasnoludom wokół premię +3 do ataku i +2 do obrony. |
Nekromandzka aura |
|
+++ |
Istota żywa jaka zginie nieopodal postaci posiadającej tą aurę staje się zwykłym szkieletem. |
Moc śniegów |
|
+++ |
Odnawia 10 punktów życia na 3 sekundy. |
Plaga |
|
++ |
Zainfekowana istota (poprzez atak) traci 3 punkty ataku, 33% szybkości ruchu. Efekt trwa 60 sekund. |
Równowaga |
|
+ |
Zdolność znacząco zwiększa obronę na magię, lecz również podwaja koszt rzucania czarów. |
Heroizm |
|
++ |
Postać zwiększa punkty ataku sojuszniczych jednostek lecz zmniejsza ich obronę. |
Surowa kara |
|
++ |
Wywołuje złość wśród przeciników. |
Gniew Drzew |
|
++ |
Atakowany przez druida przeciwnik traci właściwości (-3 atak, -2 obrona). |
Gniew Natury |
|
+ |
Zwiększa wszystkim sojuszniczym jednostką wokół atak o 2 punkty. |
Strzały Wiatru |
|
+++ |
Zwiększa szybkość strzał wzamian za zmniejszoną szybkość postaci - +3 do obrażeń, -33% szybkości ruchu, +120 do zasięgu ataku. |
Lekki spacer |
|
+++ |
Zwiększa szybkość postaci i obronę na ataki obuchowe, zmniejsza odnawianie. |
Korzenie |
|
++ |
Wszystkich wrogów wokół Enta obrastają korzenie uniemożliwiając im poruszanie się na 10 sekund. |
Aura Zniszczenia |
|
++++ |
Daje wszystkim wokoł sojusznikom (wojownikom) obrażenia miażdżaca. |
Aura Furii |
|
+++ |
Wprawia w furię sojuszników wokół zwiększając ich atak kosztem obrony. |
Auto naprawa |
|
++ |
Postać regeneruje życie +20 punktów/sekunda, ale tylko na własnym terenie. |
Hart ducha |
|
++ |
Odnawia 4 punkty życia na sekundę. |
Błoto |
|
++++ |
Spowalnia jednostki wroga wokół o 75% . |
Tratowanie |
|
++++ |
Jeżeli jednostka posiadająca tą zdolność "wdepnie" w przeciwników to zrówna ich z ziemią. |
Podmuch Śmierci |
|
+ |
15% szansy na podwójny atak. |
Dynamit |
|
+++ |
Każda jednostka sojusznicza, która zginie nieopodal postaci z aktywną tą aurą eksploduje. |
Aura Lodu |
|
++ |
Spowalnia przeciwników wokół oraz zmniejsza ich obronę. |
Zmiana |
|
Brak |
Zmienia rodzaj ataku. |
Atak gazu |
|
++ |
Rozprowadza truciznę. |
Otruty |
|
+ |
Zmniejsza szybkość ruchu dotkniętego przeciwnika o 75% na 0,75 sekundy. |
Transformacja |
|
Brak |
Zmienia postać w inne stworzenie. |
Słowo lodu |
|
++ |
Spowalnia wroga o 33% na 1,5 sekundy. |
Aura ognia |
|
++ |
Gdy aura jest aktywna wszyscy wrogowie wokół pokrywają się płomieniami i ranią okoliczne jednostki. |
Zagłuszanie |
|
+++ |
Tworzy aurę wokół postaci zmniejszając siłę ataków przeciwnika. |
Przekształcenie |
|
+++ |
Zwiększa znacząco szybkość, obronę, daje latanie, uniemożliwia atak. |
Aura wiatru |
|
++ |
Spowalnia przeciwników wokół, zwiększa obronę na ataki obuchowe sojusznikom. |
Zamrażanie |
|
+++ |
Odnawia 20 punktów życia na sekundę, tylko na śnieżnym terenie. |
Hartowanie |
|
+ |
Postać posiadająca tą zdolność w formie aktywnej traci 10 punktów życia na 2 sekundy. |
Zadymienie |
|
+ |
Zmniejsza obrażenia zadawane przez wrogich strzelców. |
Aura piorunów |
|
+++ |
Zadaje obrażenia od magii przeciwnikom nieopodal postaci. |
Zamiana energii |
|
+++ |
Zamienia odnawianie życia z odnawianiem many. |
Braterstwo Yeti |
|
+++ |
Dodaje 10 punktów życia wszystkim Yeti oraz Dowódcy Yeti w okolicy działania aury. |
Siła ziemi |
|
+++ |
Zmniejsza obronę przeciwników oraz spowalnia ich. |
Hipnoza |
|
++ |
Daje szansę na zahipnotyzowanie 5+ jednostek przeciwnika przy ataku, co powoduje to, że nie mogą się ruszać. Efekt działa 0,5 sekundy. |