[Artykuł zawiera informacje związane z questami pobocznymi, nie poruszając wątków fabuły głownej]
Fabuła Torchlight jest ściśle powiązana z głównymi questami. Wykonując je i schodząc coraz głębiej brniemy w ściśle określonym kierunku.
Trudno jednoznacznie opisać questy główne, gdyż jest to ciąg następstw jakie po sobie następują i często nie niosą one ze sobą wynagrodzenia. Całość na dobrą sprawę polega na tym, że co 4 eklsploratowany poziom natrafiamy na głównego (wg fabuły) bossa.
W Torchlight jednak nie brakuje questów pobocznych, które nie oszukując się - polegają głównie na tym samym. To co w danym zadaniu będziemy musieli wykonać, zależy od zleceniodawca. Osobami, które z chęcią skorzystają z naszych usług są:
- Vasman
- Hatch
- Trill-bot 4000
Vasman
Vasman przybył do Torchlight by studiować niezmierzone zasoby Emberu. Jednakże potwory, które zagnieździły się w kopalniach, uniemożliwiły mu pozyskiwanie potrzebnych próbek. To właśnie my jesteśmy jego ostatnią nadzieją, na kontynuowanie badań. Jeżeli tylko się zgodzimy, to Vasman raz za razem poprosi nas o odnalezienie ściśle określonego Emberu. Oddanie mu próbki do badań wiąże się z sowitym wynagrodzeniem nie tylko w postaci doświadczenia i chwały, ale także obdarowaniem nas Tajemniczym Zwojem Mapy, bądź unikatowym klejnotem.
-
Świecący Ember
- GP 80
- XP 2400
- Sława 360
- Bardzo Szybki Klejnot Chaosu (4% Szybszy Atak)
-
Deathlance Ember
- GP 88
- XP 3000
- Sława 450
- Tajemniczy Zwój Mapy
-
Lśniący Ember
- GP 105
- XP 4400
- Sława 660
- Tajemniczy Zwój Mapy
-
Pierwotny Ember
- GP 120
- XP 5600
- Sława 840
- Losowy magiczny przedmiot
-
Barbarzyński Ember
- GP 133
- XP 6600
- Sława 990
- Tajemniczy Zwój Mapy
-
Diamentowy Ember
- GP 145
- XP 7600
- Sława 1140
- Tajemniczy Zwój Mapy
-
Ember Koloru Krwi
- GP 158
- XP 8600
- Sława 1290
Hatch
Hatch jak sam twierdzi, jest najbogatszym człowiekiem w mieście. Najbogatszym, a zarazem bardzo zachłannym. Swego czasu wszedł w posiadanie magicznej różdżki, za pomocą której może otwierać magiczne portale. Jeżeli tylko się zgodzimy - będzie otwierał jeden za drugim specjalnie dla nas, a raczej - specjalnie dla siebie i swojego zysku. Za każdym razem będziemy zobowiązani przynieść mu określoną rzecz z miejsca, do którego nasz przeniesie.
-
Księga Objawienia
- GP 68
- XP 655
- Sława 720
- 2x Duży Eliksir Życia
- Zaklęcie
-
Nefrytowy Sokół
- GP 49
- XP 1995
- Sława 259
- Losowy Przedmiot
-
Księga Fleshbound
- GP 75
- XP 2232
- Sława 344
- Losowy Przedmiot
-
Rzadko Spotykany Grzyb
- GP 66
- XP 3964
- Sława 480
- Losowy Przedmiot
-
Posąg Macki
- GP 78
- XP 3194
- Sława 494
- Losowy Przedmiot
-
Miniaturowy Ornithopter
- GP 102
- XP 4816
- Sława 678
- Losowy Przedmiot
Trill-bot 4000
Trill-bot 4000 to niespełniony bard. Przepełniony wiarą w swe umiejętności, dąży do tego by stać się najlepszym bardem jakiego znał świat. Niestety - brakuje mu inspiracji. Nie robiąc zbyt dużo możemy sprawić, że Trill-bot będzie miał tematy do swych ballad. Wystarczy, iż praktycznie co poziom, zabijemy wyznaczoną przez niego kreaturę. My mu pomożemy, on da nam coś w zamian. W tym przypadku zysk jest marny, ale potwora bądź-co-bądź i tak byśmy zabili, bo stałby na naszej drodze.
Trill-bot 4000 zleca nam zabicie potworów na poszczególnych poziomach. Zmianom nie ulega poziom, na którym znajduje się kreatura, ale jej nazwa i zyski za mord są różne.