Każda z trzech postaci, którymi przyjdzie nam grać w Torchlight, posiada szereg umiejętności sprawiających, że gra staje się efektywniejsza, a nasz bohater silniejszy. Niektóre skille są dostępne tylko i wyłącznie dla określonej klasy postaci, inne są unikatowe i niezależnie od tego kim będziemy grać to i tak będziemy mogli z nich skorzystać.
Alchemik jest w pewien sposób "wyjątkowy" na tle umiejętności. Obie pozostałe klasy posiadają po 30 umiejętności, on zaś 33.
Drzewka umiejętności Alchemika
Ezoteryka - umiejętności będące dosłownie czarami ofensywnymi, pozwalają Alchemikowi walczyć z potworami na odległość i ranić jednocześnie całe grupy wrogów.
Wiedza - umiejętności pozwalające Alchemikowi przywoływać impy i golemy, które będą walczyć u jego boku, a także umiejętności zwiększające możliwości ofensywne i defensywne wszystkich sług.
Walka - nikt nie powiedział, że Alchemik nie może walczyć w zwarciu. Dzięki umiejętnościom z tego drzewka staje się to możliwe, a poza skutecznym zwiększaniem obrażeń, czy też możliwością walki dwoma przedmiotami, możemy również przywołać Srażnika Emberu, który będzie nas bronił, rażąc potwory promieniem Emberu.
Kalkulator umiejęności Alchemika
Ezoteryka
Wymagany Poziom | Obrazek | Nazwa, opis i właściwości umiejętności na pierwszym poziomie |
---|---|---|
1 |
Piorun EmberuDwa pociski z energii z energii Emberu poszukują swojego celu.
|
|
1 |
Specjalista: Broń MagówBiegłość w posługiawaniu się Różdżkami i Laskami, oraz obniżone wymagania co do używania Pierścieni i Amuletów.
|
|
5 |
Lodowa BombaCiska kryształ, który wybuchając uwalnia mroźny podmuch, zamrażający pobliskich wrogów.
|
|
5 |
Trafienie KrytyczneZwiększa szanse na trafienie krytyczne i ilość obrażeń przez nie zadawanych.
|
|
10 |
AwanturnikPoprawia moc eliksirów, zwiększa ilość zdobywanego doświadczenia i sławy oraz zmniejsza kary za wskrzeszenie.
|
|
10 |
Błyskawica EmberuPoraża wrogów błyskawicą z energii Emberu
-Efekt Dodatkowy-
|
|
10 |
Mistrzostwo Magii OfensywnejZwiększa poziom wsyzstkich zaklęć Magii Ofensywnej (dotyczy to czarów ze zwojów).
|
|
15 |
Lanca EmberuPrzebija wrogów promieniem rozpalonej energii.
|
|
20 |
Ogień PiekielnyCiska kryształ wypełniony piekielnym ogniem, który po uwolnieniu spala wrogów.
|
|
20 |
Zaawansowane CzarowanieRedukuje wymagania wsyzstkich zaklęć co do poziomu czarującego oraz zwiększa regenerację Many.
|
|
25 |
Uderzenie EmberuWe wskaze przez kursor miejsce uderza piorun palącej energii.
|
Wiedza
Wymagany Poziom |
Obrazek | Nazwa, opis i właściwości umiejętności na pierwszym poziomie |
---|---|---|
1 |
Przywołaj ImpaPrzywołuje maksymalnie 1 Piekielnego Impa, używając do tego energii okolicznych zwłok. |
|
5 |
Cierniowe SługiTwoje sługi wypełnia magiczna energia, która odbija część obrażeń jakie zadają im wrogowie.
|
|
5 |
Władza Nad ZwierzętamiTwoja sympatia dla zwierząt zwiększa siłę twojego towarzysza, przyzywanych sług oraz zmniejsza czas podróży towarzysza do miasta.
|
|
10 |
Przywołaj Alchemicznego GolemaPrzywołuje Alchemicznego Golema by atakował twoich wrogów. |
|
10 |
Mistrzostwo Magii ZaklinaniaZwiększa poziom wszystkich zaklęć Magii Zaklinania (dotyczy to czarów ze zwojów). |
|
15 |
TerrorWe wrogach w zasięgu działania wywołuje śmiertelne przerażenie.
|
|
15 |
Specjalista: Broń StrzeleckaBiegłość w posługiwaniu się Łukami, Kuszami, Pistoletami i Strzelbami.
|
|
20 |
Hartujący PromieńRozjusza twoje sługi, co zwiększa ich skuteczność i szybkość ataku.
|
|
20 |
HandelRedukuje ceny zakupów u Kupców, Czarodzieja i Szulera. Zwiększa ceny sprzedaży twoich przedmiotów.
|
|
25 |
Przywołuje Strzelającego GolemaPrzywołuje Golema by raził twoich wrogów wiązką elektryczności. |
|
25 |
Łowca SkarbówZwiększa szansę na znalezienie magicznych przedmiotów oraz moc umagicznień. Łowcy skarbów znajdują również więcej złota.
|
Walka
Wymagany Poziom |
Obrazek | Nazwa, opis i właściwości umiejętności na pierwszym poziomie |
---|---|---|
1 |
Porażenie EmberuPrzeciążenie rękawicy wyzwala niszczycielski ładunek w pojedyńczy cel. Moc rozprasza się rażąc słabiej pobliskich wrogów.
-Efekt Dodatkowy-
|
|
1 |
Specjalista: PancerzBiegłość w posługiwaniu się wszystkimi elementami pancerza. Obniża wymagania co do używania oraz poprawia zdolności obronne pancerza.
|
|
5 |
Tarcza EmberuOtula cię energią Emberu, absorbując fizyczne obrażenia.
|
|
5 |
Specjalista: Broń BiałaBiegłość w posługiwaniu się Mieczami, Toporami, Buławami i Brońmi Drzewcowymi.
|
|
10 |
Przypływ MocyWypełnia twoją broń energią Emberu, zwiększając zadawane nią obrażęnia.
|
|
10 |
Mistrzostwo Magii DefensywnejZwiększa poziom wszystkich zaklęć Magii Defensywnej (dotyczy to czarów ze zwojów).
|
|
15 |
BezsilnośćOsłabia pobliskich wrogów, ogniżając ich obronę, odporności oraz szybkość ataku.
|
|
15 |
OburęcznośćZwiększa zadawane obrażenia każdej z broni w przypadku używaniu dwóch na raz.
|
|
20 |
Brama EmberuTeleportuje cię w miejsce wskazane przez kursor, zadając obrażenia wrogom zarówno przy opuszczaniu jak i przy pojawianiu się w nowej lokacji.
|
|
20 |
Blokowanie i ParowanieZwiększa szansę zablokowania trafienia z tarczą lub bez tarczy.
|
|
25 |
Strażnik EmberuKryształowy Strażnik razi pobliskich wrogów promieniem energii Emberu.
|