Zareklamuj się na Strefie »
Nie masz jeszcze konta?
» Zarejestruj się
» Przypomnij hasło
Niszczyciel - Umiejętności

Niszczyciel - Umiejętności

Data opublikowania: 31.08.2010, 16:13
Ostatnia edycja: 12.04.2012, 07:24

Każda z trzech postaci, którymi przyjdzie nam grać w Torchlight, posiada szereg umiejętności sprawiających, że gra staje się efektywniejsza, a nasz bohater silniejszy. Niektóre skille są dostępne tylko i wyłącznie dla określonej klasy postaci, inne są unikatowe i niezależnie od tego kim będziemy grać to i tak będziemy mogli z nich skorzystać. 

Alchemik jest w pewien sposób "wyjątkowy" na tle umiejętności. Obie pozostałe klasy posiadają po 30 umiejętności, on zaś 33.

Drzewka umiejętności Niszczyciela

Berserker - umiejętności nastawione na bezpośrednią walkę z przeciwnikami, wdarcie się w tłum potworów i skuteczne mordowanie ich za pomocą potężnych ciosów.

Tytan - umiejętności nastawione na wywoływanie wstrząsów i wybuchów, które skutecznie niszczą wszystko co będzie dookoła.

Fantom - umiejętności pozwalające przywoływać widma, które nas wspomagają jak i rzucać aury na przeciwników, które nie tylko ich osłabią, ale i będą ranić.

Kalkulator umiejętności Niszczyciela.

Berserker

 
Wymagany
Poziom
Obrazek Nazwa, opis i właściwości umiejętności na pierwszym poziomie
1

Straszliwe Cięcie

Szerokie cięcie od lewa do prawa, raniące wszystkich wrogów w zasięgu broni.

  • Zadaje 86% DPS broni
  • +50% Szansy na przerwanie akcji
1

Oburęczność

Zwiększa zadawane obrażenia każdej z broni w przypadku używaniu dwóch na raz.

  • 6% Premii obrażeń przy walce dwoma brońmi
5

Szarża

Brutalny wypad do przodu raniący każdego wroga na twojej drodze.

  • +25-42 Obrażeń
  • +15 Odrzut
  • Zadaje 84% DPS broni
10

Awanturnik

Poprawia moc eliksirów, zwiększa ilość zdobywanego doświadczenia i sławy oraz zmniejsza kary za wskrzeszenie.

  • 2% Zwiększony przyrost doświadczenia
  • 2% Zwiększony przyrost sławy
  • +8% Do efektywności eliksirów
10

Mistrzostwo Magii Ofensywnej

Zwiększa poziom wsyzstkich zaklęć Magii Ofensywnej (dotyczy to czarów ze zwojów).

  • +1 Do poziomu Zaklęć Ofensywnych
15

Wir Łańcuchów

Widmowe łańcuchy ogłuszają pobliskich wrogów.

  • 87% Szansy na ogłuszenie przez 3 sekundy
  • Zadaje 10% DPS broni
20

Widmowe Echo

Kiedy aktywne każdemu atakowi towarzyszy widmowa fala, która rani wrogów na swojej drodze, zadając 30% DPS broni.

  • 100% Szansy by rzucić zaklęcie: Widmowe Echo przez 30 sekund
20

Trafienie Krytyczne

Zwiększa szanse na trafienie krytyczne i ilość obrażeń przez nie zadawanych.

  • 12% Premii obrażeń krytycznych
  • +1% Szansy na trafienie krytyczne
25

Łowca Skarbów

Zwiększa szansę na znalezienie magicznych przedmiotów oraz moc umagicznień. Łowcy skarbów znajdują również więcej złota.

  • 3% Zwiększona ilość znajdowanego złota
  • 3% Zwiększona częstotliwość znajdowania magicznych przedmiotów
25

Zabójcza Furia

Gnasz do przodu rozdając straszliwe ciosy bronią. Poruszasz się w kierunku wskazanym przez kursor, zużywając mane tak długo jak się poruszasz.

  • Zadaje 100% DPS broni
  • 10% Szybsze poruszanie
  • -22% kary fizycznych i elementalnych pancerza przez 6 sekund
  • 27% Wolniejsze poruszanie się przez 6 sekund
  • 12% Wolniejszy atak przez 6 sekund
  • 12% Wolniejsze rzucanie zaklęć przez 6 sekund
  • +56-125 Obrażeń przez 6 sekund

 

Tytan

 
Wymagany
Poziom
Obrazek Nazwa, opis i właściwości umiejętności na pierwszym poziomie
1

Rozdarcie Duszy

Potężne widmowe ostrze rąbie wrogów.

  • Zadaje 120% DPS broni
  • +36 Obrażeń od elektryczności
  • 50% Szansy na ogłuszenie przez 2 sekundy
5

Tąpnięcie Tytana

Uderza w pobliskich wrogów falą uderzeniową, raniąc i odpychając przeciwników

  • +19-37 Obrażeń od zimna
  • +25 Odrzut
  • 67% Szansy na ogłuszenie przez 2 sekundy
  • Zadaje 70% DPS broni
5

Specjalista: Broń Biała

Biegłość w posługiwaniu się Mieczami, Toporami, Buławami i Brońmi Drzewcowymi.

  • -1 Do wymagań broni białej
  • +4% Obrażeń od broni białej
10 obrazek

Specjalista: Broń Strzelecka

Biegłość w posługiwaniu się Łukami, Kuszami, Pistoletami i Strzelbami.

  • -1 Do wymagań broni strzeleckiej
  • +4% Obrażeń broni strzeleckiej
10

Drżenie Zagłady

Uderza w ziemię, wysyłając dookoła płonące błyskawice, które porażają wrogów.

  • +57-66 Obrażeń od ognia
  • 20% Szansy na podpalenie celu
  • Zadaje 70% DPS broni
10

Mistrzostwo Magii Defensywnej

Zwiększa poziom wszystkich zaklęć Magii Defensywnej (dotyczy to czarów ze zwojów).

  • +1 Do poziomu zaklęć Magii Defensywnej
15

Tarcza Mrozu

Tworzy pole ochronne, które absorbuje obrażenia fizyczne i od żywiołów, oraz zamraża każdego kto w nie uderzy.

  • 50% Szansy na rzucenie zaklęcia: Frost Shock kiedy zostaniesz trafiony
  • Zmniejsza otrzymywane fizyczne i elementalne obrażenia o 29%
  • 75% Odporności na odrzut
20

Handel

Redukuje ceny zakupów u Kupców, Czarodzieja i Szulera. Zwiększa ceny sprzedaży twoich przedmiotów.

  • 6% Zmniejszone ceny u kupców
20

Blokowanie i Parowanie

Zwiększa szansę zablokowania trafienia z tarczą lub bez tarczy.

  • 2% Szansy na blok
25

Sejsmiczny Grzmot

Po ziemi rozchodzi się seria wybuchów energii, raniąc i odrzucając wrogów na swej drodze.

  • +355-886 Obrażeń
  • +28 Odrzut

 

Fantom

 
Wymagany
Poziom
Obrazek Nazwa, opis i właściwości umiejętności na pierwszym poziomie
1

Wojownik Cienia

Przywołuje widmo, które atakuje pobliskich wrogów.

  • Przywołuje na 29 sekund
  • +4% Zwiększone szansa na blok
5

Aura Entropii

Prędkość poruszania się pobliskich wrogów jest obniżona, a ich akcje czasami przerywane. Aura jest aktywna 90 sekund. (Aktywna może być tylko jedna Aura).

  • 20% Wolniejsze poruszanie przez 1 sekunde
  • 20% Wolniejszy atak przez 1 sekunde
  • 20% Wolniejsze rzucanie zaklęć przez 1 sekund
  • +5% Szansy na przerwanie akcji
5

Specjalista: Pancerz

Biegłość w posługiwaniu się wszystkimi elementami pancerza. Obniża wymagania co do używania oraz poprawia zdolności obronne pancerza.

  • -1 Do wymagań elementów pancerza
  • +4% Premii pancerza
10

Specjalista: Broń Magów

Biegłość w posługiawaniu się Różdżkami i Laskami, oraz obniżone wymagania co do używania Pierścieni i Amuletów.

  • -1 do Wymagań Broni Magów
  • +4% Obrażeń Broni Magów
10

Łucznik Cienia

Przywołuje widmo, które razi wrogów strzałami.

  • Przywołuje na 29 sekund
  • 10% Szansy na odbicie 80% obrażeń pocisku
10

Mistrzostwo Magii Zaklinania

Zwiększa poziom wszystkich zaklęć Magii Zaklinania (dotyczy to czarów ze zwojów).

  • +1 Do poziomu zaklęć Magii Zaklinania.
15

Władza Nad Zwierzętami

Twoja sympatia dla zwierząt zwiększa siłę twojego towarzysza, przyzywanych sług oraz zmniejsza czas podróży towarzysza do miasta.

  • +4% Obrażeń towarzysza i sług
  • +4% Pancerza towarzysza i sług
  • 8% Zmniejszony czas podróży towarzysza do miasta
20

Aura Cierni

Pobliscy wrogowie są automatycznie ranieni co jakiś czas. Aura jest aktywna 90 sekund. (Aktywna może być tylko jedna aura).

  • +44-218 Obrażeń magicznych
25

Widmowy Zanik

Kruszy pancerz pobliskich wrogów, zwiększając ilość zadawanych im obrażeń.

  • +5 Odrzut
  • Zwiększa otrzymane fizyczne i elementalne obrażenia o 25% przez 10 sekund
  • 25% Szansy na ogłuszenie przez 3 sekundy
25

Zaawansowane Czarowanie

Redukuje wymagania wsyzstkich zaklęć co do poziomu czarującego oraz zwiększa regenerację Many.

  • -1 Do wymagań nauki zaklęć
  • 2 Regeneracja many na sekundę

Wyszukiwarka

Zainteresował Cię temat? Chcesz przeczytać więcej? Znajdź podobne artykuły dzięki naszej wyszukiwarce:

Komentarze

Brak komentarzy. Może będziesz pierwszy?

Napisz komentarz

Komentowanie tylko dla zalogowanych użytkowników.