Każda z trzech postaci, którymi przyjdzie nam grać w Torchlight, posiada szereg umiejętności sprawiających, że gra staje się efektywniejsza, a nasz bohater silniejszy. Niektóre skille są dostępne tylko i wyłącznie dla określonej klasy postaci, inne są unikatowe i niezależnie od tego kim będziemy grać to i tak będziemy mogli z nich skorzystać.
Alchemik jest w pewien sposób "wyjątkowy" na tle umiejętności. Obie pozostałe klasy posiadają po 30 umiejętności, on zaś 33.
Drzewka umiejętności Niszczyciela
Berserker - umiejętności nastawione na bezpośrednią walkę z przeciwnikami, wdarcie się w tłum potworów i skuteczne mordowanie ich za pomocą potężnych ciosów.
Tytan - umiejętności nastawione na wywoływanie wstrząsów i wybuchów, które skutecznie niszczą wszystko co będzie dookoła.
Fantom - umiejętności pozwalające przywoływać widma, które nas wspomagają jak i rzucać aury na przeciwników, które nie tylko ich osłabią, ale i będą ranić.
Kalkulator umiejętności Niszczyciela.
Berserker
Wymagany Poziom |
Obrazek | Nazwa, opis i właściwości umiejętności na pierwszym poziomie |
---|---|---|
1 |
Straszliwe CięcieSzerokie cięcie od lewa do prawa, raniące wszystkich wrogów w zasięgu broni.
|
|
1 |
OburęcznośćZwiększa zadawane obrażenia każdej z broni w przypadku używaniu dwóch na raz.
|
|
5 |
SzarżaBrutalny wypad do przodu raniący każdego wroga na twojej drodze.
|
|
10 |
AwanturnikPoprawia moc eliksirów, zwiększa ilość zdobywanego doświadczenia i sławy oraz zmniejsza kary za wskrzeszenie.
|
|
10 |
Mistrzostwo Magii OfensywnejZwiększa poziom wsyzstkich zaklęć Magii Ofensywnej (dotyczy to czarów ze zwojów).
|
|
15 |
Wir ŁańcuchówWidmowe łańcuchy ogłuszają pobliskich wrogów.
|
|
20 |
Widmowe EchoKiedy aktywne każdemu atakowi towarzyszy widmowa fala, która rani wrogów na swojej drodze, zadając 30% DPS broni.
|
|
20 |
Trafienie KrytyczneZwiększa szanse na trafienie krytyczne i ilość obrażeń przez nie zadawanych.
|
|
25 |
Łowca SkarbówZwiększa szansę na znalezienie magicznych przedmiotów oraz moc umagicznień. Łowcy skarbów znajdują również więcej złota.
|
|
25 |
Zabójcza FuriaGnasz do przodu rozdając straszliwe ciosy bronią. Poruszasz się w kierunku wskazanym przez kursor, zużywając mane tak długo jak się poruszasz.
|
Tytan
Wymagany Poziom |
Obrazek | Nazwa, opis i właściwości umiejętności na pierwszym poziomie |
---|---|---|
1 |
Rozdarcie DuszyPotężne widmowe ostrze rąbie wrogów.
|
|
5 |
Tąpnięcie TytanaUderza w pobliskich wrogów falą uderzeniową, raniąc i odpychając przeciwników
|
|
5 |
Specjalista: Broń BiałaBiegłość w posługiwaniu się Mieczami, Toporami, Buławami i Brońmi Drzewcowymi.
|
|
10 |
Specjalista: Broń StrzeleckaBiegłość w posługiwaniu się Łukami, Kuszami, Pistoletami i Strzelbami.
|
|
10 |
Drżenie ZagładyUderza w ziemię, wysyłając dookoła płonące błyskawice, które porażają wrogów.
|
|
10 |
Mistrzostwo Magii DefensywnejZwiększa poziom wszystkich zaklęć Magii Defensywnej (dotyczy to czarów ze zwojów).
|
|
15 |
Tarcza MrozuTworzy pole ochronne, które absorbuje obrażenia fizyczne i od żywiołów, oraz zamraża każdego kto w nie uderzy.
|
|
20 |
HandelRedukuje ceny zakupów u Kupców, Czarodzieja i Szulera. Zwiększa ceny sprzedaży twoich przedmiotów.
|
|
20 |
Blokowanie i ParowanieZwiększa szansę zablokowania trafienia z tarczą lub bez tarczy.
|
|
25 |
Sejsmiczny GrzmotPo ziemi rozchodzi się seria wybuchów energii, raniąc i odrzucając wrogów na swej drodze.
|
Fantom
Wymagany Poziom |
Obrazek | Nazwa, opis i właściwości umiejętności na pierwszym poziomie |
---|---|---|
1 |
Wojownik CieniaPrzywołuje widmo, które atakuje pobliskich wrogów.
|
|
5 |
Aura Entropii Prędkość poruszania się pobliskich wrogów jest obniżona, a ich akcje czasami przerywane. Aura jest aktywna 90 sekund. (Aktywna może być tylko jedna Aura).
|
|
5 |
Specjalista: PancerzBiegłość w posługiwaniu się wszystkimi elementami pancerza. Obniża wymagania co do używania oraz poprawia zdolności obronne pancerza.
|
|
10 |
Specjalista: Broń MagówBiegłość w posługiawaniu się Różdżkami i Laskami, oraz obniżone wymagania co do używania Pierścieni i Amuletów.
|
|
10 |
Łucznik CieniaPrzywołuje widmo, które razi wrogów strzałami.
|
|
10 |
Mistrzostwo Magii ZaklinaniaZwiększa poziom wszystkich zaklęć Magii Zaklinania (dotyczy to czarów ze zwojów).
|
|
15 |
Władza Nad ZwierzętamiTwoja sympatia dla zwierząt zwiększa siłę twojego towarzysza, przyzywanych sług oraz zmniejsza czas podróży towarzysza do miasta.
|
|
20 |
Aura CierniPobliscy wrogowie są automatycznie ranieni co jakiś czas. Aura jest aktywna 90 sekund. (Aktywna może być tylko jedna aura).
|
|
25 |
Widmowy ZanikKruszy pancerz pobliskich wrogów, zwiększając ilość zadawanych im obrażeń.
|
|
25 |
Zaawansowane CzarowanieRedukuje wymagania wsyzstkich zaklęć co do poziomu czarującego oraz zwiększa regenerację Many.
|