Ekwipunek w Torchlight w żaden sposób nie zadziwia, ani nie wykracza poza utarte i znane wszystkim schematy. Nie mamy specjalnych toreb na przedmioty, czy też plecaków. Wszystko musi nam się mieścić w jednym, ściśle określonym. Nie mniej jednak podzielony on został na trzy zakładki (ekwipunek, zaklęcia, ryby). Dzięki czemu przedmioty z tych kategorii nie mieszają nam się miedzy sobą. Niesie to również ze sobą różne co do ilości możliwości sumowania takich samych przedmiotów w jednym slocie.
To właśnie w ekwipunku umieszczamy czary, których uczymy się ze zwojów. W przypadku postaci możemy jednocześnie znać i korzystać z czterech zaklęć. Oczywiście - w każdej chwili możemy oduczyć się jakiś, a w ich miejse dać nowe.
Części Ekwipunku:
- Broń
- Tarcza lub druga broń
- Zbroja
- Buty
- Rękawice
- Pas
- Hełm
- Naramienniki
- Pierścień (x2)
- Naszyjnik
- Czar, który znamy (x4)
Bagaż:
W Torchlight mamy do dyspozycji trzy rodzaje bagaży (ekwipunek, zaklęcia, ryby). Każdy z nich posiada z jednej strony taką samą ładowność (co do ilości miejsc, na których możemy położyć przedmioty), a z drugiej różną ładowność (maksymalna ilość tych samych przedmiotów w jednym slocie).
-
Ekwipunek - miejsce przeznaczone na wszelkiego rodzaju części uzbrojenia i odzieży. To również tutaj przenosimy klejnoty, eliksiry, zwoje i przedmioty z zadań.
Jeden slot = jeden przedmiot. Grupowanie tylko eliksirów i zwojów (do 20 jednostek na jednym slocie) -
Zaklęcia - miejsce przeznaczone na wszelkiego rodzaju zaklęcia.
Jeden slot = jeden czar. -
Ryby - miejsce przeznaczone na wszystkie złowione przez nas ryby.
Jeden slot = pięć takich samych ryb.
Wygląd Ekwipunku Postaci: