Zareklamuj się na Strefie »
Nie masz jeszcze konta?
» Zarejestruj się
» Przypomnij hasło
Zadania - Gildia Złodziei

Zadania - Gildia Złodziei

Ostatnia edycja: 12.04.2012, 11:50

1. Habasi Słodkie Usta (Balmora)

1.

Habasi chce diament. W balmorze diament możemy znaleźć u Necleary z białej przystani. Jest on w skrzynce nad łóżkiem.

2.

Musimy zdobyć klucz do posiadłości Nerano. Możemy przekupić Sovora Trandela (służącego) lub spróbować kradzierzy kieszonkowej i ukraść go Ondreasowi Nerano.

3.

Ra'Zhid z Hla Oad ukradł Habasi dwemerowe artefakty.Musimy udać się do Hla Oad do Mordowni Grubego i spytac Ra'zhid o dwemerowe artefakty. Odpowie on nam że ich nie ma więc zaczynamy się dobierać do skrzyni zamkniętej na 35%.Gdy zaatakuje nas sprzedawca i Ra'zhid nie zabijamy ich ale uciekamy do Habasi

4.

Ralen Haalo nie żyje. Habasi chce zacną brandy z jego domu. Jedyną przeszkodą są drzwi wejściowe zamknięte na 30%.Brandy stoi na półce. Możemy również wziąść ubrania z Raalena Haalo.

5.

Habasi mówi nam że Bargor nowe- buty został złapany i jest przetrzymywany w forcie Pelagiad. Mówi nam ona też że Mebestian Ence przemyca dwemerowe artefakty, a Shadbak-gra-Burbug przymyka na to oko. Musimy zastosować szantaż. Kradniemy dwemerowy wykrywacz ze skrzynki nad łóżkiem(na piętrze) i pokazać go Shadbak-gro-Burbug a następnie powiedzieć że powiemy wszystkim o przemycie i o reszcie gdy nie wypuści Bargora. Po zgodzie Shadbak wracamy do Habasi.

6.

Habasi mówi nam o tym że Commona Tong planuje atak na gospodę. Przy Południowym Murze. Musimy znaleść Altmera- mistrza w zakładaniu pułapek. Mieszka on w Balmorze. Tym mistrzem jest Hercenide. W rozmowie pytamy go o gospodę przy południowym murze o on mówi że zaniedbał obowiązki i zgadza się zabezpieczyć oberżę.

2. Jubiler Anegoth

1.

Musimy zdobyć diabelskie tanto Anarenena które jest w gildii magów. Gildia magów jest akurat pusta więc możemy iść. Zabijamy jednego maga stojącego na straży i schodzimy na dół. W pomieszczeniu alchemika jest skrzynia zamknięta na 75%.W niej znajdujemy tanto.

2.

Jubiler prosi nas o zdobycie Hełmu Redorańskiego Mistrza. Ma go Miner Arobar w posiadłości Arobar pod skar w Aldruhn. Leży on na szafie w Prywatnych komnatach Arobara. Proponuję zrobić się niewidzialnym i na skradaniu gwizdnąć hełm.

3.

Musimy zdobyć książkę pt.Ulubiona książka Boetiaha. Jest to książka zakazana przez świątynię. Znowu idziemy do posiadłości Arobar. Książka ta jest w skrzyni naprzeciwko tego pokoju gdzie był hełm.

4.

Jubler prosi nas o zdobycie książki pod tytułem Nazad. Jeden egzemplaż ma Miles Gloriosus w domu cechowym w Maar Gan. Wchodzimy do pokoju znajdującego się na dole i bierzemy ze skrzyni zamkniętej na 70%.

5.

Anegoth prosi nas o zdobycie 4 odłamków dwemerowego złomu do uruchomienia parowego centuriona w celu obrony gildii. Złom możemy znaleść w pierwszych lepszych ruinach ale też u alchemików. W Suran jeden z alchemików ma trochę złomu.

6.

Ostatnie zadanie dla jubilera to zdobycie 4 rzutek potępienia z posiadłości Lethri pod Skar. Znajdują się one w kwaterach strażników. Leżą na łóżku (ostatnim po lewej).

3. Zadania dla Wielkiej Helende

1.

Helende prosi nas o zdobycie przepisu na miksturę rozproszenia dla Tusamircila .Ma ją Anis Seloth w Sardith Mora .Jest ona na piętrze przy łóżku. Po tym dostarczamy ją do Tusamircila w gildii magów.
2. Wielka prosi nas o zdobycie mistrzowskiej retorty. Można ją znaleść u Berwen w Tel'Aruhn. Możemy przy okazji zabić zarażonego spaczeniem.

3.

Musimy postarać się by ktoś z gildii magów pilnował Oberży u Sprośnej Muriel. W tym celu rozmawiamy z Arielle Phiencel i rozmawiamy o obronie oberży. Każe nam przynieść 4 kawałki rudy ebonu. Można go znaleźć w kaplicach deadradycznych, dwemerowych ruinach, lub w kopalniach. Możemy go też znaleźć na statkach. Musimy trochę poszperać w dokach na statkach. Po znalezieni niesiemy go Arielle.

4.

Helende prosi nas o to byśmy znaleźli książkę pod tytułem Tajniki kuchni Redorańskiej. Jest ona w posiadłości Lethri pod skar. Musimy pójść do prywatnych kwater Lethri. Jak pójdziemy dalej to na prawo jest małe pomieszczenie a w nim skrzynia. W tej skrzyni jest książka.

5.

Ostatnie zadanie dla Helende to znalezienie pewnej laski. Jest ona w Tel Barnora .Wejdź do pomieszczenia w którym będą dwa korytarze. Za jednym z nich jest laska. Zabierz ją i czym prędzej do Wielkiej Helende.

4. Zadania dla Dżentelmena Jima Stenceya

1.

Od Jima dowiadujemy się że jeden ze złodziei zaginął i obawia się że zginął. Ważny jest klucz który nosił on przy sobie. Musimy odwiedzić gospodę Elfickie narody i popytać o Nadsa Therana. Najlepiej przekupić  sprzedawczynię. Powie nam ona że Nads mieszka w domu w dzielnicy św.Olmsa. Leży przy nim też klucz.<

p> 2.

Musimy wyciągnąć od Perciusa Merciusa informacje o wysoko postawionych członkach gildii wojowników. Wyciągnijmy od niego jak najwięcej informacji. Po tym wracamy do Jima.

3.

Powinniśmy zdobyć poparcie Edys Płonące Oko. Czci ona Claviusa Złoślwego  Najlepszym prezentem dla niej będzie Puchar Goryczy . Znajduje się on w Ald Reydanii wieży magi na północ od Obozu Ushirlaku. Gdy damy jej puchar nie będzie już sojuszniczką Sojringa.

4.

Następnym celem jest Hurundi w Sardith Mora. Ma on kochankę która może go przekonać do tego by nie był sojusznikiem Sojringa. Udajemy się do kochanki do Sardith Mora. Jest ona w gospodzie. Namawiamy ją by stanęła po twojej stronie i przekonała Hurundiego. Wracamy do Jima.

5.

Jest to trudne zadanie polegające na zabiciu braci Ienith. Są oni wysoko postawionymi członkami Commona Tong. Są oni na plantacji Dren na północ od Vivec.<

p> 6.

Ostatnie zadanie polega na zabiciu Sojringa Kamienne Serce. Jest to twardziel ale do pokonania. Możemy użyć persfazji i klikać zniewaga, aż nas zaatakuje lub zabić go od razu.
Po tym zostaniemy mianowani Arcyzłodziejem. Dostaniemy klucz ,który możemy użyć 50 razy.Otwiera on wszystkie zamki.

5. Bal Molagmar (wewnętrzna gildia gildii złodzieji)

1.

Szlachcice z posiadłości Venim, zabierając dom Hlevru , zabrali też jego pamiątki rodzinne. Musisz odnaleźć medalion Hlevru i oddać go prawowitemu właścicielowi. Medalion jest w posiadłości Venim w małym pokoju w skrzyni w kwaterach strażników Venim. Kiedy już zdobędziemy Medalion musimy iść do Mrocznego Elfa o nazwisku Hlevru i zwrócić mu medalion.

2.

Ludzie od dawna wiedzą że Yngling-Pół-Troll bierze łapówki, ale nikt nie ma odwagi o tym powiedzieć. Musimy iść do dzielnicy Haalu i z posiadłości Ynglinga wykraść księgi rachunkowe na temat korupcji. Księgi znajdują się na dole posiadłości.

3.

Ktoś ukradł własność domu Inderele Ratyhon z Seyda Neen. Akt ten znajduje się w Bibliotece w Vivec w domu mądrości. Gdy już go zdobędziesz idź do Seyda Neen i wręcz akt do rąk własnych.

4.

Ktoś z Gildii złodziei ukradł miecz gwardziście Viveca Salynowi Sarethiemu . My musimy ten błąd naprawić. Przeteleportuj się do Caladery lub do Ald'ruhn i stamtąd idź do upiornej bramy. Oddaj miecz jego prawowitemu właścicielowi.

5.

Jimowi nie podoba się że handlarz niewolników Brallion , który ukradł cenny pierścień jednemu z niewolników. Bralliona możemy dorwać w tej samej gospodzie w Sardith Mora w której była kochanka Hurundiego. Najlepiej jest od niego kupić pierścień gdyż kradzież kieszonkowa jest trudna a my przecież nie chcemy rozlewać krwi. Potem gdy mamy już pierścień musimy go zwrócić Ilmeni Dren , Która mieszka w dzielnicy św.Delyna w jednym z małych domków na samym dole.



Wyszukiwarka

Zainteresował Cię temat? Chcesz przeczytać więcej? Znajdź podobne artykuły dzięki naszej wyszukiwarce:

Komentarze

Avatar
Andziak575, 02.09.2014, 16:32
A u mnie Berwen jest w Sadrith Mora a, nie w Tel'Aruhn

Napisz komentarz

Komentowanie tylko dla zalogowanych użytkowników.