Zareklamuj się na Strefie »
Nie masz jeszcze konta?
» Zarejestruj się
» Przypomnij hasło
Wątek Główny

Wątek Główny

Ostatnia edycja: 11.04.2012, 21:42
Tutaj znajdziecie opis questu głównego, jak grać aby wygrać ;) Najpierw gdy przybędziemy do Seyda Neen, należy udać się do Balmory, do domu Caiusa Cosadesa .

1. Rozmowa z Haspatem Antabolisem

Należy porozmawiać z Hasparem Antabolisem (Balmora, Gildia Wojowników) o kulcie Nerevaryjskim i Szóstym Rodzie. Odpowie nam na te pytania, lecz najpierw trzeba mu przynieść "Kostkę Dwmerów" (Arkngthand, ruiny). Gdy przyniesiemy mu ten artfakt dostaniemy paczkę dla Caiusa Cosadesa.

2. Informacje od Sharyn gra-Muzgob

Należy porozmawiać z Sharyn gra-Muzgob (Balmora, Gildia Magów). Najpierw jednak musimy wykonać następujące zadanie: przynieść czaszkę Llevule Andrano (Grobowiec rodziny Andrano, na południe od Pelagiad). Przed misiją dostaniemy broń, dzięki której będziemy mogli zwalczać nieumarłych. Gdy przyniesiemy jej tą czaszkę da nam śfistek papieru :), który mamy zanieść Caiusowi Cosadesowi.

3. Informacje od ludzi

Należy udac sie do Vivek i wycisnąć informacje od 3 ludzi: Huleeya (Vivek, Dzielnica Przybyszów), Mehra Milo (Vivek, Dom Mądrości, biblioteka), Addhiranirr (Vivek, Dzielnica Świętego Olmsa, Podziemia). Więc tak, lecimy od pierwszego delikfenta :): Huleeya - rozmowa i przeprowadzamy go do księgarni Jobashy. Następna w kolejce to Mehara Milo. Rozmowa i już wszystko jasne :]. I ostatnia osoba, czyli Addiranirr. Jest poszukiwany przez Duvianusa Platoriusa i musimy się go pozbyć. Znajdziemy go na wyższym pozimie. W rozmowie skłamiemy mu, że udał się już na stały ląd i nie ma już go. Wtedy wracamy do naszego qmpla i wyśpiewa nam wszystko. Po tak ciężkiej pracy dostaniemy... 200 septimów :(.

4. Rozmowa z Hassourem Zainsubanim

Mamy się dowiedzieć coś na temat kultu Nerevaryjskiego. Aby coś nam opowiedział należy dać mu "podarunek" ( Ja osobiście zakolegowałem się z nim i miałem 100//100 i gdy powiedziałem mu o podarunku odpowiedział mi, że przyjań jest najlepszym podarunkiem czy coś takiego ;)).

5. Podróż do Obozu Urshilaku

No to teraz będą zadania, które będą się przelewać aż do końca gierki. Zaczynamy od pierwszego. Mamy się spotakać z Sul- Matuluem oraz z Nibani Maessą. Znajdują się oni w Obozie Urshilaku to jest na północnej części wyspy, na stałym lądzie. (odległość jakichś 2 kursorów od morza :)). Tam porozmawiamy z Sul-Matuulem i dam nam zadanie do wykonania: Mamy przynieść " Łuk Wycieńczenia Sul- Senipula". Znajduje się on w kierunku POŁUDNIOWYM od tego obozu (a nie jak wam pisze na wschód, nie dajcie się zwieść !!! ja się dałem :( ile ja go qur... szukałem.) Możecie mieć problem ze znalezieniem tej jaskini. Gdy przyniesiemy ten łuk Popielnemu Chanowi powie nam abyśmy sobie go zatrzymali. I to właśnie będzie 1 próba Nevaryjska. Następnie udajemy się do Nibani Maessy i opowie nam o wielu interesujących rzeczach. I wracay do Caisusa Casadesa.

6. Zniszczenie Szóstego Domu

Więc musimy się udać do jaskini Ilunibi (na pół. od Gnaar Mok). Mamy za zadanie zniszczyć jakiegoś obleśnego potworka. W tej jaskini znajduje się wiele korytarzy i różnych drzwi. Więc wytrwale musimy dąrzyć do tego potworka. Gdy już zabijemy go zobaczymy, że jesteśmy zarażeni śmiertelną chorobą spaczenie. Caisus Casades powie nam, że w Tel Fyr (na poł-wsch od Sadrith Mora) mieszka pewien potężny mag, który może nas wyleczyć z tego Spaczenia. Gdy przyjdziemy do niego damy mu dwmerowy artefakt, który dał nam wcześniej Caisus Casades. Następnie opowiemy mu o Spaczeniu. A w zamian on opowie nam o tej miksturze, która podobno zabija każdego, ale nie nas :P. Zleci nam abyśmy przynieśli mu Magiczne Buty. Znajdują się one na najniższym poziomie tej wieży. Ma je Krasnolud (taki dziwoląg). Gdy dostarczymu mu te buty, dostaniemy lekarstwo na spaczenie. Oczywiście trzeba wypić na miejscu, bo to nie jest butelka z kaucjom :). I oczywiście zadziałała ta mikstura (jakżeby inaczej, niezkleiło by się im z fabułą ;)).

7. Przepowiednia Nevaryjska

Więc, gdy powrócimy do Caisusa Casadesa opowie nam, że musi się udać gdzieś tam. Ale nie ma nic złego bez dobrego. Dostaniemy jego magiczne portki, pierścień i koszule. Powie nam, że powinniśmy się udać do Mehry Milo (Vivek, Dom Mądrości, biblioteka ups... już jej tam nie ma). Nie znajdziemy jej tam. Została porwana do tekiej kulki nad Pałacem Viveka ( wiecie, nie ;)). Należy porozmawiać ze strażnikiem i dać mu tę przepustkę. Oczywiście nas wpuści. Ale w środku już nie będzie tak łatwo. Każdy będzie się na nas rzucał (jak pies na jedzenie ;)). No i właśnie idziemy na niższe pięterko i tam będzie dużżżżżżo głupich strażników ( z 4 bił mnie tylko jeden, a reszta się patrzyła :)). Na końcu znajdują się 3 cele, po samej prawej stronie znajduje się właśnie Mehra Milo. Opowie nam, ża mamy się spotkać w Holamayan. Ona skorzysta ze swoju Interwencji Bóstw i ty też możesz go użyć jeżeli wcześniej miałeś w zapasie. Teraz kierunek - Ebonehart. Tam porozmawiamy z Blattą Hateria koło łudki i powiemy, że "Chcemy się wybrać na ryby". No i tam damy podróż (tylko jedno miejsce tam jest) i następnie będziemy już w Holamayan. Idziemy po tych schodkach kamiennych i tam zobaczymy takie wrota. Więc podejdźmy bliżej i dajmy spoczynek. Te drzwi otwierają się tylko o świcie i o zmierzchu. Wchodzimy tam i rozmawiamy z Gilvasem Barelo. I dostaniemy parę informacji i książki. Następnie wracamy z rybek :).

8. Twierdza Kogoruhn

To jest właśnie 3 przepowiednia nevaryjska. Mamy udać się do Twierdzy Kogoruhn. Tam musimy znaleźć 3 rzeczy: Spaczona Tkanka, Tarcza Cienia i Puchar Dagoth Ura. Spaczona Tkanka i Puchar Dagoth Ura znajdują się w 2 z 3 wież, tzn. (są 3 wieże, w 1 nie ma nic, w 2 jest ST lub PDU i w 3 też jest ST lub PDU, proste ;)). Aha i jeszcze ta tarcza. Znajduje się ona na grobie w podziemiach (Tak ładnie się świeci ;)). Wzamian za wykonanie zadania dostaniemy Magiczny Pas.

9. Księżyc-i-Gwiazda

Znajdziemy ten pierścień w Grocie Wcielonych. Nie jest to zbyt trudne zadanie. Wejść możemy tylko rankiem i wieczorkiem. Biżuterię trzyma wielki posąg Azury. Wokoło znajdzie się paru gości i dadzą Ci parę przedmiotów.

  • Horta Ledda: Płaszcz Horta Ledda,
  • Conoon Chodali: Miecz Connon Chodali i Buty Conoon Chodali,
  • Idrenie Nerothan: Profesjonalny Klucz (50) wyk., i Profesjonalną Sondę,
  • Erur-Dana: Włucznię Erur-Dana i Oszczep Erur-Dana,
  • Ane Terii: Maczugę Ane Terii i książkę,
  • Peakstar: Haftowany Pas i Spodnie Podróżnika,

Hlaalu Hortator

Najpierw omówię Ród Hallau. Głównymi zarządcami są: Crassius Curio, Dram Bero, Orvas Dren, Nevana Ules, Velanda Omani i Yngling Half-Troll.

  • Orvas Dren mieszka na Plantacji Dren zgodzi się gdy powiemy mu, że będziemy walczyć z Dagoth Urem i przecikow zakusom Cesarstwa.
  • Crassius Curio znajduje się w Strefie Hallau w Vivek na Placu. Damy mu deczko w łapę i już mamy głos.
  • Yngling Pół- Troll (Vivek, Dzielnica Św.Olmsa, Posiadłość Yngling. Możemy go zabić lub dać mu 1000 kasiorki. (PS. Lepiej to pierwsze :))
  • Dram Bero (Vivek, Dzielnica Św. Olmsa, Posiadłość Bero). Jego drzwi do domu znjadują się na placu. Dom nazywa się "Nawiedzony Dom". Wchodzimy tam i otwieramy parę zamków i właśnie jesteśmy u niego. Od razu udzieli nam głosu bo jest pod wrażeniem, że zdołaliśmy go znaleźć.

Gdy już wszyscy udzielą nam swego poparcia idziemy do Casiusa Curio i daje nam Pas Hortatora.

Redoran Hortator

Główni przywódcy to Athyn Sarethi, Bolvyn Venim, Minner Arobar, Holern Romoran, Galisia Larethi, Bora Morvayn. Wszyscy oni znajdują się w Dzielnicy Willowej w Ald'ruhn.

Na początku najlepiej jest się udać do Athyn Sarethi. Ma dla nas zadanie. Po wykonaniu zadania udzieli nam poparcia.

Również gdy wykonamy to zadanie poparcia udzielą nam: Hlaren Ramoran Garisa Lethri Brara Morvayn Miner Arobar .Ale jeszcze został nam Bolvyn Venim. On nam nie da głosu, nawet jakbyśmymu obiecywali gwiazdkę z nieba. Musimy go wyzwać na Arenę i wtedy się z nim rozprawić

To już wszyscy. Pierścień Hortatora dostaniemy od Athyna Sarethigo.

Telvanni Hortator

Cała ekipa głównych członków Telvani składa się z: Gothren, Aryon, Neloth, Dratha i Therana.

  • Aryon (Tel Vos). Od niego otrzymam głos bezwarunkowo.
  • Neloth (Tel Naga ). Deczko kasiorki i już mamy głos.
  • Gothren (Tel Aruhn). Raz i dwa w główkę, i po nim. Musimy go zabić.
  • Dratha (Tel Mora). Jako, że nie lubi mężczyzn musimy najpierw ją do siebie przekonać a później.... niestety paść do jej stóp. (PS. Kto to wymyślił, żeby padać jakiejś kobicie do stóp.)
  • Therana (Tel Branora) Gada nie na temat, ale i tak da nam swój głos.

Tytuł Hortatora otrzymujemy od Aryona, razem z Szatą Hortatowa.

Teraz trzeba wrócić do Obozu Urshiaku i porozmawiać z Wieszczką. Powie nam, że Tholer Saryoni, chce z nami porozmawiać. Athyn Sarethi powie nam, że sam Vivek we własnej osobie chce z nami porozamiać.Tholera Saryoni znajdziemt w Świątyni Viveka. Od Tholera dostaniemy klucz do Pałacu Viveka oraz klucz. Dostaniemy od niego Strażnika, naramiennik o zaj... mocy i powerze.

10. Nevarejczyk Urshilaku

Sul Matul ostrzega nas przed tym, że gdy staniemy się Nevarem, możemy mieć zatarczki z Świątynią i z Wielkimi Domami. Następnie po rozmowie wręczy nam Zęby Urshilaku.

11. Nevarejczyk Erabenimsun

Rozmawiamy z Manirani (oboz Zainab). Opowie nam o pewnym plemieniu, które jest niechętne dla obcych. Ich przywódca nie nada nam tytułu Nevarejczyka. Musimy więc zabić Ulath-Pala i jego sługi Ahaza, Ranabiego i Ashu-Ahhe oraz pomóc przy osadzeniu na tron Gulakhna Han-Ammu. Po kolei zabijamy sługi Ulath-Pala: Ahaz i Ulath-Pal znajdują się w jurcie Ashkhana, natomiast Ranabi znajduje się w jurcie Ranabiego. Gdy ich zabijemy udajemy się do Hana-Ammu, który ma swoją siedzibę w swojej jurcie (Jurta Han-Amma). Musimy mu złożyć w ofierze 3 przedmioty, które zyskaliśmy zabijając jego sługi. I to wszystko teraz on mianuje nas Newarejczykiem Erabenimsun.

12. Neverejczyk Zainab

Jak sama nazwa tytułu wskazuje mamy dać się do obozu Zainab.

Wyszukiwarka

Zainteresował Cię temat? Chcesz przeczytać więcej? Znajdź podobne artykuły dzięki naszej wyszukiwarce:

Komentarze

Avatar
Asmadeusz, 22.06.2007, 13:43
Dzięki tej podpowiedzi przeszedłem wątek główny gry.:)
Avatar
donner, 01.07.2010, 22:20
a co mam zrobic jesli podchodze do Sharyn gra-Muzgob i nie mam zadnej misji ani nic;/
a jak daje obowiazki to kaze mi isc od tej co daje misje gildijne prosil bym o pomoc
Avatar
wojciechu25, 19.07.2010, 15:11
Chociaż mogłeś to napisać troszkę bardziej szczegółowo, to wszystko się zgadza. Te podpowiedzi wystarczają do przejścia wątku głównego, koniec .(kropka).

Napisz komentarz

Komentowanie tylko dla zalogowanych użytkowników.