Zareklamuj się na Strefie »
Nie masz jeszcze konta?
» Zarejestruj się
» Przypomnij hasło
Zadania - Gildia Wojowników

Zadania - Gildia Wojowników

1. Zadania u Eydis płonące oko

1.

Musimy zabić szczury jaskiniowe w domu u Drarayne Thelas. Proste zadanie. Pierwszy szczur jest za zamkniętymi drzwiami na parterze. Dwa inne są na piętrze za drzwiami do których Drarayne Thelas da nam klucz. Gdy je zabijemy mówimy o tym Thelas.

2.

Eydis każe nam zabić 2 złodziei jaj znajdujących się w kopalni jaj Shulk. Przy wejściu do kopalni stoi dwóch górników. Złodzieje grasują gdzieś w kopalni. Są to Seveto Othan i Daynila Valas.Zaatakują Cię pierwsi.

3.

Musimy zabić czterech Tellivańskich agentów. Sprawia ją oni kłopoty w kopalniach Ebonu w Caladerze. Są oni w jaskini przy jednym z mostków wejścia do Caladery. Przed jaskinią stoi bosmer Alveg. W jaskini znajduje się pozostałych trzech.

4.

Musimy zdobyć księgę szyfrów. Ma ją Sodtile w Oberży przy południowym murze. Możemy ją sprowokować, a gdy nas zaatakuje zabić. Możemy też dać jej trochę złota a gdy będzie koło 80% da nam ją. Możemy też ją ukraść (opcja tylko dla tych którzy są dobrymi złodziejami).Jeśli jesteśmy członkami gildii książki nie dostaniemy.

5.

Musimy odzyskać dług jaki jest winna Helevane Desele z Suran. Znajdziemy ją w domu Rozkoszy cielesnych Desele. Musimy ją zastraszyć (Groźba) lub przekupić (Łapówka). Musimy odzyskać 200 septimów. Możemy też ją zabić nikt nie będzie miał pretensji.

6.

Została wyznaczona nagroda za Durę-gra-bol. Mieszka ona po drugiej stronie rzeki niż gildia wojowników.

Zadania u Eydis po awansowaniu na wyższe stopnie.

7.

Musimy zabić orki w deadraycznych ruinach. O szczegóły mamy się dowiedzieć od Alofa. Mieszka on na polach kummu, na północ od kaplicy  (świątynia). Ruiny znajdują się na północny wschód od Marandus- dunmerowej twierdzy.

8.

Musimy zlikwidować gang który ma swoją siedzibę w Mannammu. Mannammu leży na poludnie od Pelagiad. Znajdują się tam same cieniasy.szefem jest Doves Verethi.

9.

Musimy zabić ?arłacza . Znajuje się on w Grobowcu rodzinnym Sarano. Ma on na sobie niezły hełm

.

2. Zadania u Hurundiego

1.

Hurundi prosi nas abyśmy pomogli Lariennie Macrinie. Znajduje się ona przy dwemerowych ruinach Nchurmadz. Gdy tam dotrzemy prosi nas onaabyśmy pomogli jej zabić deadradotha. W ruinach nie znajduje się nic ciekawego oprócz włóczni Ilkurok. Deadroth znajduje za korytarzem w pomieszczeniu z wielkim kryształem.

2.

Musimy rozwiązać problem jaki powstał w kopalni Dissapla. Znajuje się ona na pólnocno wschodnim rogu twierdzy Falensarno.(ta kopalnia jest przy niej). Dowiadujemy się tam że zginął Teres Arothan ponieważ kopalnia została zaatakowana przez stado Ogarów. Zabjamy wszystkie cztery Ogary. W kopalni dostajemy cztery kawałki surowego szkła.


3.

Musimy zabić zarażonego spaczeniem który zagnieździł się w sklepie Berwen w Tel Mora. Gdy już go zabijemy, Hurundi prosi nas jeszcze o zabicie Relsa Tenima. Ukrywa się on w jaskini Shallit. Najpierw idziemy do Vos i pytamy rolników. Poźniej kierujemy swe kroki do obozu Ahemussa. Potem idziemy na południowy zachód i na jednej z wysepek jest jaskinia.UWAGA z jednej strony jest wejście do grobowca z drugiej do Shallit aczkolwiek zgrobowca też jest wejście do Shallit. Poza tym  grobowcu jest Marry z BARDZO ciekawym pierscieniem. Gdy wejdziemy do Shallit musimy mieć ze sobą mikstury Lewitacji, ponieważ musimy wejść na górę do duzej szczeliny a z niej pozabijać wszystkich ludzi + Tenim.

4.

Musimy dostarczyć 20 butelek Sujammy do kopalni Dunirai. Znajduje się ona na południowy-wschód od Upiornej Bramy trochę za górami. Obok kopalni będzie stało dwóch Altmerów- Łóczników.

5.

Musimy pomóc Sondaale z Shimmerene w zwiedzaniu Telasero dunmerowej twierdzy na wschód od Suran. Zamiast jej znajdziemy kartkę z napisem że już zeszła sama. Twierdza jest opanowana przez wyznawców Dagoth Ur. Ona zaś znajduj się na dolnym poziomie. Gdy ją wyprowadzimy mówi nam że poradzi już sobie sama.

6.

Hurundi prosi nas o zabici Enegacera który znajduje się w Tel Naga w Sardith Mora. Znajduje się na wyższym poziomie w zamkniętych drzwiach zabezpieczonych pułapką.

7.

Ostatnie polega na znalezieniu 7 złotych jaj. Znajdują się one w kopalni jaj pudai no północno-zachodnim Sheogradzie. UWAGA!!! Zwolnjcie dużo miejsca bo jedno waży 30 kg. Co daje razem super wagę 210 kg.

3. Zadania u Perciusa Merciusa

1.

Musimy pomóc pewnej gwardzistce Viveka wygonić nekromante z wieży Vas. Vas leży na północno-zachodnim Sheogradzie. W pierwszej kolejności radzę dbać o życie gwardzistki a sam nekromanta i pare kościeji to same lapsy.

2.

Zostala wyznaczona nagroda za Nevera Benerena. Znajduje się on w jaskini Sargon. Najpierw musimy się udać do Maar Gan i zapytać ludzi a następnie iść do koszar i spytać o lokalizację jaskini. Znajduje się ona na wyspie Sheograd dokładnie na północ od Maar Gan. Ja osobiście radzę płynąć do Dragon Fel a z tamtąd na zachód.

3.

Percius każe nam udać się do Suran gdzie mamy porozmawiać z Avonem Oranem . Miasto nękają bandyci którzy ukrywają się w Saturan na północny-wschód od miasta za górami.

4.

Musimy donieść 20 butelek flinu do kopalni Elith-Pal. Kopalnia znajduje się na zachód od Obozu Zanzibab na północnym zboczu Czerwonej Góry. Najlepiej wyjść z Vos na południowy-zachód. Kopalnia leży DOKŁADNIE na zachód od obozu.

Teraz możemy wybrać dwie drogi. Wykonywać zadania dla Perciusa Merciusa który (moim zdaniem dobrze) chce zlikwidować obecne dowództwo gildii które chce połączenia z Commona Tong lub wykonywać zadania dle Sojringa-kamienne-serce który chce zlikwidowania dowództwa gildii złodziei.

1. Zadania dla Perciusa Merciusa.

a)

Musimy zabić Eydis-płonące-oko w Balmorze i Lorbumola-gro-Aglakha w Vivek.

b) N

a koniec musimy zabić Sojringa-kamienne-serce w Vivek a zostajemy mianowani Mistrzem Gildii.

2. Zadania dla Sojringa kamienne serce

.

a)

Dostajemy od sojringa 5000 za zlikwidowanie dowódctwa gildii złodziei by przypodobać się Commona Tong. Są to Habasi słodkie Usta w Balmorze, Wielka Helende w Sardith Mora i Jubiler Anegoth w Ald'Ruhn.

b)

Sojring obiecuje nam że jeśli zabijemy Dżentelmena Jima Stenceya on odejdzie na emeryturę a ty zostaniesz mistrzem gildii. Gdy zabijemy Jima Sojring wcale nie ma ochoty odchodzić i dotrzymać obietnicy i oczywiście trzeba go zabić by zostać Mistrzem.

Wyszukiwarka

Zainteresował Cię temat? Chcesz przeczytać więcej? Znajdź podobne artykuły dzięki naszej wyszukiwarce:

Komentarze

Avatar
werwer.pl, 12.03.2008, 20:12
To napewno wszystkie? Pamiętam jeszcze, że w Olmsa trzeba było jakiegoś kota zlikwidować, czy coś...
Avatar
wiszot, 18.05.2010, 07:53
nie jesteś genialny.
Avatar
Van-Adder, 30.06.2014, 01:05
a tam zabijcie i dwa kotki ale odpowiedzcie mi gdzie mam szukac Engeara? Wszystkie drzwi mam otwarte, wszedzie bylam a jego od dwoch dni szukam i ani sladu

Napisz komentarz

Komentowanie tylko dla zalogowanych użytkowników.