Zareklamuj się na Strefie »
Nie masz jeszcze konta?
» Zarejestruj się
» Przypomnij hasło
Zadania - Gildia Magów

Zadania - Gildia Magów

1. Zadania u Ajiry (Balmora)

I. Musisz przynieść Ajirze cztery próbki grzybów:
- Purpurowy Coprinus
- Świetlik Rusulla
- Bolączka Biedaka
- Hypha Facia
Można je znaleźć w okolicy Seyda Neen, albo poszukać na reszcie Gorzkiego wybrzeża.

II. Musisz podmienić Klejnot duszy(mały) do biurka Galbedir. Kliknij na biurko i zamień kejnot. Zabierz też ten klejnot za 60 000.

III. Musisz zdobyć cztery próbki kwiatów:
- Wierzbowy pylnik
- Płatki skałokwiatu
- Złoty kanet
- Wrzos
Porastają one całe Vvardenfell. Możesz też pójść tak jak mówi Ajira nad jezioro Amaya i zerwać je.

IV. Musisz kupić Ajirze Ceramiczną Misę. Kupisz ją u Ra'virra lub w lombardzie

V. Twoje zadanie to znalezienie zaginionych raportów skradzionych przez Galbedir.
Pierwszy leży pod beczką (w gildii) kiedy schodzisz od Galbedir. Drugi zaś leży pod szafą (przed łóżkami).

Po wykonaniu tych zadań idz do Ranis Ethrys i spytaj o awans. Awansujesz o trzy stopnie.

2. Zadania u Ranis Ethrys (Balmora)

I. Musisz przekonać Llarara Berelotha do wstąpienia do gildii, a w wypadku jego niezgody zabić go. Znajduje się on w Sulipund. Leży ono na północ od dunmerowej twierdzy Marandus. Wystarczy trochę go podkupić, a przyłączy się.

II. Ranis mówi, że Manwe ni płaci składek. Razem wynosi to 2000 septimów. Manwe jest w Punabi na północ od Marandus, a na południe od Sulipund.

III. Musimy przekonać Argoniana o imieniu Tylko-on-tam-stoi by przestał oferować szkolenie bez pozwolenia. Znajduje się on w oberży Przy południowym Murze.
Możemy zawrzeć z nim układ. My powiemy Ranis, że przestał oferować szkolenie bez pozwolenia, a my będziemy mogli szkolić się u niego i handlować z nim. Można też wybrać to najbardziej praworządne wyjście.

IV. Ranis chce zdobyć notatki Itermerela. Itermerel znajduje się w gospodzie Osiem Tależy w Balmorze. Chce on byśmy odprowadzili go do Pelagiad do gospody o nazwie W pół drogi. Najlepiej najpierw z nim pojechać łazikiem do Seyda Neen, a stamtąd do Pelagiadu.
Gdy dostaniemy notatki należy je oddać Ranis.

V. Musimy zabić nekromantkę Thaspi Ashibael, która mieszka w Maar Gan. Po rozmowie z Thaspi dowiadujemy się, że nie jest ona nekromantką a uzdrowicielką, a śmierć miała być karą za odmowę wstąpienia do Gildii. Puszczamy ją więc wolno by wyjechała, a Ranis mówimy że ją zabiliśmy.

VI. Ranis każe nam wyśledzić szpiega. Każe nam odwiedzić wszystkie gildie magów w Ald'ruhn, Sadrith Mora i Vivec. Szpiegiem Telvanni jest Tiram Gadar w Vivec. Pytamy Treboniusa Artoriusa o pomocnika, a on wręcza nam fałszywy list. Z listem wracamy do Ranis.

3. Zadania u Eddwinny Elbert (Ald'ruhn)

I. Musimy dostarczyć Edwinnie książkę pod tytułem Kroniki Nchuleft. Znajdziemy ją w Balmorze, Ald'ruhn lub Vivec, praktycznie u każdego księgarza.

II. Musimy przeteleportować się do gildii magów w Sadrith Mora i wziąć od Drzemki-w-cieniu-drzew miksturę wykrywania istot i dostarczyć ją Edwinnie.

III. Edwinna chce zdobyć książkę zwaną Chimarvamidium. Ma ją Sirilonwe w Vivec.
Trzeba otworzyć Skrzynię Sirilonwe i wyjąć księgę.

IV. Chata Hulen stał się miejscem jakichś niepokojów. Musimy udać się do Maar Gan i pójść do chaty. Zabijamy Młokosa i rozmawiamy z uczniem Huleen na temat Młokosa. Wracamy do Edwinny.

V. Musimy oddać Sirilonwe jej książkę. Okazało się, że Chimarvamidium była niepotrzebna.

VI. Edwinna każe nam zdobyć rurkę dwemerów. Możemy ją zdobyć w Arkngthand - dwemerowych ruinach obok Fortu Księżycowego.

4. Zadania u Drzemki-w-cieniu-drzew (Sadrith Mora)

I. Musimy odprowadzić Tenyewinme na statek Elficka Strzała, ponieważ wdała się ona w konflikt z Telvanni i chce opuścić miasto. Tenyewinme jest w gospodzie U sprośnej Muriel.

II. Drzemka każe nam zdobyć książkę pt. Wampiry Vvardenfell II. Ma ją Jobasha w Vivec w dzielnicy przybyszów. (Musimy ją kupić)

III. Musimy zorganizować spotkanie z jedną z Popielnych wieszczek. Jedziemy więc do plemienia Ahemmusa (?adne inne się nie zgadza). Na miejscu dowiadujemy się, że wieszczka może wysłać swoją uczennicę Minabibi na spotkanie. Znajduje się ona w pobliskim grobowcu rodziny Farvel na zachód od obozu. Oznajmia nam ona, że pójdzie odwiedzić Drzemkę ale tylko wtedy gdy zabijemy ducha Kanita Ashurnisammisa. Gdy już go unieszkodliwimy rozmawiamy z Minabibi, a następnie wracamy do obozu i rozmawiamy z Wieszczką. Wracamy do Drzemki.

IV. Drzemka prosi nas o zabicie nekromantki Telury Ulver. Telura jest w Shal, jaskini na północ od Hla Oad. Wejście do jaskini znajduje się w stawiku błotnym. Po zabiciu nekromantki wracamy do Drzemki.

V. Proste zadanie. Musimy złapać duszę popielnego Ghula. Najbliższy znajduje się w Yakin na zachód od Tel Aruhn. Jaskinia leży się na stałym lądzie.

VI. Drzemka chce byśmy zdobyli notatki Galura Rithari, legionisty, który wyleczył się z wampiryzmu. Notatki znajdują się w tajnej bibliotece w Vivec, w pałacu sprawiedliwości. W biurze straży jest klapa pod dywanem. Na półce leżą notatki.

5. Jak zostać Arcymagiem

I. Gdy dojdziemy do stopnia Mistrza magii gdy porozmawiamy z Treboniusem - obecnym Arcymagiem wyzwie on Cię na pojedynek. Gdy wygrasz zostaniesz Arcymagiem.

II. Gdy wypełnisz wszystkie zadania u Drzemki-w-cieniu-drzew dostaniesz list od Ocato i gdy dasz go Treboniusowi zostaniesz Arcymagiem.

Wyszukiwarka

Zainteresował Cię temat? Chcesz przeczytać więcej? Znajdź podobne artykuły dzięki naszej wyszukiwarce:

Komentarze

Avatar
Unholy Champion, 03.05.2007, 17:58
Ja zostałem [b]Arcymagiem pytając się Treboniusa o [b]Arcymaga ten mnie wtedy wyzwał na pojedynek na arenie w Vivek i wygrałem, ale podpowiedzi sie przydaly.
Avatar
KUDELSKI, 12.05.2007, 00:30
troszeczkę mało tych zadań :( może jakaś mała podpowiedz na temat misi od Treboniusa każe mi dowiedzieć się dla czego wyginęły krasnoludy gdzie ja mam się udać i się dowiedzieć ?
Avatar
Midvith, 12.05.2007, 09:10
Tak trudno pytać na forum...?
Avatar
djampl, 23.11.2008, 05:36
czy da sie jakos zdobyc inaczej miksture wykrywania istot w zadaniu od edviny bo ja przypadkiem wypiłem ta co dostalem od drzemki;/;/

Napisz komentarz

Komentowanie tylko dla zalogowanych użytkowników.