Zareklamuj się na Strefie »
Nie masz jeszcze konta?
» Zarejestruj się
» Przypomnij hasło
Ścieżka do Góry Świata (The path to World Mountain)

Ścieżka do Góry Świata (The path to World Mountain)

Data opublikowania: 02.11.2006, 11:51

Ścieżka do Góry Świata
(The path to World Mountain)



Dziwne...
Lądujemy zupełnie sami po środku nieznanego terenu. Okazało się bowiem, że druidom nie wyszedł ten czar przeniesienia i cały oddział został porozrzucany po okolicy. Najlepiej oczyścić z potworów okolicę z prawej i z lewej, tak by zrobić nieco bezpiecznego miejsca. Wówczas kawałek do góry znajdziemy pierwszy zagubiony oddział armii. Lepiej gromadzić znalezione oddziały w jednym miejscu – tym, które wcześniej oczyściliśmy z przeciwników. Zwiedzając całą mapę znajdziemy kilka tych oddziałów, lepiej najpierw pozbyć się przeciwników obok odnalezionego oddziału niż rzucać zaginionych od razu do walki. Wędrując w prawo zaatakuje Cię jedna Hydra, na którą lepiej uważać i zastosować jakąś taktykę. Trzeba uważać z łucznikami – mogą zaatakować przeciwników przez wzgórze, a w konsekwencji przyciągnąć do siebie mocniejszych przeciwników. Kawałek dalej za pierwszą Hydrą pojawi się druga, po jej pokonaniu można już zacząć gromadzić znalezione oddziały nieco bliżej. Za bagnami spotkamy nieco Ursów oraz ostatni oddział. Drogę zajdzie nam Druid, dowiemy się od niego, że Nieumarli oblegają miasto nieco dalej, a Lana znajduje się w pierwszej linii obrony.

Dalej odnajdziemy kilka Rusałek, które pomogą zbudować nam miasteczko, z którego będziemy mogli poprowadzić atak przełamujący oblężenie. Najlepiej od razu wezwać znalezione oddziały i zorganizować sobie obronę – Nieumarli będą bezlitośni. Budujemy główny budynek oraz dwa Domy Elfów, w jednym budujemy dużo łuczników, w drugim nieco wojowników. Przydają się wieże, najlepiej ze 3-4. Tworząc Rusałki od razu lepiej wysyłać je do zbierania drewna i jedzenia, na potrzeby budowy łuczników. Gdy tylko będziemy mieć nieco drewna należy od razu zająć się murami. Nieumarli będą nas nękać coraz silniejszymi oddziałami – z lewej (patrząc od strony, z której przyszliśmy) szkieletami, zombie i takimi innymi, a z prawej głównie wilkołakami.

Po zgromadzeniu armii liczącej około stu jednostek możemy myśleć o małym szturmie, najlepiej z lewej – groźniejsze są duchy i oddziały szkieletów. Najpierw musimy pozbyć się katapult oraz wież, następnie zaatakuje nas armia obronna wyposażona w kilkunastu Jeźdźców Śmierci – Promień Niebios i poważnie ich uszkodzimy. W następnej kolejności należy zająć się budynkami produkującymi jednostki – Cmentarzem i Kryptą. Później zdobycie prawej części fortecy i dostanie się do Ringing Water to kwestia czasu.

Wyszukiwarka

Zainteresował Cię temat? Chcesz przeczytać więcej? Znajdź podobne artykuły dzięki naszej wyszukiwarce:

Komentarze

Brak komentarzy. Może będziesz pierwszy?

Napisz komentarz

Komentowanie tylko dla zalogowanych użytkowników.