Zareklamuj się na Strefie »
Nie masz jeszcze konta?
» Zarejestruj się
» Przypomnij hasło
Questy

Questy

Data opublikowania: 24.08.2010, 14:33
Ostatnia edycja: 12.04.2012, 04:28

[Artykuł zawiera informacje związane z questami pobocznymi, nie poruszając wątków fabuły głownej]

Fabuła Torchlight jest ściśle powiązana z głównymi questami. Wykonując je i schodząc coraz głębiej brniemy w ściśle określonym kierunku. 

Trudno jednoznacznie opisać questy główne, gdyż jest to ciąg następstw jakie po sobie następują i często nie niosą one ze sobą wynagrodzenia. Całość na dobrą sprawę polega na tym, że co 4 eklsploratowany poziom natrafiamy na głównego (wg fabuły) bossa. 

W Torchlight jednak nie brakuje questów pobocznych, które nie oszukując się - polegają głównie na tym samym. To co w danym zadaniu będziemy musieli wykonać, zależy od zleceniodawca. Osobami, które z chęcią skorzystają z naszych usług są:

  • Vasman
  • Hatch
  • Trill-bot 4000

Vasman

 

Vasman przybył do Torchlight by studiować niezmierzone zasoby Emberu. Jednakże potwory, które zagnieździły się w kopalniach, uniemożliwiły mu pozyskiwanie potrzebnych próbek. To właśnie my jesteśmy jego ostatnią nadzieją, na kontynuowanie badań. Jeżeli tylko się zgodzimy, to Vasman raz za razem poprosi nas o odnalezienie ściśle określonego Emberu. Oddanie mu próbki do badań wiąże się z sowitym wynagrodzeniem nie tylko w postaci doświadczenia i chwały, ale także obdarowaniem nas Tajemniczym Zwojem Mapy, bądź unikatowym klejnotem. 

  1. Świecący Ember
    • GP 80
    • XP 2400
    • Sława 360
    • Bardzo Szybki Klejnot Chaosu (4% Szybszy Atak)
  2. Deathlance Ember
    • GP 88
    • XP 3000
    • Sława 450
    • Tajemniczy Zwój Mapy
  3. Lśniący Ember
    • GP 105
    • XP 4400
    • Sława 660
    • Tajemniczy Zwój Mapy
  4. Pierwotny Ember
    • GP 120
    • XP 5600
    • Sława 840
    • Losowy magiczny przedmiot
  5. Barbarzyński Ember
    • GP 133
    • XP 6600
    • Sława 990
    • Tajemniczy Zwój Mapy
  6. Diamentowy Ember
    • GP 145
    • XP 7600
    • Sława 1140
    • Tajemniczy Zwój Mapy
  7. Ember Koloru Krwi
    • GP 158
    • XP 8600
    • Sława 1290

Hatch

 

Hatch jak sam twierdzi, jest najbogatszym człowiekiem w mieście. Najbogatszym, a zarazem bardzo zachłannym. Swego czasu wszedł w posiadanie magicznej różdżki, za pomocą której może otwierać magiczne portale. Jeżeli tylko się zgodzimy - będzie otwierał jeden za drugim specjalnie dla nas, a raczej - specjalnie dla siebie i swojego zysku. Za każdym razem będziemy zobowiązani przynieść mu określoną rzecz z miejsca, do którego nasz przeniesie.

 

  1. Księga Objawienia
    • GP 68
    • XP 655
    • Sława 720
    • 2x Duży Eliksir Życia
    • Zaklęcie
  2. Nefrytowy Sokół
    • GP 49
    • XP 1995
    • Sława 259
    • Losowy Przedmiot
  3. Księga Fleshbound
    • GP 75
    • XP 2232
    • Sława 344
    • Losowy Przedmiot
  4. Rzadko Spotykany Grzyb
    • GP 66
    • XP 3964
    • Sława 480
    • Losowy Przedmiot
  5. Posąg Macki
    • GP 78
    • XP 3194
    • Sława 494
    • Losowy Przedmiot
  6. Miniaturowy Ornithopter
    • GP 102
    • XP 4816
    • Sława 678
    • Losowy Przedmiot

 

 

Trill-bot 4000

Trill-bot 4000 to niespełniony bard. Przepełniony wiarą w swe umiejętności, dąży do tego by stać się najlepszym bardem jakiego znał świat. Niestety - brakuje mu inspiracji. Nie robiąc zbyt dużo możemy sprawić, że Trill-bot będzie miał tematy do swych ballad. Wystarczy, iż praktycznie co poziom, zabijemy wyznaczoną przez niego kreaturę. My mu pomożemy, on da nam coś w zamian. W tym przypadku zysk jest marny, ale potwora bądź-co-bądź i tak byśmy zabili, bo stałby na naszej drodze.

Trill-bot 4000 zleca nam zabicie potworów na poszczególnych poziomach. Zmianom nie ulega poziom, na którym znajduje się kreatura, ale jej nazwa i zyski za mord są różne.

Wyszukiwarka

Zainteresował Cię temat? Chcesz przeczytać więcej? Znajdź podobne artykuły dzięki naszej wyszukiwarce:

Komentarze

Brak komentarzy. Może będziesz pierwszy?

Napisz komentarz

Komentowanie tylko dla zalogowanych użytkowników.