Zareklamuj się na Strefie »
Nie masz jeszcze konta?
» Zarejestruj się
» Przypomnij hasło
Czary

Czary

Data opublikowania: 27.08.2010, 22:10
Ostatnia edycja: 11.04.2012, 23:25

Torchlight, poza zwykłymi umiejętnościami zyskiwanymi na zasadzie przyznanawania punktów umiejętności, oferuje graczom także czary. Kiedy to każda klasa postaci ma większość "prywatnych" umiejętności, tak z czarów może korzystać każdy charakter. 

W grze wyróżniono trzy rodzaje czarów: ofensywne, defensywne, magia przyzywania. Większość zaklęć ma sześć poziomów, które rozróżnimy dzięki rzymskiej numeracji przy nazwie (np. Mróz I, Mróz II, etc). Efektywność poszczególnych zaklęć można zwiększyć dzięki umiejętnościom takim jak: Mistrzostwo Magii Ofensywnej, Mistrzostwo Magii Defensywnej, Mistrzostwo Magii Zaklinania.

Zaklęcia można pozyskąc na dwa sposoby: znajdując je, bądź też kupując. Nie ma możliwości łączenia ich ze sobą tak, by np z twóch o tym samym poziomie powstał czar poziom wyższy.

Dodatkową zaletą czarów jest możliwość nauczenia zwierzaka jak z nich korzystać. W przeciwieństwie do naszej postaci, która ma możliwość jednoczesnego znania czterech czarów, nasz zwierzak może jednocześnie korzystać z dwóch zaklęć. 

Wymagania czarów:

Poziom czaru Poziom postaci
I 1
II 7
III 13
IV 19
V 25
VI 30

Należy jednak mieć na uwadze, że niektóre czary mają tylko jeden poziom. Rozpoznać je możemy po tym, iż przy ich nazwie nie ma numeru oznaczającego poziom zaklęcia.

Czary ofensywne:

Cisza

Ucisza wrogów w promieniu x etrów, blokując możlwiość użycia przez nich większości umięjętności.

Derwisz

Czarujący rzuca się w wir walki z gwałtownie przyśpieszonymi atakami na 10 sekund.

Kula Ognia

Wystrzeliwuje z ręki czarującego wolno poruszającą się kulę ognia, wybuchającą przy kontakcie z celem.

Mróz

Wystrzeliwuje trzy lodowe pociski, które zamrażają wszystkich przeciwników w promieniu 3m od miejsca trafienia.

Trująca Chmura

Rozpyla trujące chmury wokół czarującego.

Żywiołowe Przeładowanie

Czarujący zadaje obrażenia od żywiołów z większą siłą.

Czary defensywne:

Charm

Ciska zaczarowanym duszkiem, który próbuje zmusić wroga, by ten przez pewien czas walczył po naszej stronie.

Dotyk Wampira

Czarujący wysysa energię życiową z każdego komu zada obrażenia w czasie działania zaklęcia.

Pajęcza sieć

Wystrzeliwuje pociski klejącej się pajęczej sieci, ograniczające prędkość poruszania się celu.

Pośpiech

Na 8 sekund zwiększa szybkość ataków i prędkość poruszania się czarującego.

Surowa Kara

Czarującego opanowauje mściwy duch, któy automatycznie oddaje ciosy wszystkim znajdującym się w pobliżu przeciwnikom.

Uzdrów Siebie

Uzdrawia czarującego.

Uzdrów Wszystkich

Uzdrawia czarującego i jego towarzyszy.

Żywiołowa Ochrona

Podnosi odporność czarującego na wszystkie żywioły.

Czary zaklinania:

Identyfikacja

Wyjawia właściwości niezidentyfikowanych przedmiotów.

Miejski Portal

Tworzy magiczny, dwukierunkowy portal do miasta.

Przywołaj Aloe Gel

Przywołuje Aloe Gel by atakował twoich wrogów.

Przywołaj Płonący Miecz

Przywołuje zaczarowany Płonący Miecz by atakować twoich wrogów.

Przywołaj Szkieleta Łucznika

Przywołuje Szkieleta Łuczniak by atakował twoich wrogów.

Przywołaj Szkieleta Wojownika

Przywołuje Szkieleta Wojownika by atakował twoich wrogów.

Przywołaj Zombie

Przywołuje Zombie by atakował twoich wrogów.

Wyszukiwarka

Zainteresował Cię temat? Chcesz przeczytać więcej? Znajdź podobne artykuły dzięki naszej wyszukiwarce:

Komentarze

Brak komentarzy. Może będziesz pierwszy?

Napisz komentarz

Komentowanie tylko dla zalogowanych użytkowników.