Zareklamuj się na Strefie »
Nie masz jeszcze konta?
» Zarejestruj się
» Przypomnij hasło
Wątek Głowny

Wątek Głowny

Ostatnia edycja: 11.04.2012, 21:23
Uwaga dodatek Tribunal nie działa płynnie jeżeli naraz aktywowane fabuły z Bloodmoona i Tribunala.

Początki
Dodatek 'Tribunal' zaczyna się wtedy kiedy to zostajemy nagle podczas snu zaatakowani przez uzbrojonych w ciemne pancerze skrytobójców. Po jedynym z takich ataków należy udać się do któregokolwiek z miejskich strażników i poinformować go o tym że zostaliśmy zaatakowani. Strażnik karze nam udać się do Ebonheart i pogadać z Apelles Matius’em. Tutaj zdobywamy prawo do bezpłatnej podróży miedzy Ebonheart oraz Twierdza Smutku poprzez Asciene Rane która znajduje się w Komnatach Wielkiej Rady w tym samym mieście.

Twierdza Smutku
Hordy Goblinów oraz Mroczne bractwo
Asciene Rane przeteleportowała nas po krótkiej rozmowie do przedsionka Pałacu Królewskiego w Twierdzy Smutku. Teraz aby kontynuować główny wątek należy udać się do miejskiej świątyni znajdującej się w północnej części twierdzy (dziedziniec świątynny). W świątyni mamy porozmawiać z Fedris'em Hler'em i przyjąć od niego zadanie polegające na znalezieniu dwóch nauczycieli goblinów, oraz zabić ich przywódców. Po drodze możemy znaleźć i zabić przywódcę mrocznego bractwa który stał się przyczyną ataków mrocznych skrytobójców, którego znajdzie się w Starej Twierdzy Smutku, posiadłości Moril w części północnej możemy się tam dostać przez kanały bazaru idąc na północ wchodząc w część mieszkalną. List który przy nim znajdziemy pokażemy później nowemu rodu Hlalu. Wracając do zadania Fedris'a Hler'a gdzie najlepiej zacząć od kanałów pałacu i poruszać się droga na zachód a następnie na południe aż dojdziemy do pobojowiska. Tam krętymi korytarzami dostaniemy się do wielkiej sali w której znajdziemy parę drzwi jedne na szczycie jaskini a drugie po jej prawej stronie. Najlepiej wejść po te po prawej. Tam będzie rozstaj dróg. Drzwi naprzeciwko prowadza do zbrojowni. Tam ścieżkami udajemy się dalej w głąb jaskiń aż dojdziemy do Łez Amun-Shae. Miejsce to jest leżem dwóch wodzów goblinów, należy ich zgładzić. Teraz do ruin posiadłości i do Sali Teran części wschodniej i udać się do części bocznej, gdzie czekają na nas dwoje elfów którzy szkolą młode gobliny jak należy walczyć. Jeżeli nie posiadamy umiejętności otwierania zamków magią lub wytrychami to należy zawrócić do świątyni lub po prostu użyć interwencji lub przeniesienia. Wracamy do naszego pracodawcy i otrzymujemy nagrodę.

Kaplica umarłych
Gavas Drinm który po poleceniu udania się do niego po misji Hordy Goblinów karze nam się udać do kaplicy umarłych z istotą zwaną Urvel Dulni. Mamy go eskortować najlepiej przez kanały świątyni następnie udając się w ich wschodnią część i przedostanie się do świątynnych ogrodów, do których wejście znajduje się w północno-wschodnie części wschodnich kanałów świątyni. Cały czas uważamy na życie naszego towarzysza. Teraz należy udać się na południe i wejść w lokację "świątynna kaplica" gdzie czeka na nas pięć potężnych liczów którzy mogą zabić nawet najpotężniejszą postać. Po ich zabiciu podchodzimy z kapłanem do ołtarza który był broniony przez licze i kapłan oczyszcza kaplice automatycznie wykonując swoją misję. Teraz musimy odeskortować kapłana spowrotem do Arcykapłana Gavas'a Drinm'a oczekując nagrody.

Pierścień Barilzar
Wreszcie dostaniemy dostęp do komnat Almalexii za pozwoleniem jednego z przedstawicieli świątyni np. arcykapłana świątyni. Almalexia prosi nas o znalezienie starożytnego artefaktu zwanego pierścieniem Barilzar'a który służył to teleportacji między ważnymi miejscami w prowincji Morrowind. Należy teraz się udać przez kanały świątyni, do których wejście znajdziemy we wschodniej jej części, a następnie na północny-zachód do starej krypty. Na wyższych poziomach starej krypty znajdziemy licza Barilzara który mówi nam że nigdy nie odda tego pierścienia. Należy go zabić, a pierścień oddać Almalexii, po przez Gavas'a Drin'a. Teraz mamy dostep do almalexii oraz otrzymamy moc: Blask Almalexii.

Atak na Twierdzę
Po opuszczeniu świątyni i po rozmowie z pierwszym strażnikiem lub wyjście na plac Brindisi Dorom, można się dowiedzieć, że twierdza została zaatakowana przez nieznane robo-kreatury, gdy je zabijemy należy zgłosić to Fedris'owi Hler'owi ze świątyni lub Tienius'owi Delitian'owi w sali tronowej pałacu króla Helseth'a, nieważne komu zresztą to nic nie zmienia. Natychmiast mamy zbadać co się stało na placu schodząc w tajemne przejście pod pomnikiem na placu. Tam musimy sprawdzić czy rzeczywiście dwemerowie stali za tą tragedią. Wszystkie ślady jednak prowadzą gdzie indziej. Dwemerowe roboty i robo-istoty walczą ze sobą w podziemiach pałacu w starożytnych ruinach Bamz-Amschend. Wrócić należy do Fedris'a Hler'owi ze świątyni lub Tienius'a Delitian'a w sali tronowej pałacu króla Helseth’a. Możemy jeszcze wykonywać dodatkowe zadania od króla ale to nie jest związane z wątkiem głównym.

Zmierzch Świata
Almalexia każe nam dowiedzieć się o kulcie samobójców zwanym "Zmierzchem Świata" Mamy się w tym celu udac do Ręki Bogów i znaleźć typa w białej szacie, znajdującego się pod "Jucznym Guarem" Wypytujemy się wszystkiego i wracamy do Almalexi.

Burze piaskowe w Twierdzy Smutku
Almalexia każe nam zejść do dwemerowych ruin pod miastem i znaleźć machinę która może zmienić pogodę w twierdzy. W tym celu udajemy się na plac twierdzy i schodzimy po drabinie do ruin. Następnie udajemy się na północ przez sale ognia Korytarza Szeptów następnie do Kuźni Radaca. W Kuźni Radaca szukamy ładunków wybuchowych potrzebnych do wysadzenia zawałów blokujących przejście do dalszych tuneli. Gdy podstawimy ładunek pod zawał przechodzimy dalej do Korytarza Piechura i przez Królewski Pasaż do naszej poszukiwanej maszyny w Niebieskiej Galerii. Tutaj wsadzamy klucz dany nam przez Almalexię i pociągamy za dźwignie wysuniętą najbardziej w lewo. Maszyna spowoduje że w Twierdzy Smutku będzie ogromna burza piaskowa. Wracamy teraz do Almalei.

Zagubiona Dłoń
Almalexia każe nam zabić zagubioną dłoń czyli jednego z jej prywatnych strażników. Salas Valor tak się nazywa i chodzi w lśniącym pancerzu irdoil mamy go zgładzić i zameldowac o tym Almalexi.

Bliźniacze ostrze
Almalexia poznała w nas istotę nervara teraz mamy udowodnić że jesteśmy godni zająć miejsce przy jej boku. Mamy zebrać 3 części starego ostrza.

  • Pierwszy jest w posiadaniu kustosza muzeum i jak go dostaniemy po oddaniu przynajmniej 2 artefaktów zaniesiemy go do miejskiego zbrojmistrza na targu.
  • Drugi znajduje się w posiadaniu Almalexi i dostajemy go po rozmowie z nią.
  • Trzeci jest w posiadaniu pupilka Króla Karrod'a. Mamy się z nim zmierzyć w pojedynku po wykonaniu kilku misji od Króla no i odzyskać ostrze które ma Karrod.

Jak zbierzemy cały zestaw idziemy do Domu Rzemieślników, do orkowego kowala i zlecamy mu przekuć ostrze. Teraz udajemy się do Ruin dwemerowych pod miastem i poszukujemy w Kuźni Radaca ducha który za pomocą smoczej smoły zrobi nam płonące ostrze. Smołę znajdzie się w Norenen-dur w podziemnych deadrycznych ruinach pod twierdzą. Aby się tam dostać należy podstawić kolejny ładunek pod jeden z zawałów. Przechodzimy przez Kąsące kły do Cytadeli Myn Dhrur tam przy zwłokach dremory Khash-Ti Dhrur znajdziemy smołę. Teraz wracamy tą samą droga do ducha w kuźni i dostajemy fajny sejmitar. Wracamy do Almalexi.

Sotha-Sil
Ostatnia misja teraz musimy się za pomocą Almalexi przeteleportować do tajemnego miasta Sotha Sila i przedostać się przez kilka korytarzy m. In.

  • Komnata z wielkim walcem przed którym trzeba uciekać żeby dostać się dalej najlepiej wziąć mikstuki z tych mechów na doe dodadzą szybkości.
  • Komnata z machiną robiącą droidy. Po prostu majsterkujemy przy dźwigniach po jednej ze stron maszyny.
  • Komnaty niedoskonałego. Zmierzymy się z największym potworem w Morrowindzie.

Jak to zrobimy zmierzymy się z samą boginią Almalexią. Jak ją pokonamy otrzymamy pierścień Balzara oraz Ogień nadziei miecz Almalexi. Uciekamy za pomocą pierścienia Balzara i przed wejściem do świątyni w Tw. Smutku napotkamy Azurę która gratuluje nam zwycięstwa.

Wyszukiwarka

Zainteresował Cię temat? Chcesz przeczytać więcej? Znajdź podobne artykuły dzięki naszej wyszukiwarce:

Komentarze

Avatar
maciek0125, 27.11.2007, 04:07
Jestem fanem tej gry i sam zagrywałem się w nią(mniej wjęcej miałem 150h nabitych-spokojnie) lecz z tego moge wywnioskować, że długo musiało zająć odkrycie tych wszystkich qestów i artefaktów.
Avatar
maciek0125, 27.11.2007, 04:07
Z tego terz powodu gratuluje!!!

Napisz komentarz

Komentowanie tylko dla zalogowanych użytkowników.