I. Do legionu możemy się przyłączyć tylko i wyłącznie w Gnisis. Generał Darius przyjmie nas chętnie i da nam mundur.
1.Na początek Generał Darius każe nam zdobyć akt własności kopalni. Akt ten ma Wdowa Vadbas mieszkająca w Gnisis.Gdy odwiedzimy wdowę powie nam ona byśmy poszli do kopalni. W kopalni spotykamy ducha Mansilamata Vadbasa. Mówi nam on swoją historię i każe pokazać topór Dariusowi. Topór leży na dnie jeziorka za duchem. Aby go zdobyć musimy zanurkować. Odnosimy go Dariusowi i przy okazji zabijamy mordercę Lugruba-gro-Ogduma. Możemy też dac 50 septimów w datku na Wdowę. Darius będzie nas bardziej lubił.
2.Musimy uratować Madurę Seran która została porwana przez popielnych. W tym celu udajemy się do Ald Velothi i szukamy dookoła miasta. Namiot leży w przeciwnym kierunku niż ruiny. Najlepiej zabić popielnych zamiast płacić im 5000.Potem musimy już tylko odprowadzić Madur do Ald.
3.Pewna poborczyni podatkowa Ragash-gra-Shuzgob nie wraca bardzo długo z Avis Drelen- wieży w której mieszka Baldas. Tu są dwa rozwiązania. Albo pójdziemy do Baldasa i go przekupimy by dał nam klucz do celi albo idziemy do więzienia i po prostu otwieramy celę wytrychem lub zaklęciem.
4.Generał Darius podejrzewa zdradę. Musimy się popytać żołnierzy o kult talosa a dowiemy się że Otius Maro jest w to zamieszany. Idziemy i rozmawiamy z Otiusem na temat kultu. Daje on nam klucz i każe zejść tajnym przejściem do ołtarza i przejżeć plany. Gdy je zabierzemy zaatakuje nas ten legionista który pilnuje planów i Otus. Po tym wracamy do Dariusa.
II. Zadania U Radda-Kamienne-Serce
1. Musimy zdobyć złom. To prościutkie zadanie. Złom leży na przykład w beczkach tam gdzie zabijamy gariusa Siwego lub wchodzimy do Artganth i tam szukamy.
2. Radd każe nam uratować kapłana imieniem Jocien Ancois którego porwali wygnani popielni z obozu Erebeninsun. Najpierw musimy zapytać członków plemienia o Jociena. Potem musimy odszukać jurtę mushetry. Możemy iść za kartkami które zostawił Jocien. Potem zabijamy Mushetry i rozmawiamy z kapłanem.
3. Musimy udać się do Gnaar Mok i uratować Dandsę z Abernanit. Ta jaskinia leży na wybrzeżu przy Gnaar Mok.Zabijamy 3 słabych przeciwników i wyprowadzamy Dandsę.
4. Musimy zabić 2 netche w okresie godowym. Udajemy się do Gnaar mok i je zabijamy.
5. Musimy zabić Sorkvilda Kruka. W tym celu udajemy się do Dragon Fel do wieży Sokvilda Kruka. Zabijamy jego razem z obstawą. UWAGA!! Z ciała Sorkwilda zabieramy Maskę Clawiusa Złośliwego!!
III. Zadania u Imsin Śniącej
1.Musimy udowodnić że Drinar Varyon przemyca dwemerowe Artefakty. Idziemy więc do jego domu który jest niedaleko Izby Rajców w Ald'ruhn. Musimy znaleść rurkę między glinianymi garnkami. Potem odnosimy ją Imsin.
2.Musimy uwolnić porwanego gwardzistę Joncisa Dolmaxa. Jest on przetrzymywany w Ashurnibibi. Te ruiny leżą na zachód od Hla Oad. Musimy wybić wszystkich przeciwników (głównie orków) i wejść do ruin. Tam będziemy mysieli trochę poływać aż dotrzemy do Joncisa.
3.Musimy odzyskać rękawicę którą Salynowi Sarethiemu dała Ilmeni Dren. TerazVarona Nelas ją ukradła i terroryzuje gwardzistę. Musimy odzyskać rękawicę a w tym celu udajemy się do jaskini Assumanu leżącej na Południowy wschód od Ald Redaynia. Wystarczy że babka będzie nas lubiła na 80 a odda rękawicę dobrowolnie. Potem musimy ją już tylko dostarczyć Ilsmin.
IV. Zadania u Fralda Białego.
1.Musimy udowodnić Gwardzistom Viveka że Legioniści są wykształceni i znają się na poezji. Idziemy do Salyna Sarethiego w Upiornej Bramie i wyzywamy go na pojedynek. UWAGA!! Tu trzeba mieć ściągniętą łatkę dialogue. Gdy już zaczniemy pojedynek zawsze trzeba wybierać trzeci wers.
2.Musimy zabić Honthjolfa- zdrajcę Legionu. Tu nie dam wam bliższych informacji bo zabiłem go kiedyś i nie pamiętam gdzie on był.
3.Musimy zamknąć Suryna Athonesa który obraża legion. Musimy pójść do Vivec i do pałacu sprawiedliwości tam gdzie stoi Barel Sala. Musimy go sprowokować jeśli nie chcemy płacić kary. A jak chcemy to przychodzimy i go zabijamy.
V. Zdania u Rycerza Cesarskiego Smoka
1.Musimy znaleźć KIRYS BOGóW. Vatinus da nam klucz do kaplicy skąd został skradziony. Musimy znaleźć tajne przejście w ścianie kaplicy. Potem zabić legionistę- zdrajcę który ukradł kirys. Do podziemi prowadzi również inne wejście a mianowicie trzeba trochę ponurkować a znajdziemy wejście do groty.
2.Tym razem musimy odzyskać Chryzamer- ma go pewna czarodziejka mieszkająca w Anabi jaskini na zachód od Sardith Mora. Musimy zabić ją i Atronachy które ją strzegą. Miecz znajduje się przy jej ciele.
Aby stać się Rycerzem Cesarskiego Smoka musimy wyzwać Vatinusa Varro na pojedynek. Jest on twardym przeciwnikiem lecz do pokonania.
Pozdrawiam.