W Pierwszym zadaniu mamy się dowiedzieć co i jak z synem jedej z wampirzyc, ma na imię Vilandom. Dostajemy sygnet rodowy klanu Aundae. Dobrze jst się udać do Gildi Magów w Sadrith Mora,tam dowiesz sie po małym szperaniu że taki sam symbol jak na pierścieniu nosi Altmer Sinyaramen, pijący browara w okolicznej knajpie. Tusamircil, da nam miksturkę do odesłania tego Altmerowi. Gdy już to zrobimy możemy już pogadać z Sinyaramenem. Po rozmowie z nim dowiemy się, że synek mamusi szefowej zabił Kjeld z klanu Quarre. musimy teraz wrócić do siedziby. Przywódczyni dość mocno się zdenerwuję i będzie kazała zabić Kjelda. Znajdziemy go w ruinach Druscashti na południowy zachód od obozu Urshilaku.
Zadanie 2
Teraz musimy zabić Łowcę wampirów. Aby dostać jego położenie musimy się udać znowu do Gildii magów, tym razem w Ald'ruhn, od bywających tam dowiemy się że ten Łowca jest akurat w mieście. Znajdziemy go gdzieś na jego terenie, żeby zadanie było zaliczone trzeba go zabic w dzień i przy świadkach, a jak dobrze wiemy światło rani vampira.
Wojna Klanów
Proste, wybić 12 wampirów z innych klanów, najlepiej poszukać po ich siedzibach i bazach.
Wyszukiwarka
Zainteresował Cię temat? Chcesz przeczytać więcej? Znajdź podobne artykuły dzięki naszej wyszukiwarce: