Napiszę tu zadania i opis przejscia dla poszczegolnych klanów wampirow
i zadania nie zwiazanych z klanem.
Klan Quarra:
1. Pierwsze zadanie polega na zabiciu wampira imieniem Irarak. Znajdziesz
go w grobowcu Ginith bodaj na polnocy zachod od Gissis. Gdy juz go znajdziemy
i zaczniemy z nim rozmwawiac będzie chcial nas przekupic 1000 sztuk zlota
jesli sie zgodzisz zostaniesz wyrzucony z klanu! W drugiej opcji rozmowy
Irarak i jego sludzy nas zaatakuja. Po zabiciu ich wszystkich wracaj do
siedziby klanu i powiedz o tym pani Quarra a w nagrode bedziesz mogl korzystac
z uslug pozostalych wampirow.
2. Drugie zadanie polega na znalezieniu pewnych skladnikow potrzebych
dla pani Quarra a te składniki to:
- 5 Ekstrawaganckich Szafirowych Amuletów (poszukaj u sprzedawcow ciuchow)
- 2 porcje soli pustki-mają je Skrzydlate Mroki
- 1 Serce Daedry (poszukaj w dedartycznych ruinach)
- 1 Ektoplazma (duchy dwmerow poszukaj w dwmerowskich ruinach)
- 1 Proch Wampira (idz do jakiegos grobowca z innego klanu)
- 1 Czaszka (powinni miec ja bandyci)
W nagrode dostaniemy amulet który natychmiast przeniesie nas do siedziby
glownej. Uwaga! Polska wersja ma blad z tym zadaniem mianowicie Quarra
nie chce nam powiedziec jakie trzeba skladniki potrzebuje. Wejdz na strone
AW w dziale POLSKIE znajdziesz taki plugin PL MOD ściągnij go i ciesz
sie graniem.
3. Quarra chce abyś zabił 12 wampirow z innych klanow. Tutaj odsylam was
do dzialu o klanach gdzie napisalem gdzie znalesc poszczegolne grobowce
i siedziby glowne przeciwnych klanow. W nagrode za wykonanie zadania bedziemy
mogli korzystac z bydla.
Klan Berne:
1. Pierwsze zadanie polega na zdobycie eliksiru w ktorego posadaniu jest
pani Quarra musisz udac sie do siedziby klanu Quarra i zabic ja, ma przy
sobie klucz ktory otwiera skrzynke ktora jest za nia w niej jest ta mikstura.
Kiedy juz Berne dostanie ja bedziesz mogl korzystac z uslug oferowanych
przez ten klan.
2. W tym zadaniu musimy zabic wampirzyce imieniem Merta. Znajdziesz ja
w grobowcu Reloth, a on znajduje sie na poludniowy wschod od Khuul i na
zachod od Maar Gan. W nagrode dostaniesz amulet który przeniesie cie od
razu do Galom Daeus.
3. Zadanie takie samo jak w 3 zadaniu Quarra masz pozabijac 12 wampirow
z innych klanow. Odsylam do mojego artykulu o poszegolnych klanach i ich
siedzibach. Nagroda taka sama mozliwosc korzystania z bydla.
Klan Aundae:
1. W pierwszym zadaniu musimy sie dowiedziec co sie dzieje z synem Dhaunayne
Aundae. Da ci taki sygnet rodzinny. Udaj sie do Gildii Magów w Sadrith
Mora a tam popytaj wysokie elfy o syna powiedzia ci ze taki sygnet rodzinny
ma nie jaki Sinyaramen w upiornej bramy, porozmawiaj najpierw z Inn Tusamircil
a da ci zadanie dostarczenia mikstury Sinyaramen'owi, zrob tak a bedzie
z toba gadal, powie ci ze synka zabij wampir imieniem Kjeld z klanu Quarra.
Idz do mamusi, da ci zlecenie zabicia tego Kjeld'a. Idz do Druscashti
i zabij go. Potem wracam a dostanisz w nagrode możliwość korzystania z
usług klanu.
2. Teraz masz zabic lowce wampirow. Udaj się do Gildii Magów w Ald'ruhn
a dowiesz się ze ten łowca jest tu w Ald'ruhn i nazywa się Ano Vando(fajny
rym) pamiętaj ze masz go zabić w dzień i przy świadkach gościu ma magiczne
rzeczy taki jak Blask Dnia i Tarczę Czarnego Słońca. Po zabiciu go wracaj
do mamusi a w nagrodę dostaniesz amulet, który natychmiast teleportuje
cię do Ashemelech.
3. Tak ja zawsze zabicie 12 wampirów z przeciwnego klanu, ponownie odsyłam
do artykułu od klanach.
Zadania poboczne:
1. Udaj się do Ald\'ruhn popytaj w gildii magów o plotki a dowiesz się
ze Sanvyn Llethri, w Posiadłości Lelthri, która znajduje się w Dzielnicy
Willowej chce być wampirem udaj się tam porozmawiaj z Fathasa matka Sanvyn’a
powie ci żebyś zrobił wszystko co możesz żebyś zniechęcił synka do bycia
wampirem, udaj się teraz do synka będziesz miał wybory rozmowy gadaj ze
jest głupcem, ze tak nie jest tak wspaniale itp. Lubialnosc będzie mu
się zmniejszać aż w końcu cie zaatakuje, jeśli nie postaraj sie go sporowokowac
tylko go nie atakuj, daj się bic nic mu nie rob. Jak bedziesz miał malo
energi przestanie cie bic i powie za wampiry to szajs i już nie chce być
wampirem, idz do matki i odbierz nagrode, pierscien ktory chroni przed
ogniem.
2. Przejdz sie do Tel Mora i popytaj i plotki a dowiesz sie ze jakis wampir
zabija ludzi. Wampir nazwa sie Marare, a jest w Grobowcu Rodziny Drethan,
ktory znajduje sie na poludniowy-zachod od Ald Deadroth. Gdy z nia pogadasz
powie ci ze ma doscyc bycia wampirem i chce zakonczyc ten zywot, ale musi
to zrobic ktos tego godny wypadalo na ciebie zabij ja a bedziesz w posiadaniu
fajnego pierscienia ktory ona posiada.
3. Jesli bedziesz w poblizu upiorej bramy idz do gorobwca Rodziny Salvel
wewnatrz upiorej bramy, spotkasz tam wampira imieniem Mastrius zostal
tu uwieziony przez Azure ale wie jak uciec musisz mu przyniesc serce deadry
i artefaktu zwanego Rozpacz maga z tym drugim bedzie trudniej. Ta tarcza
jest w dwemerowych ruinach Bthuand, daleko na zachód od Tel Mora, poszukaj
uważnie! Zanieś mu te składniki a poprosi cie o jeszcze jedno, zebys oddal
mu czesc swojej mocy bo jest za slaby aby zlamać zaklecie zgodz sia, zaraz
po tym cie zaatakuje zabij go i ciesz sie zbroja i Rozpacza maga.
4. Przelec sie do gildii magow w Vivek i porozmawiaj z Sirilonwe da ci
pewne zlecenie. Chce abys zabil Shashev i zabrał jej klucz, znajdziesz
ja w Ald\'ruhn, w Szynku Ald Skar. Zabij weź wszystko co ma i wracaj po
nagrode.
5. Ponownie od Sirilonwe dostaniesz zadanie tym razem nie eliminacji.
Masz przynieść 3 wampirze pyly, chyba nie musze mowic gdzie jest znalesc?
No ale ze mogą to czytac nowi to powiem w zwłokach wampirow albo od alchemikow
w gildiach magow. Wracaj z tym pylem i odbierz nagrode.
6. Teraz idz do siedzib glosow magow Telvinów, (to chyba w Sadrith Mora)
i porozmawiaj z Raven Omayn, Głosem Drathy. Dostaniesz zadanie zabicia
Rimintil'a, z znajdziesz go w Tel Vos w głównej wiezy. Po wykonaniu roboty
wracaj do glosu a dostaniesz Szatę ognistego lustra.