Wpółczynniki podstawowe | |
SIŁA Wpływa na to, jaki maksymalny ciężar może unieść twoja postać, jak szybko będzie się ona męczyć. Wpływa na umiejętnośći: Płatnerstwo, Broń obuchowa, Topór, Długie ostrze i Akrobatyka. |
|
INTELIGENCJA Wyznacza maksymalną ilośc many i skuteczność rzucanych zaklęć. |
|
SIŁA WOLI Wyznacza zdolnośc twojej postaci do odpierania magicznych ataków i określa jak szybko będzie się ona męczyć. Wpływa na umiejętnośći: Zniszczenie, Przemiana, Mistycyzm i Przywrócenie. |
|
ZWINNOŚć Wyznacza zdolnośc twojej postaci do celnego zadawania ciosów i unikania ataków przeciwnika oraz jej odporność na zmęczenie. Wpływa na umiejętnośći: Skradanie się, Lekki pancerz, Celność i Tarcza. |
|
SZYBKOŚć Określa jak szybko twoja postać może się poruszać. Wpływa na umiejętnośći: Atletyka, Krótkie ostrze, Walka wręcz i Bez zbroi. |
|
WYTRZYMAŁOŚć Określa odpornośc postaci na zmęczenie, jej początkowe zdrowie oraz ilość punktów życia, które będzie odzyskiwać w trakcie snu i zdobywać podczas awansu na kolejny poziom doświadczenia. Wpływa na umiejętnośći: Średni pancerz, Cięzki pancerz i Włócznia. |
|
OSOBOWOŚć Postaci, u których współczynnik ten jest wysoki, łatwiej nawiązuje kontakty z innymi, a tym samym łatwiej zdobywają informację. Wpływa na umiejętnośći: Retoryka, Handel i Iluzja. |
|
SZCZęŚCIE Szczęście ma swój udział we wszystkim, co robi twoja postać, ale choć nie wpływa bezpośrednio na żadną umiejętność. | |
Współczynniki pochodne | |
ZDROWIE Zdrowie określa ilośc obrażeń, które twoja postać może odnieść zanim umrze. | |
MANA Mana jest niezbędna do rzucania zaklęć. | |
KONDYCJA Im niższa wartość tego współczynnika, tym mniejsza skuteczność postaci w każdej dziedzinie. | |
OBCI??ENIE Obciążenie okreśła maksymalny ciężar który może nieść twoja postać. Obciążenie wpływa także na szybkośc z jaką porusza się twoja postać. |