Argonianin
Premie do umiejętnośći: Alchemia +5, Atletyka +15, Iluzja +5, Średni pancerz +5, Mistycyzm +5, Włócznia +5, Bez zbroi +5.
Specjalne: Odporność na choroby; niewrażliwość na truciznę; Oddychanie w wodzie.
Breton
Premie do umiejętnośći: Przywołanie +10, Mistycyzm +10, Przywrócenie +10, Alchemia +5, Przemiana +5, Iluzja +5.
Specjalne: Premia do max. Many; Smocza łuska; Odporność na magię.
Mroczny Elf
Premie do umiejętnośći: Długie ostrze +5, Zniszczenie +10, Lekki pancerz +5, Atletyka +5, Mistycyzm +5, Celność +5, Krótkie ostrze +10.
Specjalne: Pradawny Strażnik; Odporność na ogień.
Elf Wysokiego Rodu
Premie do umiejętnośći: Znisczenie +10, Zaklinanie +10, Alchemia+10, Przemiana +5, Przywołanie +5, Iluzja +5.
Specjalne: Premia do max. Many, Podatność na magię, ogień, mróż i porażenie; Odporność na choroby.
Cesarski
Premie do umiejętnośći: Retoryka +10, Handel +10, Długie ostrze +10, Broń obuchowa +5, Lekki pancerz +5, Walka wręćż +5.
Specjalne: Gwiazda zachodu; Głos Cesarza.
Khajiit
Premie do umiejętnośći: Akrobatyka +15, Atletyka +5, Walka wręcz +5, Lekki pancerz +5, Zabezpieczenia +5, Krótkie ostrze +5, Skradanie +5.
Specjalne: Oko strachu; Kocie oczy.
Nord
Premie do umiejętnośći: Topór +10, Broń obuchowa +10, Średni pancerz +10, Długie ostrze +5, Włócznia +5, Ciężki pancerz +5.
Specjalne: Pięść grzmotu; Skorupa; Odporność na porażenie; Niewrażliwość na mróz.
Ork
Premie do umiejętnośći: Płatnerstwo +10, Topór +5, Ciężki pancerz +10, Tarcza +10. Specjalne: Odporność na magię.
Redgard
Premie do umiejętnośći: Długie ostrze +15, Krótkie ostrze +5, Cięzki panerz +5, Topór +5, Broń obuchowa +5, Średni pacerz +5, Atletyka +5.
Specjalne: Adrenalina; Odpornośc na trucizny i choroby.
Leśny Elf
Premie do umiejętnośći: Celność +15, Skradanie +10, Lekki pancerz +10, Alchemia +5, Akrobatyka +5.
Specjalne: Mowa zwierząt; Odporność na choroby.