Wampiry w Morrowind Czy są wampiry? To chyba każdy wie, a jak wyglądają
te w Morrowind? Generalnie można je podzielić na 3 różne klany Quarra,
Berne i Aundae napiszę tu dokładny opis sposób zarażenia się wampiryzmem
i opis tych 3 największych klanów wampirów w Morrowind.
Ogólnie
Najpierw zaczniemy od zarażenia. Według 2-óch tomów ksiąg "Wampiry na
Vvardenfell" jest tam opis zarażenia się według niego, aby się zarazić
trzeba zacząć walkę z wampirem i podczas tej walki wampir może zarazić
nas wampiryzmem, no, ale właśnie, kiedy to poznać? Nie wyskakuje informacja
o zarażeniu wampiryzmem, wampiryzmem no właśnie nic nie pisze oprócz jednego
małego szczegółu takiej informacji "Zarażasz się chorobą: Światłowstręt"
i to jest właśnie to, sama w sobie nie jest to zła choroba (Kondycja +1
przy regeneracji) i nie widać jej na czerwono w pasku zdolności, zdarzyło
mi się, że podczas jednej z walk z tymi nie umarłymi zaraziłem się chorobą
jednak jej nie zauważyłem i trzeciego dnia zostałem wampirem, i tu następna
informacja wampirem zostaję się 3-go dnie po zarażeniu Światłowstrętem.
Po tym czasie nie ma odwrotu, bo gdy jesteś chory możesz to normalnie
wyleczyć miksturą czy w kaplicach, ale po 3 dniach nie ma odwrotu, chociaż,
ale o tym potem.
Problemy związane z zarażeniem. To następny problem wampirem nie można
zostać po ukończeniu głównego wątku (MQ) a konkretniej po uleczeniu się
ze Spaczenia lub, kiedy mamy odporność na choroby 100% wtedy możemy pożegnać
się z wampiryzmem, ale i na to są sposoby mianowicie dwa sposoby jeden
z użyciem konsoli a jeden dla tych, którzy konsolę uważają za cziterstwo
ja tu podam oby dwa, więc pierwszy z konsolą:
- Uruchamiamy konsolę ~`
- Wpisujemy jedno z tych poleceń:
player->AddSpell"Vampire Blood Quarra"
player->AddSpell"Vampire Blood Berne"
player->AddSpell"Vampire Blood Aundae"
Końcówka zależy od klanu, w jakim chcemy być i po trzech dniach będziemy wampirem a teraz sposób dla graczy "cnotliwych":
- Znajdujemy jakiś dobrej jakości przedmiot (najlepiej derdartyczny).
- Udajemy się do gildii magów i szukamy jakiegoś zaklęcia z obniżeniem odporności na choroby.
- Idziemy do najlepszego zaklinacza (trudno mi powiedzieć, kto może to będzie może Qorwynn po uprzednim potraktowaniu go czarem "calm humanoid (uspokojenie humanoida) " jest on w Fortecy Indoranyon uczy zaklinania, do 100 więc może też zaklina).
- Jeśli zaklina szykujemy sporo kasy i nich nam zaklnie przedmiot na stałe ze zmniejszeniem odporności na choroby. Można też użyć CS'a (Edytor do Morrowind\'a) i tworzyć samemu taki przedmiot, ale to inny dział.
Jeśli będziesz wampirem musisz pamiętać o paru rzeczach mianowicie chodzenie tylko po nocach w dzień słońce odejmuje ci energię, prawie nikt nie będzie z tobą rozmawiać jedynie magowie, więc nie będziesz mógł ukończyć MQ i jeździć łazikiem, ale i no to są sposoby, ale o tym potem, życie się nie regeneracja podczas snu. No dobrze to, jaki są zalety? Wszystkie klanu mają parę zalet o to one: wampiry są odporne na paraliż i choroby(100%) broń zwykła zadaje o 50% mniejsze obrażenia i mają takie zaklęcia "Dotyk Wampira" i "Lewitacja" a także bonusy do cech:
- Siła +20
- Siła woli +20
- Szybkość +20
I bonusy do zdolności:
- Skradanie się +30
- Atletyka +30
- Akrobatyka +30
- Bez pancerza +30
- Walka wręcz +30
Wyleczenie z wampiryzmu
A teraz, jeśli już się wam znudziło bycie wampirem można się z tego uleczyć
jak? Już piszę Udajcie się do Suran idźcie dokładnie na północ za górą
będzie tam derdartyczna ruina Bal Ur wejdźcie do środka musicie pogadać
z posągiem jednego z derdartycznych książąt to ponoć ot stworzył pierwszego
wampira, da wam zadanie po jego wykonaniu wracajcie do posągu i cieszcie
się słońcem. Jeszcze coś na granie wiele osób narzeka, więc powstało wiele
pluginów są 2 takie najlepsze Vampire Realism i Vampire Embrance do ściągnięcia
ze strony http://www.rpgplanet.com/morrowind/