Zareklamuj się na Strefie »
Nie masz jeszcze konta?
» Zarejestruj się
» Przypomnij hasło
Sacred Plus

Sacred Plus

Ostatnia edycja: 12.04.2012, 10:19

Sacred Plus to 100% darmowy dodatek do gry Sacred, który raczej każdy gracz powinien mieć. Nożna go ściagnąć nawet z oficjalnej strony gry. Zajmuje 130mb. W Sacred Plus dodano nowe rzeczy:

  • 2 nowe regiony
  • 2 nowe głowne zadania
  • 5 nowych typów przeciwnika
  • 1 nowy Boss
  • 6 nowych typów zbroi
  • 15 nowych typów broni

Poprawiono oraz zmieniono:

  • Postaci niezależne związane z zadaniami głównymi lub pobocznymi mogły czasem zostać zaatakowane - zwłaszcza, jeśli sytuacja w świecie gry ulegała zmianie (Inwazja nieurmarłych). Problem ten został rozwiązany.
  • Przepełnienie parametrów podczas nauki z runów (przekroczenie wartości 255 zmieniało wartość na 0) zostało usunięte.
  • Podnoszenie specjalnych przedmiotów przy użyciu kombinacji ALT + lewy przycisk myszy, gdy w pobliżu znajduje się duża ilość przedmiotów nie sprawia już kłopotów.
  • Naprawiono wiele różnorodnych błędów związanych z zadaniami.
  • Teksty praw nie będą już zapisywane w kategorii Wrogowie, gdy są odczytywane ze zwoju lub księgi.
  • Wszyscy przeciwnicy maja poprawne nazwy (niektóre niedźwiedzie nie miały na przykład nazwy).
  • Wyświetlanie ikon odporności zostało naprawione. Czasami, gdy użyty został przedmiot zapewniający określoną odporność, odpowiadająca jej ikona znikała.
  • Dostosowano kolor nazw przedmiotów.
  • Czasami konie z Shaddar'Rim pojawiały się bez jeźdźców.
  • Dane o koniu są teraz poprawnie zapisywane i są przenoszone na następny poziom razem z postacią.
  • Rzadko występujący problem zawieszania się gry, gdy przeciwnik wszedł na linię wzroku, został usunięty.
  • Poprawiono skuteczność wszystkich ruchów specjalnych (Uderzenie krytyczne, -3 % życie podczas trafienia itp.)
  • Wszystkie aury (np. po wypiciu Mikstury Mentora) znikają po wczytaniu postaci lub zapisanej gry.
  • Przedmioty ciągle migające nad głową postaci (gdy ekwipunek jest pełny) zostały usunięte.
  • Problem związany z zawieszaniem się gry podczas rzucania czaru na portret został rozwiązany.
  • Nazwy przedmiotów oraz wartości uszkodzeń będą teraz wyświetlane na odpowiedniej wysokości (np. pierwsze piętro, drugie piętro, most).
  • Premia uszkodzeń uzyskiwana z posągów będzie teraz dodawana do czarów.
  • Wszyscy przeciwnicy (na przykład Górskie Giganty) powinny mieć teraz portrety w dzienniku oraz statystykę postaci.
  • Właściwości czwartego najemnika będą teraz wyświetlane poprawnie.
  • Leśna Elfka i Mroczny Elf mogą teraz nosić swoje okulary przeciwsłoneczne (przedmiot specjalny).
  • Obliczenia do premii Szybki jak błyskawica nie działały zgodnie z założeniami: do teraz prędkość po rzuceniu tego czaru była ustawiana na wartość 220.
  • Postać nie będzie się poruszała po wciśnięciu klawisza CTRL. Mogło się to zdarzyć przy próbie strzelania do wroga znajdującego się poza zasięgiem wzroku (na przykład z za drzew).
  • Nowicjuszka nie powinna już pojawiać się za barierą.
  • Lista zestawów w ekwipunku nie powinna wystawiać poza ekran, gdy na wyposażeniu znajduje się zbyt wiele przedmiotów z różnych zestawów
  • Przeciwnicy, na których rzucono czar transformacji, nie będą zadawać normalnych uszkodzeń.
  • Odporności przeciwników na wysokim poziomie działają tak jak było to zaplanowane.

Tryb Jednego Gracza:

  • Błędy (np. brakujące przedmioty zadań, możliwość atakowania postaci niezależnych związanych z zadaniem) w zadaniach dynamicznych została naprawiona.
  • Ekwipunek nie może teraz zostać „przeładowany” (niektórzy gracze umieścili ludzi w ekwipunku).
  • Zapisane w dynamicznych zadaniach konie posiadają przypisane do nich ikony.
  • Okno samouczka nie będzie pojawiało się już na ekranie menu głównego, gdy wyjście z gry nastąpiło w momencie, gdy okno samouczka było otwarte.
  • Błąd związany z oknem samouczka w powiązaniu z dziennikiem został usunięty.

Tryb Multiplayer:

  • Wszystkie znane obejścia zostały usunięte.
  • "Mgły wojny" są teraz zapisywane w danych postaci. Oznacza to, że postać pamięta poznane obszary mapy w obu trybach gry single i multiplayer (Internet i LAN), nawet, jeśli nie poruszała się jeszcze w danej grze.
  • Błąd powodujący znikanie lub zamianę nazw postaci w grze w sieci LAN lub ClosedNet ("Ascaron Net"), został naprawiony.
  • Pamięć fizyczna przeznaczona dla postaci, została zwiększona. Dzięki temu postać z dużą ilością małych przedmiotów w ekwipunku i błękitnym kufrze zostanie zapisana poprawnie.
  • Wszystkie znane problemy związane z routerami i firewallami zostały naprawione.
  • Zwróć uwagę, że - jeśli chcesz grać w grę w sieci - musisz na swoim routerze/firewallu otworzyć porty TCP 2005-2010 (porty domyślne) podobnie jak port 7064 (nowy port dla lobby w wersji 1.8), oraz port 12300 (stary port lobby w wersji 1.6.6.7).
  • Po kolorowej nazwie postaci pojawia się teraz domyślny kolor: Na przykład, po czerwonej nazwie postaci wszystko, co dana postać powiedziała było wyświetlane w kolorze czerwonym. Taka sytuacja nie powinna mieć już miejsca; po nazwie postaci kolor wiersza tekstu zmieni się na domyślny.
  • Kolo oznaczający odległość innych postaci od twojej pozycji działa teraz z kolorowymi nazwami postaci.
  • Po opuszczeniu ClosedNet i przejściu bezpośrednio do OpenNet utworzenie nowej gry nie było możliwe. Błąd został rozwiązany.
  • Szafki odwrócone w złą stronę już nie powinny się pojawiać w trybie Multiplayer.
  • Wskrzeszenie nie może być już rzucana na innych graczy.
  • Wskrzeszanie martwych przeciwników zostało poprawione.
  • Czasami gra pozostawała aktywna pomimo pojawienia się komunikatu Połączenie utracone. Błąd został usunięty.
  • Znane problemy związane z bohaterami w trybie Multiplayer zostały naprawione.
  • Uratowana Serafia w rejonie startowym nie może być już powtórnie wynajmowana w celu uzyskania większej ilości runów.
  • Przycisk "Posortuj przedmioty" ma teraz 2 sekundowe opóźnienie. Zostało ono wprowadzone by zapobiec szybkiemu wciśnięciu przycisku ponownie, co prowadziło do zawieszania się gry.
  • Czasami przedmioty znikały z wyposażenia lub były zamieniane. Błąd został naprawiony.
  • Płomień smoka będzie teraz widoczny dla wszystkich graczy na serwerze (dotychczas płomień był widziany tylko przez gracza, który pierwszy rozpoczął walkę ze smokiem.)
  • Przeciwnicy nie nosili broni, gdy klient wszedł do obszaru lub regionu po raz pierwszy. Problem rozwiązano.
  • Czasami niektóre z części zbroi nie były wyświetlane po zalogowaniu się postaci (na przykład kaptur maga był niewidoczny i konieczne było ponowne jego włożenie.) Problem został naprawiony.
  • Czasami byli tworzeni przeciwnicy na zbyt niskim poziomie (szczególnie na bagnach pojawiały się grupy przeciwników na poziomie minimalnym zamiast maksymalnym). Problem rozwiązano.

Wyszukiwarka

Zainteresował Cię temat? Chcesz przeczytać więcej? Znajdź podobne artykuły dzięki naszej wyszukiwarce:

Komentarze

Avatar
kubaszek11, 04.05.2008, 04:03
wes zrub jakos zebym dowiedzial sie jakie mam haslo bo zapomnialem mój e-mail do:kubaszek11@onet.eu
Avatar
nora94, 28.04.2009, 22:40
wejdz na strone i przypomnij haslo

Napisz komentarz

Komentowanie tylko dla zalogowanych użytkowników.