To nakrycie głowy dał ci przywódca Hak'u.Precyzja wykonania tego przedmiotu stawia Hak'u w nowym świetle. Okazuje się wbrew przekonaniom, że nie jest to prymitywny lud, niewiele różniący się od zwierząt, żyjący niczym taclaki w lasach otaczających Aman'lu. Hak'u są niemal tak cywilizowani jak driady. Może gdyby elfy zdecydowały się na przymierze z Hak'u zmiast z driadami, nigdy by nie doszło do oblężenia wyspy Greilyn.
Przedmiot ten potrzebny jest do wykonania pobocznego zadania.
Ucięta głowa królowej roju z pieczar Kithraya
Przedmiot otrzymujemy po zabiciu królowej roju w pieczarach, jest on niezbędny do wykonania pobocznego zadania.Głowa królowej roju z pieczar Kithraya przeznaczona dla Tamari z Eirulanu.
Po podróży przez pieczary Kithraya zaczynasz rozumieć czemu driady tak kiepsko radziły sobie z armią Valdisa.
Podejżewasz, że gdyby rój gigantycznych insektów założył gniazdo w poblizu elfickiego miasta Aman'lu, miejscowe elfy byłyby znacznie bardziej aktywne.
Młot Feldwyra
Ten młot udało ci się odebrać wędrownym istotom, które ukradły go Feldwyrowi Zbrojmistrzowi.W czasie podróży udało ci się spodkać wiele dziwnych osób, ale nikogo pokroju Feldwyra. Podobno ludzie mogą żyć pod ziemią, ale żadko kto jest z tego zadowolony.
Bez swego młota Feldwyr nie jest w stanie produkować broni i pancerzy.
Jest to przedmiot do zadania pobocznego. Znajdziemy go w dżungli Greilyn w akcie I, konkretnie w dużej kamiennej "jaskini". Wszystkeigo pilnują jak na akt I mocni ludkowie - strażnicy skarbu.
Mapa Eirulanu
Mapa pokazuje położenie gospody, więzienia, teleportu oraz najważniejszych sklepów. Ponieważ miasto jest prawdziwym labiryntem może okazać się przydatna.Mapa Zaginionego Skarbca Azunitów
Włożenie czterech azunickich tablic w gniazda w wewnętrznegj komorze pradawnej azunickiej kaplicy ujawniło tę mapę. Pokazuje ona kanion i wejście do jaskini. Wewnątrz jaskini widać jakiś diagram. Przedmiot otrzymywany w wątku głównym.Azunicki artefakt
Artefakt z azunickiego skarbca.Mieszkańcy pustyni, którzy podążyli za Azunaiem, odażeni byli ogromną, magiczną wiedzą. Niestety jej większa część przepadła w otchłaniach czasu. Jest to prawdopodobnie jedna z najpotężniejszych broni stworzonych przez Azunitów.
Na pierwszy żut oka misa wygląda zwyczajnie, lecz kiedy jej dotykasz czujesz lekkie mrowienie.
Co więcej - wiesz, że skathowie pilnowali tego artefaktu przez tysiąc lat, więc musi on mieć ogromne znaczenie.
Nakazano ci zabrać misę do Świątyni Xerii w Fortecy Kamiennych Wichrów, aby wspomóc tamtejszą obronę. Przedmiot wątku głównego.