Zareklamuj się na Strefie »
Nie masz jeszcze konta?
» Zarejestruj się
» Przypomnij hasło
FAQ - Magia

FAQ - Magia

Data opublikowania: 08.07.2007, 23:44
Ostatnia edycja: 08.07.2007, 23:45
7.1 Czy w AoC będzie jakakolwiek magia?
Tak, naturalnie. Magia jest nierozerwalną częścią świata Hyborii. System magii będzie ściśle związany przygodami Conana i z oryginalnym czarami z książek Roberta E. Howarda. Tak jak nasze ogromne pola bitew, tak też magie i rzucanie czarów jest trochę inne niż w innych grach. Rzucanie czarów nie będzie wymagało jedynie umiejętności lub zdolności, ale będzie bardzo interaktywnym systemem, doprowadzającym umiejętności ludzkie to poziomu mistrzowskiego.

7.2 Jak będzie się rzucać czary w grze?
W Age of Conan wprowadziliśmy coś zwanego „Tkaniem Czarów”. Tkanie czarów to sztuka łączenia serii czarów w celu stworzenia obszarowego czaru, który będzie niszczyć i osiągać niesamowite efekty. Tkanie Czarów jest sztuką doskonalenia umiejętności, jest to taktyczna i strategiczna część gry, w której trzeba przemyśleć i zaplanować rozwój swoich magicznych umiejętności.

7.3 Co to Tkanie Czarów?
Tkanie Czarów to łączenie różnorodnych czarów w jedno potężne zaklęcie. Gracz rozpocznie Tkanie czarów przez aktywowanie zdolności Tkanie Czaru. W tym momencie postać wpada w trans i nie jest w stanie się ruszyć, jedynie może uplatać kolejne „nici” czaru. Podczas jednego Tkania Czaru gracz może dodać tyle czarów ile będzie w stanie lub ile chce. Maksymalna liczba czarów jaką może spleć zależy od poziomu gracza. Dezaktywowanie zdolności spowoduje rzucenia czaru i wywoła jego efekty.

7.4 Czy są jakieś niebezpieczeństwa związane z Tkaniem Czarów?
Owszem, nawet sporo. Tkanie Czarów jest zbalansowane. Czy można przywołać niewyobrażalne mocne nie narażając się na starożytne klątwy lub zagadkowe choroby? Ryzyko będzie zależało od tego jak potężny czar tkamy, wszystko zależy od siły czarów jakie chcesz połączyć i od twojego poziomu. Stając na granicy swoich możliwości, będziesz ryzykował nieciekawymi skutkami ubocznymi. Używając więcej Energii Magicznej, niż tą która posiadasz, również narażasz się na zagładę.

7.5 Będzie możliwość Tkania Czarów tak dużo jak tylko nam się podoba?
Tak, lecz jest to niebezpieczne jeśli splatasz zbyt wiele czarów lub zbyt często. Kolejnym elementem Tkania Czarów jest ich magiczne obciążenie. Za każdy razem gdy splatasz czar zostajesz obciążony magicznym ciężarem, jest to dług za możliwość korzystania z tkania. Jeśli tkasz zbyt wiele czarów równocześnie lub przekroczysz granice obciążenia magicznego, to przy następnym rzucaniu czaru zwiększy się szansa na zachorowanie. Obciążenie spada kiedy mag nie tka czarów.

7.6 Co to mana?
Mana jest walutą, tak można powiedzieć, którą musimy płacić za rzucanie czarów. Ilość posiadanej puli many działa w taki sam sposób jak pula zdrowia, kiedy czarodziej rzuci czar ilość many się zmniejsza, o ilość jaka jest wymagana do rzucenia zaklęcia. Ilość posiadanej many zwiększa się wraz z rozwojem postaci.

7.7 Czy magia będzie wyglądać tak jak w innych grach?
Staramy się żeby wizualne efekty czarów w AoC różniły się od tych z innych gier. Mag w spiczastej czapce i kolorowej szacie rzucający (tradycyjną) kule ognia, nie znajdzie miejsca w uniwersum Hyborii. W czasach Conana magia jest niebezpieczna, niezbadana i mroczna. Ludzie korzystający z mrocznej magii mogą popaść w pokusą i rządzę mocy, więc magia może wykorzystać cię tak jak ty wykorzystujesz ją! Naturalnie, aby posiąść „ostateczną moc” będziesz musiał kroczyć po cienkiej linii – między tworzeniem, a niszczeniem.

7.8 Czy czarodzieje będą mogli przyzywać demon lub inne stworzenia?
Tak, niektórzy będą mogli. Będzie nawet klasa specjalizującą się w tej „szkole” magii, czarodziej będzie tworzył specjalny obszar zwany „kręgiem wezwania”. Tworząc ów krąg, czarodziej będą mogli przyzywać różnorodne typy demonów i innych istot, niektóre z nich będzie można przyzwać jedynie w grupie. Jak cała magia i ta także jest niezwykle niebezpieczna, a pomyłka równi zgubna w skutkach. Jednak wszystko zależy od mocy i zdolności czarodzieja.

7.9 Czy magia będzie siać jedynie śmierć i zniszczenie?
Nie tylko, w grze będzie wiele dróg rozwoju magii, jaką możesz wybrać. Są także czarodziej wyspecjalizowani w leczeniu ludzi i wzmacnianiu ich.

Wyszukiwarka

Zainteresował Cię temat? Chcesz przeczytać więcej? Znajdź podobne artykuły dzięki naszej wyszukiwarce:

Komentarze

Brak komentarzy. Może będziesz pierwszy?

Napisz komentarz

Komentowanie tylko dla zalogowanych użytkowników.