Zareklamuj się na Strefie »
Nie masz jeszcze konta?
» Zarejestruj się
» Przypomnij hasło
FAQ - Ekwipunek

FAQ - Ekwipunek

Data opublikowania: 08.07.2007, 23:46
12.1 Jakiego rodzaju wyposażenia będą mogli używać gracze?
Wszystko co przyjdzie Ci do głowy. Począwszy od broni, będziesz mógł władać mieczami, toporami, maczugami, łukami, włóczniami i wieloma innymi przedmiotami. Oczywiście możesz używać także ekwipunku obronnego takiego jak zbroje i tarcze, a jeśli mowa o zbrojach, to warto wspomnieć, że w Age of Conan będzie ogromny wybór pancerzy. Każda z nacji będzie posiadać własne zestawy pancerzy (set’y), a każdy z nich będzie inny.

12.2 Czy będą przedmioty lub wyposażenie nie związane z walką?
Oczywiście, że tak. Na przykład Meble – które będzie można umieścić w zbudowanym domu w „mieście graczy/a” . Również będzie można kupić najróżniejsze stroje, biżuterie i podobne przedmioty. Tego typu przedmioty to ważny czynnik społeczny w grach MMO, więc postaramy się, aby dostarczał on rozrywki..

12.3 Czy każdy będzie mógł używać każdego pancerze lub oręża?
Nie, możliwości posługiwania się przedmiotami zależą od zdolności jakie posiadasz. Gra bazuje na systemie zdolności jakie się nabywa. Jeśli przedmiot nie będzie posiadał ograniczenia klasowego, to będzie wymagał jakiejś zdolności. Warto dodać, że niektóre zdolności będą mogły pozyskać tylko niektóre klasy. Więc dla przykładu, żeby używać zbroi płytowej lub jakiegoś typu broni, będziesz potrzebował odpowiedniej zdolności. Nie każdy gracz będzie mógł posiadać wszystkie zdolności, dzięki temu systemowi, i od razu będzie wiadomo kto się czym zajmuje. Ale zdolności jest naprawdę dużo i powinny zaspokoić każdego.

12.4 Czy przedmioty będą się niszczyć z czasem?
Nie, w tej chwili nie przewidujemy w grze, żeby przedmioty ulegały uszkodzeniu. To może będzie lub może nie będzie wprowadzone po testach, jednak w grach MMO przeszkadza w „gromadzeniu dóbr” oraz burzy stabilną i uczciwą ekonomie.

12.5 Czy gracze będą mogli robić własne przedmioty?
Owszem, w grze jest system rzemiosła. Gracze będą mogli tworzyć przedmioty wszelkiego rodzaju, a przedmioty zrobione przez graczy są niezwykle cenne gdyż mogą być ulepszone przez dodanie specjalnego kryształu, który dostarczą dodatkowe profity w walce. Czy najlepsze przedmioty będziemy tworzyć, czy też znajdować w dziczy, ciężko odpowiedzieć, jednak naszym celem jest, aby znaleźć drogę pomiędzy tworzeniem, a znajdywanie przedmiotów. Więcej na temat tworzenia przedmiotów znajdziecie w artykule i FAQ o Rzemiośle.

12.6 Czy przedmioty będą różnić się jakością?
Absolutnie. Przedmioty posiadają różne poziomy jakości, czasem jest to niezwykle ważne, kiedy przedmiot został zrobiony przez gracza z materiałów i zasobów, które również mają różne jakości. Różne statystyki m. in. obrażenia są ściśle powiązane z jakością przedmiotu..

12.7 Czy system będzie bardziej opierał się na zdolnościach gracza, czy na statystykach broni?
Umiejętności gracz to tylko jedna z części mechaniki walki. Nawet jeśli określasz atak i uderzenie, jesteś ciągle zależny  jakości i statystyk broni. Jak i gdzie uderzysz będzie zależało od ciebie, jednak w zależności od statystyk broni zadasz określone obrażenia.

12.8 Czy będzie walka dwiema broniami ?
Planujemy wprowadzić walki z użyciem dwóch oręży, jednak nie jesteśmy jeszcze gotowi, żeby mówić o jakiś detalach.

12.9 Czy  wygląd ekwipunku będzie powiązany z konkretną rasą lub narodowością?
Generalnie nie przewidujemy zamieścić specjalnych przedmiotów, które będą używane przez jedną rasę, więc pod tym względem nie będzie zmian. Wygląd wyposażenia, pancerzy i oręża, będzie posiadał kilka szat graficznych, w zależności do jakiej nacji należysz: Aquilonii, Cimmerii, czy Stygii wygląd twojego ekwipunku będzie miał trochę inną postać graficzną, wynikającą z kultury danej społeczności. 

Wyszukiwarka

Zainteresował Cię temat? Chcesz przeczytać więcej? Znajdź podobne artykuły dzięki naszej wyszukiwarce:

Komentarze

Brak komentarzy. Może będziesz pierwszy?

Napisz komentarz

Komentowanie tylko dla zalogowanych użytkowników.