Zareklamuj się na Strefie »
Nie masz jeszcze konta?
» Zarejestruj się
» Przypomnij hasło
Innowacje

Innowacje

Ostatnia edycja: 12.02.2007, 12:23
Kreowanie bohatera
Gra Two Worlds oferuje więcej postaci aniżeli jakakolwiek konkurencyjna pozycja z tego gatunku, jednocześnie łatwym dla gracza jest opanowanie procesu rozwoju bohatera.

Bohaterowie szybko się rozwijają by nagrodzić gracza za jego wysiłek. Cały proces jest jednak zawsze odwracalny. Istnieją postacie zwane "zmiennicy kariery", które mają możliwość cofania rozwoju, oraz pewnej sumy punktów by móc nimi znów zarządzać. Ta usługa jest kosztowna, lecz zapewnia brak przeszkód dla kreatywności gracza.

Walka
W rzeczywistym czasie, pół zautomatyzowana walka w Two Worlds jest bardzo dynamiczna. Bogate wizualizacje i rewelacyjna choreografia walki tworzą ekscytujące, niezapomniane sceny, które usatysfakcjonują gracza głodnego akcji. Prawdziwa moc walki tkwi w mechanice. Starcia są wielce taktyczne w ich sednie. Liczba możliwych taktyk powinna zadowolić wszystkich zwolenników RPG, dając im okazję do przetestowania ich umiejętności i wyobraźni.

Akcja jest podzielona na sekwencje. Podstawowe ruchy  ładowane są automatycznie (np. pojedynczy cios mieczem). Jakkolwiek, specjalne akcje, ataki, czy przedmioty muszą być aktywowane przez gracza. Im bardziej wymagający przeciwnik tym więcej zręczności i taktyki wymagana jest by się z nim rozprawić, jednocześnie jest możliwym zmierzenie się z mocniejszym przeciwnikiem oraz wygrana. Gracze odkryją jak używać i łączyć różne umiejętności. Będą mogli ustawiać pułapki, uderzyć i uciec lub po prostu wyciąć sobie drogę przez hordy słabszych potworów.

Rozwój historii
Ogromny potencjał do tworzenia historii zapewniony jest przez unikalną strukturę modułową. Gracze mogą tworzyć ich własną opowieść poprzez dokonywane wybory, inicjowanie ich działań, lub zmianę strony, która zmusza cały świat do zmiany. Posiadanie tak dużego wpływu na wydarzenia jest kluczem do stworzenia unikalnej więzi z wnętrzem świata gry. Ta indukcja funkcjonuje na dwóch płaszczyznach:
Po pierwsze gracz bierze udział w głównym konflikcie, podejmuje wyzwania oraz pchnie fabułę do przodu. Innowacją jest to, że gracz może decydować, której stronie tego konfliktu będzie wspierał i czy wybierze stronę światłości, czy też mroku. Wybory te dramatycznie wpływają na stan świata, poznając nowe, zaskakujące i ekscytujące wyzwania.

Po drugie, bardzo ważne jest to, że gracz nie jest ograniczony do pracy dla jednej tylko frakcji. Gracze mają pełną swobodę w eksperymentowaniu z różnymi organizacjami i zyskami z nich wszystkich. Zabawnym jest sprawić by na pozór wzajemnie wykluczające się wymogi różnych nacji zorganizować tak, by wszyscy byli zadowoleni i hojnie cię nagradzali.

Artykuł został przetłumaczony z oficjalnej strony gry Two Worlds.

Wyszukiwarka

Zainteresował Cię temat? Chcesz przeczytać więcej? Znajdź podobne artykuły dzięki naszej wyszukiwarce:

Komentarze

Brak komentarzy. Może będziesz pierwszy?

Napisz komentarz

Komentowanie tylko dla zalogowanych użytkowników.