Zareklamuj się na Strefie »
Nie masz jeszcze konta?
» Zarejestruj się
» Przypomnij hasło
Filozofia

Filozofia

Ostatnia edycja: 12.02.2007, 17:23
Two worlds łączy w sobie ekstremalnie dynamiczny i wyrafinowany system walki z pełną swobodą do odkrywania przekraczających osiągnięcia innych gier tego gatunku.

Najwyższej jakości doznania Role Playnig - najważniejszym punktem projektu Two Worlds jest dostawa pierwszorzędnego RPG na PC i Xbox 360 na rynek, w którym gracz będzie miał szansę swoimi działaniami nadawać kształt świata przedstawionego - o zasięgu większym niż kiedykolwiek spotkano w innej produkcji. To założenie wspomagane jest mocną, nieliniową fabułą gry, grafiką rozsadzającą mózg, oraz kapitalnymi sekwencjami walki. By zadowolić licznych odbiorców, zawiłość gry będzie tworzona głównie przez rozmaite, znaczące decyzje, jednocześnie interfejs użytkownika będzie uproszczony.

Ekscytujące, spektakularne i wymagające starcia - System walki jest łatwy do ogarnięcia, a rozpiętość wachlarza możliwości zachęci do eksperymentowania z różnorakimi stylami i umiejętnościami. Wspaniałe wizualnie i dynamiczne choreografie zapewniają niezwykłe przeżycia.

Silne wyczucie celu i sensu - Two Worlds zapewnia sensowną zabawę. Dynamika świata gry powoduje dramatyczne zmiany jak: zajmowanie miast przez wrogie frakcje, obalanie królów, trzebienie całych organizacji i wiele więcej.

Nieskrępowanie, swoboda do eksperymentów - gra promuje swobodną włóczęgę i eksploracje po świecie przedstawionym. Gracze odnajdą ich własne sposoby by sprostać wyzwaniom, rozwiązać problemy i wykonywać zadania, oraz by dostawać nagrody od różnych frakcji, stosownie do rezultatów ich akcji.

Artykuł został przetłumaczony z oficjalnej strony gry Two Worlds.

Wyszukiwarka

Zainteresował Cię temat? Chcesz przeczytać więcej? Znajdź podobne artykuły dzięki naszej wyszukiwarce:

Komentarze

Brak komentarzy. Może będziesz pierwszy?

Napisz komentarz

Komentowanie tylko dla zalogowanych użytkowników.