Główne cechy
- Gra ma oferować wolność wyboru większą niż w innych grach typu RPG. Świat zachowuje się jak żywy i reaguje na zachowania gracza oferując dużo frajdy.
- Mocna, nieliniowa fabuła.
- Spektakularne i dynamiczne walki. Na system walk składa się intuicyjne sterowanie, taktyczne wyzwania czy sceny jak z filmów.
- Wolna i niczym nieograniczona możliwość rozwoju bohatera. Gracze mogą eksperymentować z różnymi profesjami poprzez ich zmienianie.
- Zwierzęta na których będziemy mogli podróżować. Gracze mogą podróżować i walczyć na przeróżnych zwierzętach, od koni po tresowane jaszczurki czy inne bestie.
- Wybór pułapek i sideł daje graczowi możliwości gry jeszcze bardziej bogatej i elastycznej.
- Duża różnorodność przedmiotów do znalezienia. Losowo generowane części ekwipunku, tematyczne zestawy i "połączone przedmioty" dające możliwość dowolnego eksperymentowania i zaspokajania potrzeby kolekcjonowania.
- Szeroka gama pięknych terenów: od wysokich gór po wybrzeża i głębokie jaskinie, a wszystko to ze znakomitym systemem tekstur.
- Super-realistyczne fizyka drzew i zaawansowany system pogodowy tworzący świat gry żywym jak nigdy dotąd.
- Zaawansowana Sztuczna Inteligencja zarządzająca zachowaniem się ogromnej wirtualnej wspólnoty.
- Do 8 graczy w trybie multiplayer.
- Symfoniczna muzyka tworząca świetną atmosferę i sprawiająca że gra będzie bardziej emocjonująca i zapadająca w pamieć.
- Obszerne użycie Pixel Shader w wersji 2.0 i 3.0, a także HDR, Extensive usage of Pixel Shader 2.0 and 3.0, HDR, złożone tekstury i unikalny system cieni, a wszystko to aby uzyskać jak najlepszą grafikę.
- Wsparcie dla zestawów z kilkoma procesorami lub procesorem z wieloma jądrami, technologii SLI i CrossFire.
Platformy
Two Worlds będzie wydane na PC i Xbox 360. Złożoność, dynamika i mechanizm gry zostały tak dopasowane, aby sterowanie było przyjemne za pomocą myszki jak i z użyciem game-pada.
Artykuł został przetłumaczony z oficjalnej strony gry Two Worlds.