Zareklamuj się na Strefie »
Nie masz jeszcze konta?
» Zarejestruj się
» Przypomnij hasło
Główne postacie

Główne postacie

Data opublikowania: 14.07.2007, 02:53
Ostatnia edycja: 14.07.2007, 03:38
Najistotniejsze postaci, które pojawiają się w grze Two Worlds:

Reist Tungard – jedna z najistotniejszych postaci, które graczom będzie dane spotkać. Tungard stoi na czele organizacji, która jest równie tajemnicza jak jej boss. Główny bohater będzie musiał zmierzyć się z tym mężczyzną o zakrytej przez kaptur twarzy, a także jego poplecznikami, gdyż odpowiadają oni za porwanie jego ukochanej siostry – Kiry. Co gorsza, pewne poszlaki wskazują na to, że uprowadzenie dziewczyny może mieć także jakiś związek z dziedzictwem rodu głównego bohatera…

   



Hagrast Wisp – wojownik i łowca nagród, który wszem i wobec znany jest ze swej odwagi oraz umiejętności fechtunku. Należy zaznaczyć, że nie jest to jednak pierwszy z brzegu rębajło, który najpierw uderza, a potem myśli. Wisp’a charakteryzują inteligencja i dobry instynkt samozachowawczy. Ostatnimi czasy brodaty wojak pracuje dla wielkiego rodu Skeldenów. Jego głównym – oficjalnym – zadaniem jest zwalczaniem łotrzyków, ale jak wieść niesie ma on także jeszcze coś w zanadrzu…

   



Solon Moraios – kolejna z postaci, które bardzo cenią sobie swą prywatność. Moraios to typowy pustelnik, który żyje w swojej samotni na północy Antaloor’u. Zdolności „Oświeconego” doceniane są przez wszystkich – ludzie trudniący się pracą w polu szczególnie chwalą sobie jego szeroką wiedzę dotyczą wszelkiego typu ziół, a magowie z Cathalony w trudnych przypadkach chętnie korzystają z jego ogromnego doświadczenia. Solon to także osoba, która zna bardzo wiele odpowiedzi – być może także na te pytania, które nurtują głównego bohatera?

   


Białogłowy – doskonały wojownik, przywódca specjalnej dywizji orków-zabójców. Jego kohorta to główny powód problemów cathalońskich żołnierzy stacjonujących w obozach znajdujących się wzdłuż linii rzeki Gon – od źródła do samego ujścia. Białogłowy jako jeden z niewielu dostąpił zaszczytu treningu u mistrzów tajemniczej sekty zabójców, których siedziba znajduje się gdzieś na pustyni Drak’ar.  Biada tym, którzy będą musieli stanąć z nim oko w oko…





Ultar Karga – legendarny wódz klanu Kargów, który zasłynął dzięki swym licznym zwycięstwom. Patrząc na tego dumnego wojownika o jednym oku – drugie stracił zapewne w jakieś bitwie – trudno nie odnieść wrażenia, że jest to osoba o niezwykłej sile nie tylko fizycznej, ale i duchowej. Jego upór i silna ręka pozwoliły mu utrzymać sojusz pomiędzy wszystkimi klanami żyjącymi w górach. Marzeniem Karga seniora jest odzyskanie władzy w Thalmoncie, którą utracił w wyniku spisku Rady Najwyższej. Bezgranicznie lojalny względem króla przywódca buntowników z gór ma teraz także inny problem – musi walczyć z rządzącym rodem Skeldenów, z którym konflikt trwa już od bardzo, bardzo dawna…




Cahal Karga – pierworodny potomek Ultar’a, który podobnie jak jego ojciec stał się legendą. Przyczyna tego stanu jest jednakże zupełnie inna niż wypadku Karga seniora. Ultar to wojownik, dla którego nadrzędne wartości stanowią rozum i rozsądek. W wypadku Cahal’a jest inaczej – charakteryzuje się  on nadmierną porywczością. Kolejną przywarą młodzieńca – a zarazem tą, którą uczyniła go tak znanym – jest fanatyczne podejście do wykonywanych czynności, a zwłaszcza do walki z rodem Skeldenów, którego serdecznie nienawidzi. Warto zaznaczyć, że w trakcie gry główny bohater dostanie wybór – będzie mógł poprzeć rozsądnego Ultar’a Karga lub też jego aż nazbyt niecierpliwego syna. Istnieje jeszcze trzeci możliwy wariant – można nie udzielić swego poparcia żadnemu z nich.



Ho – zamieszkały w północnych krainach pustelnik o niesamowitym wręcz instynkcie tropiciela. W tej dziedzinie jest największym autorytetem w całym królestwie. Niestety, nie ma ludzi pozbawionych wad. Ho to postać, która posiada ogromny zasób pożytecznych informacji, lecz skorzystać z tej skarbnicy wiedzy mogą jedynie osoby najbardziej wytrwałe i cierpliwe. Porozumienie się z pustelnikiem stanowi pewną trudność, ponieważ po wielu latach spędzonych na odludziu nie umie on już konwersować w prosty do zrozumienia sposób. Nie przeszkadza mu to jednak wcale w serdecznym witaniu zabłąkanych wędrowców. Ho to prawdopodobnie najsympatyczniejszy dziwak, z jakim gracze mogli się dotychczas zetknąć.



Aki Hosuno – prawdopodobnie najbardziej wpływowy bandyta w całym królestwie. Stoi na czele organizacji o niewiele mówiącej nazwie Giriza. Aki to postać bardzo charyzmatyczna, a ponadto posiadająca bardzo użyteczną zdolność dogadywania się z ludźmi. Szczególnie łatwo przychodzi mu przekabacanie na swoją stronę ludzi z najniższych warstw społecznych. Dzięki temu talentowi Hosuno zyskał bardzo wielu popleczników na terenie całego mocarstwa, co z kolei umożliwiło mu stworzenie gigantycznej i doskonale funkcjonującej siatki przestępczej.





Ebrat Skelden – bardzo wpływowy mężczyzna stojący na czele dumnego rodu Skeldenów. Kiedyś był to typowy arystokrata, dziś natomiast jest to niesamowicie groźny i podstępny oponent klanu Kargów. Zmiany, które zaszły w osobie najpotężniejszego ze Skeldenów, spowodowane były wieloma latami spędzonymi w niebezpiecznych górskich krainach, gdzie mróz i dzikie bestie to zaledwie początek długiej listy zagrożeń. W efekcie procesu transformacji osobowościowej Skelden zatracił zupełnie sumienie, stał się bezwzględny i okrutny. Jest równie uparty jak jego największy wróg – Ultar Karga. To właśnie pomiędzy nimi toczy się walka o władzę w Thalmoncie. Od poczynań głównego bohatera będzie zależało, która ze stron konfliktu – Kargowie czy Skeldenowie – będzie musiała pogodzić się z porażką.




Płomień – najbardziej tajemnicza ze wszystkich postaci. Płomień to osoba, której nikt od bardzo dawna nie widział. Niektórzy twierdzą, że to mężczyzna, inni – a wśród nich i ja – myślą, iż to kobieta. Pewna grupa osób, które miały niegdyś kontakt z zagadkowym przywódcą nekromantów z południa, sądzi, iż jest on (lub ona) opętany przez potężnego złego ducha. Z całą pewnością można stwierdzić tylko, że Płomień doskonale włada wszelką magią związaną z ogniem. Jedynie wytropienie tej zagadkowej istoty może pozwolić na zdobycie większej liczby informacji, lecz jest to zadanie bardzo trudne i mógłby mu nie podołać nawet sam wielki tropiciel, Ho…

Wyszukiwarka

Zainteresował Cię temat? Chcesz przeczytać więcej? Znajdź podobne artykuły dzięki naszej wyszukiwarce:

Komentarze

Brak komentarzy. Może będziesz pierwszy?

Napisz komentarz

Komentowanie tylko dla zalogowanych użytkowników.