Zareklamuj się na Strefie »
Nie masz jeszcze konta?
» Zarejestruj się
» Przypomnij hasło
Burza

Burza

Data opublikowania: 28.12.2006, 10:20
Ostatnia edycja: 11.04.2012, 22:58

Wszystkie umiejętności są przedstawione na poziomie 1

Umiejętność zadawania ogromnych obrażeń przy pomocy elektryczności i zimna pojedyńczym nieprzyjaciołom i niewielkim grupom. Władca burzy posiada niewielki asortyment obronny, ale może spowalniać, zamrażać i oszałamiać wrogów atakami mrozem i gromami.

Na maksymalnym - 32 poziomie postać otrzymuje: +96 inteligencji, +34 zręczności, +672 zdrowia, +320 energii.

Umiejętności posiadające okrągłe ikony to umiejętności pasywne, kwadratowe są to umiejętności aktywne.



Obrazek i nazwa

Parametry

Opis

Odłamek lodu


Koszt - 21 pkt. energii
Pocisków -1
16-25 obr. od zimna
15% spowolnienia na 1,5 s

Gracz wywołuje magiczny pocisk z lodu, który zadaje obrażenia wrogom i ich spowalnia.

Burzowa chmura


Szansa na jeden z poniższych efektów:
3 obr. od zimna
1-21 obr. od elektryczności
+75 zarezerwowanej energii
1 aktywny punkt energii na s

Postać nasyca się mocą burzy. Zadaje przez to obrażenia od błyskawic i zimna.

Przełamanie czaru


Koszt - 32 pkt. energii
6 m zasięgu
24% pochłoniętej energii
+50% obr. na istoty magiczne
+15 obr. na istoty magiczne

Powoduje rozproszenie czaru rzuconego na sojuszników. Zadaje dodatkowo obrażenia istotom magicznym. Wysysa energię z innych istot.

Grom


Koszt - 50 pkt. energii
1,8 m zasięgu
7-31 obr. od elektryczności
1,5 s oszołomienia

Czar zadaje obrażenia od błyskawic oraz oszałamia przeciwników.

Lodowe serce


+10% obr. od zimna
+25 zarezerwowanej energii
10 pkt. kontrataku na 3 s

Po aktywacji burzowej chmury wokół postaci zacznie pojawiać się lodowa aura, spowalnia ona przeciwników.

Porażenie czaru


Koszt - 14 pkt. energii
30% wchłoniętych energii zadaje obrażenia odbite
Na 3 sekundy

Zadaje obrażenia przeciwnikowi gdy zaczyna rzucać czary.

Prędkość


Koszt - 2 pkt. energii
18% szansy na przebicie
+10% obrażeń od zimna
+15% szybkości pocisku

Zwiększa obrażenia i szybkość czaru "Odłamek lodu", dodatkowo nadaje mu pęd, który może przebić się na wylot.

Szkwał


Koszt - 54 pkt. energii
Czas - 6 s
Zasięg - 4 m
30% szansy na 3-21 obr. od błyskawic
50% szansy na niecelny cios

Wywołuje wichurę na wybranym obszarze, zmniejsza ona celność przeciwników

Oko burzy


Koszt - 50 pkt. energii
3 s trwania
1,8 m zasięgu
85% pochłoniętych obrażeń
3 obr. od zimna

Znacząco zwiększa obrażenia od błyskawic i zimna wszystkim sojusznikom wokół, umiejętność ognika. Dodatkowo zwiększa odporność na błyskawice i zimno.

Błyskawica


Koszt - 80 pkt. energii
0,5 m zasięgu
51-109 obr. od blyskawic
1 s oszołomienia

Wiadomo - potężne uderzenie błyskawic z nieba.

Wstrząs


Koszt - 14 pkt. energii
1,5 m zasięgu
2-3 kawałków
3-11 obr. od błyskawic
1 s oszołomienia

Wzmacnia czar "Grom". Wyzwala iskry przy uderzeniu, które zadają dodatkowe obrażenia.

Uschnięcie


Koszt - 6 pkt. energii
10% mniej obrażeń na 6 s
10% mniejsze odporności na 6 s

Sprawia, że przeciwnicy słabną. Są wolniejsi i bardziej podatni na obrażenia.

Ładunek statyczny


+10% obr. od elektryczności
+25 zarezerwowanej energii
15% szansy na kontratak elektryczny za 54

Po aktywacji "Burzowej Chmury" każdy kto cię zaatakuje bronią będzie rażony piorunami.

Odbicie


Koszt - 60 pkt. energii
125 pochłoniętych obrażeń

Tworzy tarczę, która będzie odbijać część zadanych na ciebie obrażeń.

Grad


Koszt - 14 pkt. energii
Więcej pocisków - o 1
21 obr. od odmrożeń przez 3 sekundy

Zwiększa ilość odłamków czarów.

Przyzwanie ognika burzy


Koszt - 200 pkt. energii
153 zdrowia
186 energii
Atakuje plazmą
6-25 obr.

Przyzywa małego pioruna kulistego, który jest nieśmiertelny i walczy po twojej stronie.

Gwałtowna burza


5 m zasięgu
15% szansy
25 obr. od zimna
3-43 obr. od błyskawic
1,5 s oszołomienia

Po aktywacji postać ma szanse przy uderzeniu wroga wywołać eksplozję błyskawic.

Łańcuch błyskawic


31-35 obr. od elektryczności
0,5 s oszołomienia

Sprawia, że ładunki elektryczne przeskakują z jednego wroga na drugiego.

Absorpcja zdrowia


Koszt - 30 pkt. energii
30 s działania
14 m zasięgu
+30% obr. od żywiołów
12% odporności na zimno i elektryczność

Dzięki temu czarowi jesteś wstanie absorbować część odebranego przeciwnikowi życia podczas ataku bronią.

Zmiękczenie metalu


Koszt - 30 pkt. energii
5% szansy na zmniejszenie 25% zadawanych obrażeń

Sprawia, że broń przeciwników zaczyna się topić, przez co są oni znacznie mniej groźni.

Wyszukiwarka

Zainteresował Cię temat? Chcesz przeczytać więcej? Znajdź podobne artykuły dzięki naszej wyszukiwarce:

Komentarze

Brak komentarzy. Może będziesz pierwszy?

Napisz komentarz

Komentowanie tylko dla zalogowanych użytkowników.