Zareklamuj się na Strefie »
Nie masz jeszcze konta?
» Zarejestruj się
» Przypomnij hasło

Archiwum - Maj 2006

Newsów w sumie: 95 | Strona: 3/7
Nowe obrazy z Wiedźmina 19.05.2006
(15:58)

Nowe obrazy z Wiedźmina

WitcherMiło jest nam poinformować, że w galerii pojawiła się właśnie spora porcja nowych obrazków z Wiedźmina. Screeny te były prezentowane po raz pierwszy na niedawno zakończonych targach E3. Serdecznie zapraszamy wszystkich do oglądania!
Zapraszamy również do obejrzenia screenów, renderów i artworków z Wiedźmina znajdujących się w naszej galerii.

Tekst newsa pochodzi ze strony thewitcher.com.

Spis filmów i trailerów z Dark Messiah 18.05.2006
(15:17)

Spis filmów i trailerów z Dark Messiah

Dark Messiah of Might & Magic Official Trailer 3
Słaba jakość: 88.5 MB
Ściągnij

Dark Messiah of Might & Magic Official Trailer 2
Słaba jakość: 35.0 MB
Ściągnij

Dark Messiah of Might & Magic Official Trailer 1
Niska: 12.8MB
Ściągnij

Dark Messiah of Might & Magic Official Movie 1
Słaba jakość: 22.6 MB
Ściągnij

Dark Messiah of Might & Magic Official Movie 2
Słaba jakość: 15.9 MB
Ściągnij

Dark Messiah of Might & Magic Official Movie 1
Słaba jakość: 22.9 MB
Ściągnij

Dark Messiah of Might & Magic Gameplay Movie 1
Słaba jakość: 11.9 MB
Ściągnij

Dark Messiah of Might & Magic Gameplay Movie 2
Słaba jakość: 12.0 MB
Ściągnij

Dark Messiah of Might & Magic Gameplay Movie 3
Słaba jakość: 12.0 MB
Ściągnij

Wszystkie filmy dzięki serwisowi www.gamespot.com.
Nowe screeny w galerii 17.05.2006
(18:45)
Community Update 17.05.2006
(16:19)

Community Update

WiedźminPolskie stronki fanowskie nie pozostają w tyle z informacjami. Serwis witcher.phx.pl (na którym znajdziecie przełożone na naszą ojczystą mowę, anglojęzyczne artykuły o Wiedźminie) zamieścił polskie wersje wywiadów zamieszczonych na NWVault i RPGCodex. Warto dodać, że strona oferuje też wiedźmiński komiks, którego kolejne części ukazują się w każdą środę. Natomiast fanowska strona dostępna pod adresem witcher.elkander.join.pl oferuje całą sekcję poświęconą E3, oczywiście z masą materiałów do obejrzenia czy pobrania. Acha, nie zapomnijcie wejść na naszej stronie do działu z Fan Artami, chyba ostatnio się coś tam pojawiło ;)


Tekst newsa pochodzi ze strony thewitcher.com.

Nieco z Wiedźmina po E3 16.05.2006
(18:16)

Nieco z Wiedźmina po E3

WiedźminW internecie można przeczytać opinie dwóch kolejnych serwisów na temat prezentacji Wiedźmina na targach E3 w Los Angeles. Pierwszy, dość skąpy dotyczy serwisu ve3d.ign.com, drugi zaś mniej znanego portalu bluealien.org.

Zapraszamy do lektury.


Wymagania NWN2 już znane? 15.05.2006
(20:11)

Wymagania NWN2 już znane?

nwn2Minimalne wymagania Neverwinter Nights 2 to:
2.4GHz P4
512MB RAM
NVidia 5600Ultra lub ATI 9500pro (lub lepszy)
Internet (ewentualnie)

Feargus Urquhart, CEO, Obsidian Entertainment, Inc.
www.obsidianent.com

Guild Wars: Factions - zapowiedź 15.05.2006
(19:53)

Guild Wars: Factions - zapowiedź

Wśród fanów MMORPG istnieje silna tendencja do "bronienia swoich". Jeśli gra się długo w jakiś konkretny tytuł, twierdzi się zwykle, że ma on pod sobą wszystkie inne. Nie inaczej jest z Guild Wars - ci, którzy wsiąkli w klimat, chwalą grę pod niebiosa, a fani WoW wieszają na tym tytule psy.

Ciężko o obiektywizm, gdy spędza się w skórze swego alter ego długie godziny, wędrując po wirtualnym świecie. Nasz autor, Flint, nie jest być może wyjątkiem od tej reguły, ale przynajmniej przypomnieliśmy mu o powinnościach dziennikarskich, nim zasiadł do pisania. Ponieważ Guild Wars: Factions to gra bardzo rozbudowana, zdecydowaliśmy się posadzić przy niej Flinta w ramach czegoś zblizonego do etatu. Dowiedział się, ze ma grać i dostarczać nam regularnie nowych materiałów.

Dziś pierwszy z tekstów, na kolejny przyjdzie Wam poczekać tydzień, bo przerażony rygorem pracy Flint uciekł przed nami za Odrę. Został już namierzony, ekstradycja w toku, tekst będzie na pewno w przyszłą niedzielę. Póki co zapraszamy do lektury:

Guild Wars Factions to z jednej strony dodatek do wersji podstawowej, a z drugiej - zupełnie nowa, niemal autonomiczna gra. Dla przypomnienia "podstawka" oferowała graczowi kampanię Prophecies oraz sześć klas - wojownika, mnicha, łowcę, mesmera, elementalistę i nekromantę. Dzięki dodatkowi uzyskujemy dostęp do kampanii Factions oraz dwóch nowych profesji: skrytobójcy i rytualisty. Jednakże, o ile można grać w nim postacią mającą podstawową profesję (choć wszystkim opracowano nowy, "orientalny" wygląd), o tyle odwrotnie jest to niewykonalne. Niewykluczone jest natomiast przenoszenie swych bohaterów pomiędzy kampaniami. Jednakże dotyczy to wyłącznie bardzo zaawansowanych postaci.

Pełen tekst znajdziecie tutaj.

Tekst newsa pochodzi z serwisu gram.pl
Kilka trailerów 14.05.2006
(17:38)

Kilka trailerów

Sacred 2 i NWN2W serwisie www.gamershell.com można obejrzeć trailer z E3 gry Sacred 2: Fallen Angel. Plik zajmuje około 25,7 MB, pobrać go można z tego linka. Polecamy.
Drugi trailer pochodzi z gry Neverwinter Nights 2, udostępniony został przez serwis www.gamestar.de. Plik jest dostępny pod tym linkiem.

Nieco opinii na temat Gothic 3 na targach E3 14.05.2006
(10:35)

Nieco opinii na temat Gothic 3 na targach E3

Gothic 3Teraz gdy Gothic 3 został zaprezentowany na targach E3 w Los Angeles internet zalewa fala opinii ze strony dużych portali o grach. Tym razem prezentujemy oceny serwisu www.gamespot.com.

Na koniec zapraszam do dwóch nowych działów:
»Andrzej Sapkowski
»Mapy (Gothic 1)
Dzień trzeci E3 targów 14.05.2006
(09:33)

Dzień trzeci E3 targów

Podsumowanie trzeciego dnia targów E3 znalazło się w sewisie Gamers With Jobs. Można w nim przeczytać między innymi o takich tytułach jak Witcher, Dark Messiah czy Bioshock a także wielu innych. Poniżej fragment o Dark Messiah.

The vaunted Source engine physics were put to good use with plenty of traps that can be sprung on enemies and barrels being kicked back at you with a disturbing amount of precision. The graphics are better than the videos I’ve seen online and the different approaches available are all viable and play out very differently. Multiplayer modes were mentioned (objective based with different classes to play) that will support up to 32 players and ship with five maps. For the single player alone, I’ll probably be buying it upon release.

> Dzień trzeci @ Gamers With Job
Zapowiedź Wiedźmina @ GamersInfo 14.05.2006
(09:28)

Zapowiedź Wiedźmina @ GamersInfo

W serwisie GamersInfo pojawiła się nowa zapowiedź Witchera. Poniżej fragment:

For instance, during the demonstration of the game we were shown an encounter between Geralt and a bandit that he had captured. The bandit, of course, claimed to be an innocent bystander caught up in something he wasn’t involved in. You will be given numerous options on how to deal with him through a conversation tree. One of those options is to believe him and release him. Besides, he has offered to tell you the names of the leaders of the bandits that he overheard. After choosing to release him the system cut to a logic tree (which does not show in the actual game) that showed all the options and their consequences. Choosing to release the guy does give you the information that you need to successfully hunt down the bandit leaders and deal with them. This will be a great boon for the surrounding countryside as you will be removing a deadly scourge from the land and in the long run saving lots of lives. The down side to this choice is that he runs off to tell the bandit leaders that he squealed on them. They set an ambush for you and, instead of killing you, they kill the love of your life.

> Zapowiedź @ GamersInfo
Zapowiedź dodatku do Dungeon Siege II 13.05.2006
(16:13)

Zapowiedź dodatku do Dungeon Siege II

Serwis IGN zamieścił nową zapowiedź i kilka screenów z dodatku do Dungeon Siege II - Broken Worlds. A przy okazji dziesiąty news dzisiaj :).

In the dungeon displayed today at E3, the action was fast and intense. The walls and floors were very much akin to the dark atmosphere of the Morgue from the beginning of Planescape: Torment (with large scale pools of blood, meat hooks, and body parts strewn everywhere…very cool). The Boss Battle was with a huge, bulbous creature with spider-like limbs that dangled just off the ground. As it turns out, this monstrosity is one of two Bosses in the game which are Familiar Surgeons (whom serve the Overmage). During combat, the creature stitched together several shambling abominations to do its bidding. It continues to do so until you defeat it, at which point it deflates and hovers to the ground onto a pool of blood. Yes, Dungeon Siege II: Broken World is shaping up to be a worthy expansion to the franchise. Expect to see this title later in the year.

> Wywiad i kilka screenów @ IGN
Wywiad @ ING.com 13.05.2006
(16:06)

Wywiad @ ING.com

Gothic IIISerwis Rpg vault miał okazje przeprowadzić wywiad z pracownikiem Piranha Bytes -  Kai Rosenkranz. Poniżej fragment:

Jonric: Turning to the particulars of the game, what style of RPG will it be, and what type of gameplay will it offer? What will differentiate it from other titles that might initially seem similar?

The scope is much larger than the previous games, and we have added a number of improvements - apart from the stunning graphics and improved AI - that will make the world react to each action the player takes. This not only means that the city watch will try to arrest you if you steal from the merchant; you may also rise to lead whole settlements in revolt against the Orcish occupation or become a renowned gladiator or slave master. Your actions will have ramifications far beyond your immediate surroundings on a truly epic scale. This will, of course, mean that each and every game you play will be different and may end differently.

An important difference from many recent games comes about with the story and gameplay shift toward interacting with the world. You will need to find allies and supporters, not just in the sense of NPC henchman, but really on a wider scale. You may need to convince a barbarian tribe to help you storm the Orc camp, but for this, you must steal the totem of their rival tribe that will turn against you because of this. So, it is all about choices and consequences, which makes the game that much more alive.

> Wywiad @ IGN

Wybierz miesiąc

2014

2013

2012

2011

2010

2009

2008

2007

2006

2005

2004