Zareklamuj się na Strefie »
Nie masz jeszcze konta?
» Zarejestruj się
» Przypomnij hasło
Historia

Historia

Ostatnia edycja: 12.02.2007, 12:23
Świat zmienił się od kiedy bóg wojny, Azriaal, został unicestwiony podczas wielkiej bitwy wiele tysięcy lat temu. Hordy Orków straciły swojego boskiego przywódcę i w popłochu wycofały się na tereny południowych pustkowi. Dziś, setki tysięcy lat po tych wydarzeniach, miejsce spoczynku gwałtownego Aziraal'a ciągle jest nieznane, gdyż inni bogowie nigdy nie zdradzili prawdy o miejscu jego snu zwykłym śmiertelnikom.

Nadszedł jednak okres, w którym wątła stabilizacja między cywilizowanymi królestwami ludzi i chaotycznymi hordami Orków, wisi na włosku. Wszystkiemu winna jest nieduża ekspedycja krasnoludzka, która natknęła się na podziemną świątynie poświęconą nieznanemu Bóstwu-wszystkie najpotężniejsze frakcje uznały to za możliwą wskazówkę do miejsca spoczynku ciała Azrialla. Wieść o tym rozniosła się po świecie co wywołało początek, na razie cichej, wojny, która w niedalekiej przyszłości zapłonie na całym świecie obwieszczając ponowne nadejście orkowej krucjaty. Prawdziwe niebezpieczeństwo leży jednak gdzie indziej. To potęga i spisek może sprawić, że z Dwóch Światów przetrwa tylko jeden.

Historia rozpoczyna się krótko po odkryciu podczas gdy krasnoludzka Mining Guild ucierpiała na wskutek zabójstwa jednego z jej czołowych członków. Wytrawna grupa łowców nagród, ponad nią młody bohater i jego siostra, podróżują przez góry Thalamont do krasnoludzkiego miasta górniczego Tharbakin znajdującego się daleko na północy. Kiedy decydują się zatrzymać na noc w odosobnionej starej kopalni nie zdają sobie sprawy, że ludzkie zdolności albo broń nie są wstanie ochronić ich przez horrorem który czyha na nich w pozornie spokojnej dolinie.

Czterech najemników wkracza do doliny przez bramę ale tylko jednemu z nich jest przeznaczone przejść przez nią żywym. Czeka go przerażająca gehenna - samotny ocalały uratowany przed pewną śmiercią przez tajemniczego maga. Teraz, odseparowany od swojej siostry, młody bohater zacznie swoją własną krucjatę aby zemścić się na tych którzy tą śmiertelną pułapkę zabijającą jego współtowarzyszy najemników. Wchodzi na ścieżkę wojny przeciwko tajemniczej sile, którą, na końcu, musi zrozumieć aby przetrwać. I, co najważniejsze, musi poznać te płonące pytania które stoją przed nim.

Czy dowie się czegoś o naturze mrocznych osób które prawie zabiły go w mieście?
Czy dowie się co spotkało jego przyjaciół?
Czy kiedykolwiek spotka swoją siostrę?
I najważniejsze, co zrobi z mocą wyboru tylko jednego z dwóch światów?

Artykuł został przetłumaczony z oficjalnej strony gry Two Worlds.

Wyszukiwarka

Zainteresował Cię temat? Chcesz przeczytać więcej? Znajdź podobne artykuły dzięki naszej wyszukiwarce:

Komentarze

Brak komentarzy. Może będziesz pierwszy?

Napisz komentarz

Komentowanie tylko dla zalogowanych użytkowników.