Zareklamuj się na Strefie »
Nie masz jeszcze konta?
» Zarejestruj się
» Przypomnij hasło
Czary i zdolności

Czary i zdolności

Nazwa
Obrazek
Kupno zwoju Sprzedaż zwoju Kupno księgi Sprzedaż księgi Wymagana magia Opis
Diablo
Apocalypse
2000 500 brak brak 117 Czar zadaje bardzo duże obrażenia od ognia wszystkim wrogom jakich widzisz. Nie ma księgi tego czaru.
Diablo
Blood Star
brak brak 27500 6800 brak Czar "zjada" życie i manę wzamian za rzut. Całkiem dobre obrażenia.
Diablo
Bone Spirit
brak brak 11500 2800 brak Czar "zjada" życie i manę wzamian za rzut. Obrażenia są takie jak 1/3 życia potwora, w którego uderzy.
Diablo
Chain Lightning
750 83 11000 2750 35 W każdego przeciwnika leci wiązka błyskawic, czym lepszy poziom tym jest ich więcej i są mocniejsze.
Diablo
Charget Bolt
brak brak 1000 250 brak Od postaci wylatują powoli przesuwające się w losowych kierunkach błyskawice, czym lepszy poziom tym jest ich więcej.
Diablo
Elemental
brak brak 10500 2625 brak Z czaru powstaje płonący człowiek, który biegnie w strone celu i eksploduje przy zetknięciu. Czym wyższy poziom tym czar jest szybszy.
Diablo
Fireball
300 70 8000 2000 31 Tradycyjny fireball. Czym wyższy poziom czaru tym większe obrażenia.
Diablo
Firebolt
brak brak 1000 250 brak Nieco słabszy od fireballa, zadaje mniejsze obrażenia i ma mniejszy zasięg rażenia. Czym wyższy level tym lepszy czar.
Diablo
Firewall
400 100 6000 250 17 Pozwala na postawienie płonącego muru. Wyższy level powoduje dłuższe istnienie muru, zwiększa jego obrażenia i długość.
Diablo
Flame Wave
650 162 10000 250 30 W kierunku celu czar wzbija lecący mur ognia. Wyższy poziom powoduje większe obrażenia i większy obszar fali.
Diablo
Flash
500 125 7500 1850 21 Powoduje porażenie prądem wszystkich przeciwników w zasięgu. Czym wyższy level tym lepsze obrażenia.
Diablo
Golem
1100 275 18000 4500 51 Czar tworzy golema, który atakuje innych przeciwników, oczywiście da się go zniszczyć.
Diablo
Guardian
950 230 14000 3500 47 Z czaru powstaje w wybranym miejscu trzygłowy smok atakujący ogniem każdego zbliżającego się przeciwnika. Nie można go zniszczyć, wyższy level powoduje dłuższe trwanie czaru i większe obrażenia.
Diablo
Healing
50 12 1000 250 brak Czar leczący. Im lepszy poziom tym więcej odnawia punktów zdrowia.
Diablo
Heal Other
brak brak 1000 250 brak Leczy wybranego gracza lub wybraną kreaturę po twojej stronie. Wyższy level - więcej odnowionych punktów.
Diablo
Holy Bolt
brak brak 1000 250 brak Czar specjalnie na nieumarłych, większy poziom powoduje większe obrażenia. Pocisk leci z bardzo dużą prędkością.
Diablo
Identify
100 25 brak brak brak Zamiast gadać z Cainem możesz teraz sam sobie identyfikować itemy.
Diablo
Inferno
100 25 2000 500 20 Przed postacią powstaje duży obszar pokryty ogniem. Większy level - większe obrażenia.

Wyszukiwarka

Zainteresował Cię temat? Chcesz przeczytać więcej? Znajdź podobne artykuły dzięki naszej wyszukiwarce:

Komentarze

Brak komentarzy. Może będziesz pierwszy?

Napisz komentarz

Komentowanie tylko dla zalogowanych użytkowników.