Nazwa Obrazek |
Kupno zwoju | Sprzedaż zwoju | Kupno księgi | Sprzedaż księgi | Wymagana magia | Opis |
Apocalypse |
2000 | 500 | brak | brak | 117 | Czar zadaje bardzo duże obrażenia od ognia wszystkim wrogom jakich widzisz. Nie ma księgi tego czaru. |
Blood Star |
brak | brak | 27500 | 6800 | brak | Czar "zjada" życie i manę wzamian za rzut. Całkiem dobre obrażenia. |
Bone Spirit |
brak | brak | 11500 | 2800 | brak | Czar "zjada" życie i manę wzamian za rzut. Obrażenia są takie jak 1/3 życia potwora, w którego uderzy. |
Chain Lightning |
750 | 83 | 11000 | 2750 | 35 | W każdego przeciwnika leci wiązka błyskawic, czym lepszy poziom tym jest ich więcej i są mocniejsze. |
Charget Bolt |
brak | brak | 1000 | 250 | brak | Od postaci wylatują powoli przesuwające się w losowych kierunkach błyskawice, czym lepszy poziom tym jest ich więcej. |
Elemental |
brak | brak | 10500 | 2625 | brak | Z czaru powstaje płonący człowiek, który biegnie w strone celu i eksploduje przy zetknięciu. Czym wyższy poziom tym czar jest szybszy. |
Fireball |
300 | 70 | 8000 | 2000 | 31 | Tradycyjny fireball. Czym wyższy poziom czaru tym większe obrażenia. |
Firebolt |
brak | brak | 1000 | 250 | brak | Nieco słabszy od fireballa, zadaje mniejsze obrażenia i ma mniejszy zasięg rażenia. Czym wyższy level tym lepszy czar. |
Firewall |
400 | 100 | 6000 | 250 | 17 | Pozwala na postawienie płonącego muru. Wyższy level powoduje dłuższe istnienie muru, zwiększa jego obrażenia i długość. |
Flame Wave |
650 | 162 | 10000 | 250 | 30 | W kierunku celu czar wzbija lecący mur ognia. Wyższy poziom powoduje większe obrażenia i większy obszar fali. |
Flash |
500 | 125 | 7500 | 1850 | 21 | Powoduje porażenie prądem wszystkich przeciwników w zasięgu. Czym wyższy level tym lepsze obrażenia. |
Golem |
1100 | 275 | 18000 | 4500 | 51 | Czar tworzy golema, który atakuje innych przeciwników, oczywiście da się go zniszczyć. |
Guardian |
950 | 230 | 14000 | 3500 | 47 | Z czaru powstaje w wybranym miejscu trzygłowy smok atakujący ogniem każdego zbliżającego się przeciwnika. Nie można go zniszczyć, wyższy level powoduje dłuższe trwanie czaru i większe obrażenia. |
Healing |
50 | 12 | 1000 | 250 | brak | Czar leczący. Im lepszy poziom tym więcej odnawia punktów zdrowia. |
Heal Other |
brak | brak | 1000 | 250 | brak | Leczy wybranego gracza lub wybraną kreaturę po twojej stronie. Wyższy level - więcej odnowionych punktów. |
Holy Bolt |
brak | brak | 1000 | 250 | brak | Czar specjalnie na nieumarłych, większy poziom powoduje większe obrażenia. Pocisk leci z bardzo dużą prędkością. |
Identify |
100 | 25 | brak | brak | brak | Zamiast gadać z Cainem możesz teraz sam sobie identyfikować itemy. |
Inferno |
100 | 25 | 2000 | 500 | 20 | Przed postacią powstaje duży obszar pokryty ogniem. Większy level - większe obrażenia. |