Postać - Fallout 2
Zareklamuj się na Strefie »
Nie masz jeszcze konta?
» Zarejestruj się
» Przypomnij hasło
Postać

Postać

Ostatnia edycja: 12.04.2012, 11:28
Postać w grze Fallout 2 opisana jest za pomocą współczynników, cech i umiejętności. Podstawa postaci to siedem współczynników głównych oraz kilka pochodnych. Decydując się które współczynniki podnieść ponad średnią, należy wziąć pod uwagę charakter jaki będzie miała tworzona postać.

Dla osiłka najważniejsza będzie Siła i Zręczność, dla złodzieja Zręczność i Percepcja, a dla mądrali brzydzącego się przemocą Inteligencja i Charyzma. Zresztą wskazane byłoby gdyby każda postać miała Inteligencję ponad przeciętną, gdyż ułatwia to interakcję z innymi postaciami.

Niestety punktów do przydzielenia jest mało, więc chcąc podnieść jakieś współczynniki na wysoki poziom, to będziemy musieli inne nieznacznie obniżyć. Ciężko jest doradzać jakie współczynniki są ważniejsze, a które nie. Napewno najważniejsze to Inteligencja i Percepcja. Pierwszy pozwala wysnuwać wnioski z zaobserwowanych czy zasłyszanych rzeczy, sprawia, że możemy rozmawiać z mądrymi osobami jak równy z równym. Wpływa też na umiejętności powiązane tradycyjnie z myśleniem. Percepcja powala zauważyć trudno dostrzegalne szczegóły, obserwować reakcje rozmówców. Jest też bardzo ważna dla osób posługujących się bronią. Wysoka Percepcja pozwala w pełni wykorzystać zasięg używanej broni.

Drugie w kolejce ważności są Charyzma i Zręczność. Wysoka Charyzma pozwala przekonać rozmówców do naszych racji, okłamywać ich czy zastraszyć. Wysoka Charyzma pozwala zaoszczędzić też trochę gotówki w kontaktach za handlarzami. Zręczność to podstawa w posługiwaniu się bronią czy używaniu zdolności złodziejskich.

Wysoka Wytrzymałość to odporność na obrażenia fizyczne, trucizny i promieniowanie oraz więcej punktów wytrzymałości zdobywanych wraz z poziomem. Duża Siła to duży udźwig oraz więcej rzeczy, które możemy ze sobą zabrać.
A Duże Szczęscie to większa szansa na trafienie krytyczne oraz subtelny wpływ na każde działanie postaci w grze.

Po wybraniu konkretnych wartości współczynników wybieramy cechy. Na początku możemy wybrać dwie, jedną lub wcale. Cechy mają to do siebie, że oprócz pozytywnego wpływu mają też wpływ negatywny. Niestety, coś za coś. Wybór umiejętności uzależniamy od charakteru postaci.

Wyszukiwarka

Zainteresował Cię temat? Chcesz przeczytać więcej? Znajdź podobne artykuły dzięki naszej wyszukiwarce:

Komentarze

Brak komentarzy. Może będziesz pierwszy?

Napisz komentarz

Komentowanie tylko dla zalogowanych użytkowników.