"Przemiana w Twoim organizmie przebiega dwukrotnie szybciej niż u przeciętnego człowieka. Oznacza to, że masz o wiele niższą odporność na promieniowanie i trucizny ale łatwiej zdrowiejesz." Wybranie tej cechy powoduje, że początkowa odporność na trucizny i promieniowanie spada do 0, ale Tempo zdrowienia wzrasta o 2.
Mięśniak
"Poruszasz się nieco wolniej, ale za to masz imponującą posturę. Może nie uderzasz zbyt często ale gdy już to zrobisz, przeciwnicy rzeczywiście to odczuwają! Liczba Twoich punktów akcji ulega zmniejszeniu, ale Twoja siła rośnie." Wybranie tej cechy powoduje, że Punkty akcji zmniejszają się o 2, ale o taką samą ilość punktów rośnie Siła.
Drobna Postura
"Nie dorównujesz gabarytom innym mieszkańcom Krypty, ale za to Twój ciężar Cię nie spowalnia. Nie jesteś w stanie zbyt wiele udźwignąć, lecz zyskujesz na zręczności." Wybranie tej cechy powoduje, że Zręczność zwiększa się o 1, ale udźwig zmniejsza się o 10 x Siła.
Jednoręczność
"Jedna z Twych rąk jest skrajnie dominująca. Celujesz w broniach jednoręcznych, lecz obsługa broni dwuręcznych spraia ci kłopot." Wybranie tej cechy powoduje, że wzrasta celność broni jednoręcznych, lecz spada dwuręcznych.
Finezja
"Twoje ataki wykazują wiele finezji. Zwykle nie wyrządzasz nimi zbyt wiele szkód, lecz za to częściej zadajesz trafienia krytyczne." Wybranie tej cechy powoduje, że szansa na trafienie krytyczne rośnie o 10%, lecz ilość zadawanych obrażeń w jednym ataku spada.
Kamikadze
"Nie zwracasz uwagi na żadne zagrożenia, więc w trakcie walki działasz dużo szybciej niż inni. Obniża to klasę pancerza do wartości tego co okrywa Twoje ciało, lecz Twoja inicjatywa znacząco wzrasta." Wybranie tej cechy powoduje, że Klasa pancerza spada do 0, ale Inicjatywa zostaje zwiększona o 5.
Ciężka Ręka
"Uderzasz mocniej, co nie znaczy, że lepiej. Twoje ataki są bardzo brutalne, lecz brakuje im finezji. Rzadko przydarza Ci się zadać trafienie krytyczne, choć w walce wręcz zawsze wyrządasz przeciwnikom więcej szkód." Wybranie tej cechy powoduje, że ilość dodatkowych Obrażeń w walce wręcz zwiększa się o 4.
Szybki Cyngiel
"Nie masz czasu na celowanie w konkretne części ciała wrogów, gdyż atakujesz szybciej niż zwykli śmiertelnicy. Użycie broni palnej kosztuje Cię każdorazowo o 1 punkt akcji mniej." Wybranie tej cechy powoduje, że tracimy możliwość ataku z celowaniem w wybraną część ciała, ale koszt użycia każdej broni jest o 1 Punkt akcji mniejszy.
Krwawa Jatka
"Za sprawą jakiegoś dziwnego zrządzenia losu otaczające Cię osoby giną niezwykle gwałtowną śmiercią. Zawsze oglądasz zgony w możliwie najstraszniejszym wydaniu." Wybranie tej cechy powoduje, że każdy przeciwnik umiera jak po trafieniu krytycznym, czyli krwawo jak diabli.
Fatum
"Zaleta: wszyscy wokół Ciebie doznają w czasie walki krytycznych niepowodzeń. Wada: to samo zdarza się Tobie!" Wybranie tej cechy powoduje, że Ty i Twoi przeciwnicy skazani są na zacinającą się broń, trafienia w siebie itp.
Dobrotliwość
"W okresie dorastania Twoje studia skupiały się na umiejętnościach cywilnych. Co za tym idzie, na początku wyprawy dysponujesz słabymi umiejętnościami bojowymi, ale znasz się na udzielaniu pierwszej pomocy, leczeniu, retoryce oraz handlu." Wybranie tej cechy powoduje, że umiejętności posługiwania się bronią palną, ciężką, energetyczną i białą, walki wręcz, rzucania spadają o 10%, a pierwsza pomoc, leczenie, retoryka i handel rosną o 15%.
Chemiozależność
"Łatwo uzależniasz się od chemicznych specyfików. Ryzyko wpadnięcia w nałóg jest dwukrotnie wyższe niż przeciętne, ale z drugiej strony Twój organizm szybciej zwalcza ich negatywne efekty." Wybranie tej cechy powoduje, że używanie stymulantów baardzo Ci się może spodobać, ale łatwiej z tego też wyjdziesz.
Chemioodporność
"Chemiczne specyfiki oddziaływują na Ciebie tylko przez połowę standardowego czasu, ale ryzyko, że się od nich uzależnisz, również wynosi tylko 50% normy." Wybranie tej cechy powoduje, że możesz częściej brać różne dragi, ale będą one na Ciebie słabiej oddziaływały.
Seksapil
"Masz 'to coś'. Łatwo pzyciągasz uwagę przedstawicieli płci przeciwnej, ale w związku z tym szybko wzbudzasz zazdrość przedstawicieli własnej..."
Kujon
"W rodzinnej Krypcie udało Ci się poświęcić na naukę więcej czasu niż innym, więc wyprawę zaczynasz z wyższym poziomem umiejętności. Płacisz za to wolniejszym tempem nabywania nowych profitów - co 4 poziomy." Wybranie tej cechy powoduje, że nowy profit zdobywamy tylko co 4 poziom, ale zaczynamy z wyższym poziomem umiejętności.
Zdolniacha
"Masz większe wrodzone zdolności niż ogół średniaków, więc nie poświęcasz szczególnej uwagi nauce. Każdy ze współczynników jest wyższy o 1, lecz wszystkie umiejętności niższe o 10%, a przy awanasach dostajesz o 5 punktów mniej." Tu opis jest jasny jak słońce...
Wyszukiwarka
Zainteresował Cię temat? Chcesz przeczytać więcej? Znajdź podobne artykuły dzięki naszej wyszukiwarce: