Umiejętności - Dark Messiah of Might & Magic
Zareklamuj się na Strefie »
Nie masz jeszcze konta?
» Zarejestruj się
» Przypomnij hasło
Umiejętności

Umiejętności

Ostatnia edycja: 11.04.2012, 22:59

Umiejętności bitewne


Walka
Poziom 1: Koszt: 1 pkt. umiejętności
Deszcz uderzeń. Pozwala na zadawanie nieograniczonej ilości szybkich ataków w popłochu.
Szarża: Potężny atak zdolny oszołomić przeciwnika (sprint + potężne uderzenie)

Poziom 2: Koszt: 2 pkt umiejętności
Rozbrojenie: Możesz wytrącić przeciwnikowi broń lub tarczę z ręki (potężne uderzenie na oszołomionym przeciwniku).

Poziom 3: Koszt: 4 pkt. umiejętności
Złamanie bloku: Czasami może Ci się udać przełamać blok przeciwnika.
Atak ze skoku: Potężny atak przewracający przeciwnika (skok + potężne uderzenie).
Wir: Atak z obrotu rażący kilku przeciwników za jednym razem, zabijając większość z nich od razu (adrenalina / kucnięcie + potężne uderzenie)

Łucznictwo

Poziom 1: Koszt: 1 pkt. umiejętności
Pozwala na przybliżenie podczas oddawania strzału.

Poziom 2: Koszt: 2 pkt. umiejętności
Daje Ci lepszy chwyt łuku co pozwala na oddawanie celniejszych strzałów.

Poziom 3: Koszt: 4 pkt. umiejętności
Pozwala na szybsze strzelanie.

Siła
Poziom 1: Koszt: 6 pkt. umiejętności
Wszystkie ataki bronią +2 do obrażeń.

Poziom 2: Koszt: 8 pkt. umiejętności
Wszystkie ataki bronią +4 do obrażeń.

Poziom 3: Koszt: 10 pkt. umiejętności
Wszystkie ataki bronią +8 do obrażeń.

Krytyczne uderzenie
Poziom 1: Koszt: 6 pkt. umiejętności
Daje Ci +2 do szansy zadania podwójnych obrażeń podczas potężnego uderzenia.

Poziom 2: Koszt: 8 pkt. umiejętności
Daje Ci +4 do szansy zadania podwójnych obrażeń podczas potężnego uderzenia.

Adrenalina
Koszt 12 pkt. umiejętności
Daje Ci możliwość zgromadzenia większej ilości adrenaliny i zadawanie dwóch natychmiastowych śmierci pod rząd.


Umiejętności magiczne


Dark Vision (Widzenie w ciemności)
Pozwala widzieć w ciemności.
Koszt: Dostępne od początku

Flame Arrow
(Ognista strzała)
Wypuszcza ognistą strzałę. Przy przytrzymaniu klawisza ataku można nią sterować podczas lotu. Zadaje obrażenia od ognia.
Efekt adrenaliny: Puszczanie kilku ognistych strzał na raz.
Koszt: 1 pkt. umiejętności

Fire Trap (Ognista pułapka)
Zakłada magiczną pułapkę niewidoczną dla przeciwników. Eksploduje gdy przeciwnik na nią wejdzie. Zadaje obrażenia od ognia.
Koszt: 2 pkt. umiejętności

Freeze (Zamrożenie)
Zamraża przeciwników na kilkanaście sekund. Można użyć na podłodze, efekt podobny do skórki z banana :).
Efekt adrenaliny: Permanentnie zamraża przeciwnika.
Koszt: 3 pkt. umiejętności

Fireball
(Kula ognia)
Wysyła kulę ognia która eksploduje przy kontakcie zadając obrażenia celowi i wszystkimi w pobliżu. Jeśli przytrzymasz klawisz ataku możesz sterować jej torem lotu. Zadaje obszarowe obrażenia od ognia.
Efekt adrenaliny: Zabija przeciwnika.
Koszt: 7 pkt. umiejętności

Lighting Bolt (Błyskawica)
Tworzy błyskawicę rażącą przeciwników. Odbija się od ścian. Zadaje obrażenia od porażeń. Rzucając na przeciwników stojących w wodzie razisz całą grupę.
Efekt adrenaliny: Błyskawica może przeskakiwać między przeciwnikami rażąc kilka celów.
Koszt: 7 pkt. umiejętności

Inferno
Działa jak miotacz ognia, zadaje obrażenia od ognia.
Efekt adrenaliny: Zadaje jeszcze więcej obrażeń.
Koszt: 10 pkt. umiejętności

Heal
(Leczenie)
Leczy rany i przywraca zdrowie.
Koszt: 1 pkt. umiejętności

Telekinesis (Telekineza)
Pozwala na przesuwanie obiektów na dystans. Im więcej masz many tym cięższe obiekty możesz przesuwać.
Efekt adrenaliny: Możesz podnosić także żywych przeciwników i masywne obiekty.
Koszt: 3 pkt. umiejętności

Charm (Urok)
Rzuca urok na przeciwnika który przez określony czas nie reagują na ciebie.
Koszt: 3 pkt. umiejętności

Sanctuary (Sanktuarium)
Tworzy magiczną tarczę która chroni cię przed fizycznymi i magicznymi atakami przez jakiś czas.
Koszt: 7 pkt. umiejętności

Weaken (Osłabienie)
Osłabia przeciwnika na krótki okres czasu.
Efekt adrenaliny: Osłabia przeciwnika na zawsze.
Koszt: 10 pkt. umiejętności


Pozostałe umiejętności


Kondycja
Koszt 1 pkt. umiejętności
Ta umiejętność pozwala Ci dłużej biegać sprintem i dłużej wytrzymywać pod wodą.

Wytrzymałość
Poziom 1: Koszt 4 pkt. umiejętności
Twoje maksymalne zdrowie zwiększa się do 60.

Poziom 2: Koszt 7 pkt. umiejętności
Twoje maksymalne zdrowie zwiększa się do 70.

Poziom 3: Koszt 10 pkt. umiejętności
Twoje maksymalne zdrowie zwiększa się do 100.

Odporność na trucizny
Koszt 6 pkt. umiejętności
Robi Cię bardziej odpornym na trucizny.

Żywotność
Zwiększa szybkość regeneracji zdrowia.

Czujność
Dostępne od początku
Automatycznie wykrywa ukryte obiekty gdy stoisz w bezruchu.

Magiczna więź
Poziom 1: Koszt 2 punkty umiejętności
Twoja maksymalna mana wzrasta do 40.

Poziom 2: Koszt 5 punkty umiejętności
Twoja maksymalna mana wzrasta do 70.

Poziom 3: Koszt 10 punkty umiejętności
Twoja maksymalna mana wzrasta do 100.

Regeneracja many
Koszt 12 pkt. umiejętności
Zwiększa szybkość regeneracji manny.

Włamywacz
Koszt: 8 pkt. umiejętności
Pozwala na otwieranie zamków w drzwiach i wykrywanie pułapek.

Skradanie się
Poziom 1: Koszt 1 pkt. umiejętności
Twoje kroki stają się cichsze.

Poziom 2: Koszt 2 pkt. umiejętności
Pozwala na zaatakowanie od tyłu przeciwnika sztyletami w celu zadania extra obrażeń.

Poziom 3: Koszt 3 pkt. umiejętności
Pozwala na stawanie się prawie niewidocznym w cieniu. Możesz także okradać przeciwników (ukraść wartościowe przedmioty bez bycia zauważonym).

Wyszukiwarka

Zainteresował Cię temat? Chcesz przeczytać więcej? Znajdź podobne artykuły dzięki naszej wyszukiwarce:

Komentarze

Avatar
Dav, 04.12.2007, 22:22
Mógłbyś także napisać ile jest maxymalnie punktów do rozporządzenia w grze wykunając wszystkie questy?
Avatar
dark prince, 30.12.2008, 20:45
własnie

Napisz komentarz

Komentowanie tylko dla zalogowanych użytkowników.