Nazwa |
Opis |
Obrazek |
Pajęczy klucz |
Otwiera drzwi, które mają na przodzie znak pająka. |
|
Racja żywnościowa |
Odnawia 2 punkty życia przy użyciu. Racją może być cokolwiek co da się zjeść - kawałek mięsa, butelka z winem, banan... |
|
Kryształ Shantiri |
Zaklęty kryształ starożytnej cywilizacji, emanujący magiczną mocą. |
|
Bestiariusz Ashan |
Książka na temat słabości potworów spotykanych w Ashan. |
|
Święte Psalmy |
Krótkie modły wyznawców Ashy. |
|
Magiczny grzyb |
Odnawia zarówno pasek życia, jak i pasek many. |
|
Tom Smoczego Kowalstwa |
W tej książce wytłumaczone jest jak wykuć miecz w kuźni (więcej na temat kuźni w artykule "Wykuwanie miecza"). |
|
Stalowa sztabka |
Z tego materiału można otrzymać ostrze na Długi Miecz (Long Sword). |
|
Ostrze |
Przedmiot, z którego później wykuwamy miecz. |
|
Sztaba płonącego złota |
Materiał na Miecz płomienia ziemi (Earthfire Sword). |
|
Niekończący się kołczan |
Utrzymuje nieskończoną ilość strzał w ekwipunku. |
|
Dziennik |
Dziennik Nadzorcy Garana. |
|
Kryształ Moonsilk |
Pierwszy kryształ jaki musimy umieścić w posągu pająka. |
|
Oko Maidena |
Drugi kryształ, który znajdziemy w świątyni. |
|
Dusza Crone |
Trzeci kryształ. Zanim go zdobędziemy będziemy musieli stoczyć walkę z niemiłym nieumarłym. |
|
Serce Matrona |
Czwarty, ostatni kryształ. Po umieszczeniu wszystkich 4 w posągu pająka przejdziemy do dalszych lokacji. |
|
Czarna kula |
Dzięki niej otworzymy zamknięte drzwi za "czerwonym portalem", w Nar-Haresh. |
|
Wspomnienia Arantira |
Spisy planów i pomysłów Arantira. |
|
Czaszka Cieni |
Ostateczny cel naszej podróży. Mroczny artefakt, który zadecyduje o losach. |