Ostatnia edycja: 12.04.2012, 07:36NPC Możesz od nich dowiedzieć się mnóstwo, różnych rzeczy, niekiedy ważnych. Również wiele postaci może zaoferować ci wykonanie zadania. Warto dowiedzieć się więcej np. na temat tego co w tej chwili dzieje się w mieście, np. w Trieście można kupić gazetę. Pytaj o plotki, o to czy nic się nie dzieje, to pomaga.
Noc i okna... Najlepszy sposób na kradzież. Czekasz przy jakimś domku do nocy (niekoniecznie można stanąć przy oknie, tam gdzie nikt nie patrzy już w dzień) lecz jeszcze wówczas gdy NPC jest w sklepie. Niszczysz okno (np. klikając prawym na jednym z swych ludzi, następnie atakuj i na okno. Wchodzisz do środka i czekasz aż do następnego rana (gdy wkradasz się w dzień możesz kraść od razu, byle tylko ktoś tego nie zaóważył). Tutaj przyda ci się nieco szczęścia. Możesz zdobyć niezłe przedmioty.
Pociągi, statki itd. Dla szybszego i bezpieczniejszego transportu warto używać komunikacji, do dyspozycji masz kolej, statki, metro w Trieście... a dla najlepszych magów teleport. Najpierw musisz udać się do kasy i zamówić bilet, a następnie do konduktora lub kapitana statku. Pamiętaj, że np. do pociągu nikt cię nie wpuści jeżeli jesteś potężnym magiem, tłumaczą się zakłuceniami w maszynach.
Klucze Nie warto nosić przy sobie dzięsiątek kluczy, które zaśmiecają bardzo cenne miejsce w ekwipunku. Niemal w każdym mieście u pewnego NPC można kupić "kółko" do kluczy. Zajmuje ono jedynie 2 miejsca i przetrzyma w sobie sporo kluczy, które normalnie zajmowały by znacznie więcej miejsca.
NPC w nocy Jeżeli wkradasz się w nocy do kogoś domu lub sypialni nie myśl sobie, że tej postaci tam nie ma jeśli jej nie widzisz. Polataj trochę kursorem w okolicy łóżka, a zobaczysz, że postać jest tam tylko, że jest przeźroczysta. Gdy wówczas zachce ci się coś ukraść postać się obudzi.
Ścieżki Na mapie widać, że w wybranym miejscu nic nie ma, lecz prowadzi w tamtą stronę droga? Warto się udać w tamtym kierunku, przeważnie można coś tam znaleźć.
Wybory... Z niemal każdej rozmowy z nietypowym NPC możesz wyjść na trzy sposoby - przyjmując propozycję swojego rozmówcy, proponując swój układ bądź po prostu zacząć groźbą. Przykładowo: 1. Tak, mogę ci zapłacić 2. Nie, nie zapłacę ci 3. Zaraz sobie na tobię potrenuję Jak wiadomo trzecia odpowiedź oznacza zaatakowanie NPC. Warto uważać co się mówi.
Pułapki Czasami bywa, że idziesz i po chwili zostajesz zaatakowany i pojawia się napis "Pułapka". Warto zainwestować co nieco w rozbrajanie i wykrywanie pułapek, są momenty gdy musisz pokonać niemały korytarz naszpikowany pułapkami... i co wtedy, albo co chwila się leczysz, albo bezpiecznie przechodzisz między nimi.
Zabijanie Jeżeli już musisz kogoś pozbawić życia, postaraj się to zrobić jak najciszej i bez świadków, tak jak w filmach :) Inaczej będziesz miał na głowie cały garnizon strażników czy gwardzistów danego miasta.
Zadania Bywa, że zadania są ze sobą powiązane. Przykładowo w Tarancie w karczmie dla dżentelmenów stoi gość w habicie i prosi o dostarczenie listu bez otwierania (odbiorcami są rabusie), zaś pewna pani każe ci odzyskać ukradziony obraz. Dziwnie, że treść kartki wskazuje dokładnie to miejsce gdzie ukryty jest obraz.
Więcej pytań i porad kierujcie na forum.
Wyszukiwarka
Zainteresował Cię temat? Chcesz przeczytać więcej? Znajdź podobne artykuły dzięki naszej wyszukiwarce: