Szkoła przenoszenia uczy magii związanej z ruchem i transportem
Rozbrojenie
|
Minimalna SW - 6 Minimalny lv - 1 Zmęczenie - 5 Wytrąca broń z ręki przeciwnika, jeśli nie uda mu się rzut obronny. Ogólnie słaby czar i bardzo żadko przydatny. |
Otwieranie zamków
|
Minimalna SW - 9 Minimalny lv - 1 Zmęczenie - 10 Otwiera wybrany zamek. Czar potrafi nieskutkować, lecz jest niezmiernie przydatny. |
Niewidzalna siła
|
Minimalna SW - 12 Minimalny lv - 5 Zmęczenie - 15 Czar odpycha cel o kilka pól. Zupełnie nie przydatny. |
Zawirowanie przestrzeni
|
Minimalna SW - 15 Minimalny lv - 10 Zmęczenie - 25 Teleportuje postać w wybrane widoczne miejsce, musi być puste. Nie można teleportować się przez obiekty. |
Teleportacja
|
Minimalna SW - 18 Minimalny lv - 15 Zmęczenie - 50 Teleportuje postać do wybranej znanej lokalizacji na mapie. Bardzo przydatny czas, oszczędza czasu, kasy i/lub nerwów. |