Zareklamuj się na Strefie »
Nie masz jeszcze konta?
» Zarejestruj się
» Przypomnij hasło
Broń - Lekka

Broń - Lekka

Pistolety
  9mm Mauser
Opis: Pistolet Mauser M/96 na amunicję Parabellum. W doskonałym stanie, niezwykle celny.
Komentarz: Bardzo fajna broń nie ze względu może na zadawane obrażenia acz na wygląd na początek dobra

Min siła: 3
Zasięg: 22
Obrażenia: 5-10
Magazynek: 7 9mm ball
Punkty ruchu: 4P, 5C
Waga: 5
10mm Pistol
Opis: Pistolet powtarzalny Colt 6520 kalibru 10 mm. Każde naciśnięcie spustu automatycznie przeładowuje broń, aż do wyczerpania zawartości magazynka. Wyłącznie pojedyncze strzały.
Komentarz: Ta Pukawka jest dobra jedynie na radscorpiony a i tego nie polecam tzw. szmelc.

Min siła: 3
Zasięg: 25
Obrażenia: 5-12
Magazynek: 12 10mm JHP/AP
Punkty ruchu: 5P, 6C
Waga: 4

Desert Eagle .44
Opis: Pradawny pistolet Magnum Desert Eagle na amunicję 0,44 cala. Długoletnie zainteresowanie kinematografią końca XX w. sprawiło, że to bodaj najpopularniejsza krótka broń palna wszechczasów.
J Komentarz: edna z moich ulubionych brońi krótkich zmieniam ja tylko na magnum 44. polecam na początek

Min siła: 4
Zasięg: 25
Obrażenia: 10-16
Magazynek: 8 .44 Magnum JHP/AP
Punkty ruchu: 5P, 6C
Waga: 5

Desert Eagle (Exp. Mag.)
Opis: Poprzednie cacuszko po małym upgradzie ;] magazynka czyli cos co tygryski lubią najbardziej mniam.
Min siła: 4
Zasięg: 25
Obrażenia: 10-16
Magazynek: 20 .44 Magnum JHP/AP
Punkty ruchu: 5P, 6C
Waga: 5
.44 Magnum Revolver
Opis: Biorąc pod uwagę, że jest to najpotężniejsza broń ręczna tego świata i może z łatwością odstrzelić ci głowę, musisz zadać sobie jedno pytanie. Czy masz dzisiaj szczęście? Jak brzmi odpowiedź, śmieciu ? .
Komentarz: broń idealna moja ulubiona broń krotka pewnie znacie ten tekst "strzelał z magnum w brzuch odpadła głowa" polecam

Min siła: 5
Zasięg: 15
Obrażenia: 12-18
Magazynek: 6 .44 Magnum JHP/AP
Punkty ruchu: 4P, 5C
Waga: 6

.44 Magnum (Speed Load)
Opis: Rewolwer Magnum kaliber .44 zaopatrzony w system szybkiego przeładowywania.
Komentarz: Z tym bajerkiem broń ta staje się wręcz idealna cóż tu dużo mówić potrafiłem jej używać do samego końca gry bo daje naprawdę dużo radości.

Min siła: 5
Zasięg: 20
Obrażenia: 12-18
Magazynek: 6 .44 Magnum JHP/AP
Punkty ruchu: 4P, 5C
Waga: 6
14mm Pistol
Opis: Pistolet samopowtarzalny SIG-Sauer niemal armatniego kalibru 14 mm. Spora broń ręczna, strzelająca ogniem pojedynczym. Doskonała, szwajcarska jakość wykonania.
Komentarz: Nie zła pukawka nic dodać nic ująć ale w przeciwieństwie do poprzedniej brońi ta nie posiada tak zwanego charakteru człowiek nie odczuwa radości z jej używania. Zwykła maszynka do zabijania

Min siła: 4
Zasięg: 24
Obrażenia: 12-22
Magazynek: 6 14mm AP
Punkty ruchu: 5P, 6C
Waga: 5

Needler Pistol
Opis: Przypuszczalnie ten pistolet wstrzykujący był niegdyś wykorzystywany do polowych eksperymentów naukowych. W charakterze amunicji wykorzystuje małe, ale mocne strzykawki.
Komentarz: Trudno mi tu w ogóle cos powiedzieć bo nigdy go nie używałem, jeśli nie macie nic innego pod ręka może się przydać

Min siła: 3
Zasięg: 24
Obrażenia: 12-24
Magazynek: 10 HN (AP) Needler Cartridge
Punkty ruchu: 5P, 6C
Waga: 5

.223 Pistol
Opis: Karabinek kalibru 5,56 mm zmodyfikowany i przycięty do rozmiarów pistoletu. Broń unikatowa, wykonana z wyraźnym pietyzmem i ogromną wprawą.
Komentarz: Bardzo dobra broń na krotki zasięg, opłaca się go mieć zawsze pod ręka dobry do dobijania pojedynczych wrogów.

Min siła: 5
Zasięg: 30
Obrażenia: 20-30
Magazynek: 5 .233 FMJ
Punkty ruchu: 5P, 6C
Waga: 7
  PPK12 Gauss Pistol
Opis: Niemiecki pistolet PPK12 chwali się za zasięg i moc uderzeniową. Korzysta on z pola elektromagnetycznego do rozpędzania pocisków do ogromnych prędkości, umożliwiając im przebicie praktycznie każdego pancerza.
Komentarz: Tu chyba jakikolwiek komentarz jest zbędny wystarczy spojrzeć na obrażenia zadawane przez to cacuszko powiem krotko najlepszy pistolet w grze.

Min siła: 4
Zasięg: 50
Obrażenia: 22-32
Magazynek: 12 2mm EC
Punkty ruchu: 4P, 5C
Waga: 6

Karabiny Szturmowe i Snajperskie

Pipe Rifle
Opis: Jednostrzałowy karabin domowej roboty.
Komentarz: Praktycznie pierwsza broń palna, znajdziesz ja w domu Vica w Klamath ale lepiej ja sprzedać i kupić sobie skórzany pancerz

Min siła: 5
Zasięg: 20
Obrażenia: 5-12
Magazynek: 1 10mm JHP/AP
Punkty ruchu: 5P, 6C
Waga: 11

Red Ryder BB Gun
Opis: Wiatrówka Czerwony Kapturek. Amerykańska klasyka.
Komentarz: Bardziej zabawka niż broń, stanowczo nie polecam.

Min siła: 3
Zasięg: 22
Obrażenia: 1-3
Magazynek: 100 BB's
Punkty ruchu: 5P, 6C
Waga: 15
  Jonny's BB Gun
Opis: Wiatrówka Czerwony Kapturek z wydrapanym na kolbie napisem 'Jonny'.
Komentarz: To samo co wyżej tylko z wydrapanym imieniem Johnny na kolbie można ja znaleźć w studni w Modoc.

Min siła: 3
Zasięg: 22
Obrażenia: 1-3
Magazynek: 100 BB's
Punkty ruchu: 5P, 6C
Waga: 15

Red Ryder LE BB Gun (Czerwony Kapturek LE)
Opis: Wiatrówka Czerwony Kapturek z edycji limitowanej. Prawdziwa amerykańska klasyka.
Komentarz: Unikat wśród wiatrówek można tylko i wyłącznie kupić ja na bazarze w NCR

Min siła: 3
Zasięg: 32
Obrażenia: 25-25
Magazynek: 100 BB's
Punkty ruchu: 4P, 5C
Waga: 15

Assault Rifle
Opis: Karabinek automatyczny AK-112. Stary model wojskowy wycofywany z użytku już przed Wojną. Zdolny do prowadzenia ognia pojedynczego i ciągłego z wykorzystaniem osiągającej wielkie prędkości amunicji kalibru 5 mm.
Komentarz: Może i broń mało skuteczna kiedy nic lepszego nie ma się pod ręka to czemu nie skorzystać

Min siła: 5
Zasięg: 45
Obrażenia: 8-16
Magazynek: 24 5mm JHP/AP
Punkty ruchu: 5P, 6C, 6B
Waga: 8

Assault Rifle (Exp. Mag.)
Opis: Ten karabin szturmowy wyposażono w wojskowy, a więc większy, magazynek amunicyjny. Ta zmiana ułatwia skuteczne prowadzenie długich wymian ogniowych.
Komentarz: No teraz to już prawdziwy karabin szturmowy ;] z takim magazynkiem to już bandyci nie straszni polecam.

Min siła: 5
Zasięg: 45
Obrażenia: 8-16
Magazynek: 100 5mm JHP/AP
Punkty ruchu: 5P, 6C, 6B
Waga: 10

Hunting Rifle
Opis: Myśliwski karabin półautomatyczny Colt Rangemaster kalibru 5,56 mm. Ogień wyłącznie pojedynczy.
Komentarz: Hmm na początek czemu nie w szczególności jeśli podarujemy ja Cassydiemu.

Min siła: 5
Zasięg: 40
Obrażenia: 8-20
Magazynek: 10 .233 FMJ
Punkty ruchu: 5P, 6C
Waga: 11
Scoped Hunting Rifle
Opis: Nie ma to jak widzieć głupi wyraz twarzy ofiary tuż przed śmiercią. Luneta zamontowana na tym karabinie myśliwskim sprawia, że jest to prostsze, niż kiedykolwiek wcześniej.
Komentarz: Pierwszy karabin snajperski jaki zdobędziecie jak poprzednio warto podarować Cassydiemu.

Min siła: 5
Zasięg: 40
Obrażenia: 8-20
Magazynek: 10 .223 FMJ
Punkty ruchu: 5P, 6C
Waga: 13

FN FAL
Opis: Najczęściej używany karabin w dziejach sił zbrojnych. Niezawodna broń szturmowa, przydatna w każdej sytuacji taktycznej i terenowej.
Komentarz: broń bardzo dobra można ja ulepszać na dwa sposoby jest tylko jedno ale trudno zdobyć do niej amunicje

Min siła: 5
Zasięg: 35
Obrażenia: 9-18
Magazynek: 20 7.62mm
Punkty ruchu: 5P, 6C, 6B
Waga: 10

FN FAL HPFA
Opis: Najczęściej używany karabin w dziejach sił zbrojnych. Niezawodna broń szturmowa, przydatna w każdej sytuacji taktycznej i terenowej.
Komentarz: Ulepszona poprzednia wersja FN FALa tym razem tylko zwiększono jej sile ognia

Min siła: N/A
Zasięg: 35
Obrażenia: 11-22
Magazynek: 20 7.62mm
Punkty ruchu: 5P, 6C, 6B
Waga: 11

FN FAL (Night Sight)
Opis: Najczęściej używany karabin w dziejach sił zbrojnych. Niezawodna broń szturmowa, przydatna w każdej sytuacji taktycznej i terenowej. Ten model wyposażono dodatkowo w noktowizor ułatwiający walkę w nocy.
Komentarz: To ulepszenie czyni ta broń najlepszym karabinem szturmowym po za tym jest idealny do walki w nocy

Min siła: 5
Zasięg: 35
Obrażenia: 9-18
Magazynek: 20 7.62mm
Punkty ruchu: 5P, 6C, 6B
Waga: 11

  Sniper Rifle
Opis: Karabin snajperski DKS-501. Doskonała broń palna dalekiego zasięgu. Pierwotnie kalibru 7,62 mm, ale ten egzemplarz ma lufę o bardziej popularnej średnicy 5,56 mm.
Komentarz: Hmm powiem tylko tyle rewelacyjna snajperka zmieniamy tylko i wyłącznie na Gauss Rifle

Min siła: 5
Zasięg: 50
Obrażenia: 14-34
Magazynek: 6 .233 FMJ
Punkty ruchu: 6P, 7C
Waga: 10

M72 Gauss Rifle
Opis: Ta zaprojektowana w Niemczech broń korzysta z pola e-magnetycznego do rozpędzania pocisków do ogromnych prędkości, umożliwiając im przebicie praktycznie każdej przeszkody. Zasięg, celność i moc uderzeniowa M72 niemalże nie mają sobie równych.
Komentarz: broń typu jeden strzał jeden trup najlepsza z małych brońi dostępnych w grze a zarazem najlepszy karabin snajperski

Min siła: 6
Zasięg: 50
Obrażenia: 32-43
Magazynek: 20 2mm EC
Punkty ruchu: 5P, 6C
Waga: 10

Strzelby
Shotgun
Opis: Dwururka Winchester Widowmaker kalibru 12. Krótkie lufy, mahoniowy uchwyt.
Komentarz: Podstawowa strzelba nie warto się z nią bawić

Min siła: 4
Zasięg: 14
Obrażenia: 12-22
Magazynek: 2 12 ga. Shotgun Shells
Punkty ruchu: 5P, 6C
Waga: 6

Sawed-Off Shotgun (Łupara)
Opis: Strzelba z odpiłowaną kilkucentymetrową częścią luf i kolby. Duży rozrzut w ten sposób spreparowanej brońi czyni z niej idealne narzędzie do krótkodystansowej walki z większą liczbą przeciwników.
Komentarz: broń której używali mafiozi w latach 30 na sycili do tzw. Vendetty. Ta broń może i nie ma skutecznej siły ognia i ma dość krotki zasięg ale na początek czemu nie powinna wystarczyć.

Min siła: 4
Zasięg: 7
Obrażenia: 12-24
Magazynek: 2 12 ga. Shotgun Shells
Punkty ruchu: 5P, 6C
Waga: 5

Combat Shotgun
Opis: Strzelba bojowa Winchester City-Killer kalibru 12 w doskonałym stanie. Zamontowane dodatkowe uszczelnienie przeciwpyłowe do walki pustynnej zwiększa jej niezawodność.
Komentarz: Strzelba jest nawet dobra w szczególności jeśli dodam ze można z niej strzelać seriami.

Min siła: 5
Zasięg: 22
Obrażenia: 15-25
Magazynek: 12 12 ga. Shotgun Shells
Punkty ruchu: 5P, 6C, 6B
Waga: 11

H&K CAWS
Opis: Nazwa strzelby oznacza 'broń uderzeniową krótkiego zasięgu'. Doskonała w walce na krótki dystans. Wybranie układu pneumatycznego umożliwiło stworzenie brońi jednocześnie poręcznej i nadającej pociskom dużą prędkość wylotową.
Komentarz: Dobra broń używajcie jeśli nie macie nic innego pod ręka.

Min siła: 6
Zasięg: 30
Obrażenia: 15-25
Magazynek: 10 12 ga. Shotgun Shells
Punkty ruchu: 5P, 6C, 6B
Waga: 6

Pancor Jackhammer
Opis: Jackhammer to łatwa do opanowania strzelba pneumatyczna. Umieszczenie magazynka za mechanizmem spustowym umożliwiło dobre wyważenie brońi, zwiększając jednocześnie celność.
Komentarz: Najlepsza Strzelba w grze po prostu ideał jeśli lubicie mocne uderzenie połączone z szybko strzelnością to ta broń jest dla was.

Min siła: 5
Zasięg: 35
Obrażenia: 18-29
Magazynek: 10 12 ga. Shotgun Shells
Punkty ruchu: 5P, 6C, 6B
Waga: 13

Sub Machine Guns (SMG)
  10mm SMG
Opis: Pistolet maszynowy Heckler & Koch MP9 (wariant 10 mm) średniej wielkości, zdolny do prowadzenia ognia pojedynczego i ciągłego.
Komentarz: Pierwszy smg jaki w padnie wam w ręce w początkowej fazie gry w sam raz później polecam odstąpić go Sulikowi

Min siła: 4
Zasięg: 25
Obrażenia: 5-12
Magazynek: 30 10mm JHP/AP
Punkty ruchu: 5P, 6C, 6B
Waga: 7

HK P90c
Opis: W momencie wybuchu Wojny Heckler&Koch P90c dopiero wchodził do użycia. Pneumatyczny układ brońi i jej niewielkie rozmiary ułatwiają kontrolę nad nią. P90c jest cenione za niezawodność i dużą siłę ognia.
Komentarz: Nie zła broń polecam jak już się wam znudzi jej używanie to odstąpić ja Sulikowi

Min siła: 4
Zasięg: 30
Obrażenia: 12-16
Magazynek: 24 10mm JHP/AP lub 9mm (ball)
Punkty ruchu: 4P, 5C, 5B
Waga: 9

Tommy Gun
Opis: Ten pistolet maszynowy wygląda niezwykle groźnie, a każde spojrzenie na niego przepełnia cię chęcią nałożenia prochowca, kapelusza i kastetu. Amunicję pobiera z dużego magazynka bębnowego mieszczącego 50 nabojów.
Komentarz: Klasyka Kolejna broń Mafiosów z lat 30 broń ma duży magazynek. Można ja zdobyć na mafiosach w okolicach New Reno.

Min siła: 6
Zasięg: 32
Obrażenia: 3-20
Magazynek: 50 .45 Caliber
Punkty ruchu: 5P, 6C, 6B
Waga: 12
M3A1 "Grease Gun" SMG
Opis: Ta broń zapełniała arsenały Gwardii Narodowej - z czynnej służby wyparło je nowsze uzbrojenie. Prosta konstrukcja i małe koszty produkcji sprawiają jednak, że w użyciu pozostaje nadal duża liczba jej egzemplarzy.
Komentarz: Warto z nią pohasać po pustkowiach jeśli tylko zdobędziecie amunicje.

Min siła: 4
Zasięg: 20
Obrażenia: 10-20
Magazynek: 30 .45 Caliber
Punkty ruchu: 4P, 5C, 5B
Waga: 10
XL70E3
Opis: W chwili wybuchu Wojny była to broń eksperymentalna. Dzięki wykorzystaniu w procesie produkcji niemal wyłącznie wyjątkowo mocnych polimerów jest ona niemalże niezniszczalna. Ponadto jest lekka, celna, łatwa w składaniu i szybkostrzelna.
Komentarz: Nic nie powiem o tej brońi bo nigdy jej nie zdobyłem ;]

Min siła: 5
Zasięg: 35
Obrażenia: 12-19
Magazynek: 20 5mm JHP/AP
Punkty ruchu: 5P, 6C, 6B
Waga: 10

  H&K G11
Opis Broń, która zrewolucjonizowała zasady konstrukcji uzbrojenia szturmowego. Strzela bezłuskowymi pociskami składającymi się z substancji napędzającej otaczającej właściwy ładunek. Pozwala to korzystać z bardzo pojemnych. magazynków.
Komentarz: Broń ta jest bardzo dobra i nie zawodna jeden z najlepszych SMG ustępuje tylko swojej ulepszonej wersji.

Min siła: 5
Zasięg: 35
Obrażenia: 10-20
Magazynek: 50 4.7 Caseless
Punkty ruchu: 5P, 6C, 6B
Waga: 9

  H&K G11E
Opis: Ta pneumatyczna broń wsparcia została stworzona z myślą o zwiększeniu siły ognia drużyn uderzeniowych. Strzela bezłuskowymi pociskami składającymi się z substancji napędzającej otaczającej właściwy ładunek.
Komentarz: Najlepszy z SMG's jak można spotkać w grze noszą je hubologisci wiec łatwo ja zdobyć.

Min siła: 6
Zasięg: 40
Obrażenia: 13-23
Magazynek: 50 4.7mm Caseless
Punkty ruchu: 5P, 6C, 6B
Waga: 9

Objaśnienia:
P - pojedynczy strzał
C - pojedynczy strzał celowany
B - strzał serią

Wyszukiwarka

Zainteresował Cię temat? Chcesz przeczytać więcej? Znajdź podobne artykuły dzięki naszej wyszukiwarce:

Komentarze

Brak komentarzy. Może będziesz pierwszy?

Napisz komentarz

Komentowanie tylko dla zalogowanych użytkowników.