Zareklamuj się na Strefie »
Nie masz jeszcze konta?
» Zarejestruj się
» Przypomnij hasło
Solucja

Solucja

Ostatnia edycja: 12.04.2012, 10:52

Farmlands

Po krótkim wprowadzeniu do świata gry Dungeon Siege zwącego się Arraną, lądujemy na farmie spokojnie prowadzą prace w polu, naszą pracę przerywa przybycie naszego przyjaciela, który jest ciężko ranny, ostatnimi siłami informuje nas o ataku na krainę przez Krugów, prosi nas o udanie się do miasta o nazwie Stonebridge i porozmawianie z jego przyjacielem Gyornem. Na farmie można znaleźć kilka rodzajów broni: Motyka, Widły, czar pioruna i kuli ognia oraz jakiś łuk. Podążając ścieżką po drodze będziemy zmuszeni porozwalać kilkadziesiąt przeciwników, idąc drogą natkniemy się na dom Edgara (w jego domu można znaleźć księgę zatytułowaną "Crypts of the Sacred Blood"), który poprosi nas o oczyszczenie jego piwnicy z wszelkiego plugastwa, po zejściu na dół rozprawiamy się z będącymi tam potworkami, zbieramy potrzebne rzeczy i ruszamy w dalszą drogę. W czasie podróży natkniemy się na mężczyznę stojącego obok mostu. Powie on nam że most do Stonebridge został zniszczony i jedyną drogą do miasta są Krypty…

Crypts of the Sacred Blood

Po wejściu do krypty napotkamy tamtejszych mieszkańców (szkielety), musimy być czujni ponieważ w krypcie kryje się także szkielet kapitan i jest mocniejszy od poprzedników (posiada wartościowe przedmioty), kontynuując drogę w krypcie napotkamy na pierwszą osobę pragnąca się przyłączyć do naszej drużyny, po przyłączeniu towarzyszki oraz uzbrojeniu ją w to co mamy "na stanie" idziemy ku wyjściu tego nieprzyjemnego pomieszczenia.

Stonebridge

Po wyjściu z krypty idziemy ścieżką zbliżającą się ku pierwszemu dużemu miastu. Po przekroczeniu progu miasta udajemy się do Gyorna i informujemy go o całej sprawie. Gyorn mówi nam o tym aby my wyruszyli do miasta Glacern oraz złożeniu tam raportu, po czym dołączy do naszej drużyny. Przed wyprawą do należy sprzedać wszystkie zbędne rzeczy jakie mamy w ekwipunku oraz zakupić mikstury, nową broń jakiś pancerz i jeśli to możliwe jakieś amulety zwiększające nam umiejętności. Dobrze wyposażeni wyruszamy w drogę prowadzącą w stronę miasta Glacern, są nią kolejne krypty "Wesrin Cross".

Wesrin Cross

Po wyjściu z miasta podążamy drogą, natkniemy się na 2 strażników stojących przy zawalonej bramie, poproszą oni nas o wyruszenie na 2 stronę i otwarcie bramy oraz oczyszczenie terenu. Schodząc w dół natkniemy się na wieżę, schodzimy na dół i podążamy nią do końca pokonując po drodze hordy potworów, po dotarciu do platformy zjeżdżamy nią na niższe poziomy i idziemy na przód, docieramy do ogromnej sali, oczyszczenie jej zajmie nam dużo czasu i wysiłku ale warto, po rozprawieniu się z potworami stajemy przed ogromna bramą, otwierając ją wchodzimy w korytarz na końcu którego musimy pokonać gigantycznego pająka który zasłonił wyjście. Po pokonaniu ogromnego owada wyjeżdżamy windą na świeże powietrze. Jesteśmy w Glitterdelve.

Glitterdelve Mine

Po wyjściu z lochu idziemy w stronę bramy, niszczymy beczkę z prochem co powoduje otwarcie się bramy i zakończenie zadania wydanego nam przez strażnika bramy. Niedaleko stoją kupcy, u nich możemy dokonać transakcji handlowych. Podążając ścieżką natkniemy się na miasto stojące przed kopalnią. Przy wejściu do miasta pojawia się film jak to wrogowie zabijają ludzi w mieście, lecz nagle z domu wybiega wściekły krasnolud rozwalając całą bandę napastników. Porozmawiaj z nim, ma na imię Gloern, poprosi cię o pomoc w odnalezieniu jego zaginionego brata Torga, przyłącz Gloerna do drużyny i wejdź do kopalni.

Podążaj wzdłuż torów i zabijaj wszystkich przeciwników stających ci na drodze. Na pierwszym skrzyżowaniu skręć w prawo. Idąc dalej na następnym skrzyżowaniu skręć na lewo. Idź ciągle wzdłuż torów póki nie dojdziesz do windy, zjedź nią na niższy poziom. Znajdź drogę przez wodę, po czym idź tak długo aż nie dotrzesz do ruchomej windy, stań na niej, poczym ona przeniesie cię na 2 stronę aktualnej części kopalni, wejdź na kolejną platformę którą zjedziesz na dół. Ciągle podążaj torami na zachód, potem skręć na północ. Wjedź na górę platforma i kieruj się w stronę północy, po czym skręć na wschód a następnie kieruj się drogą na południe. Kieruj się torami aż do aż dotrzesz do windy użyj jej oraz idź drogą na północ. Dotrzesz do kolejnej, która sprowadzi cię na dół, droga ta doprowadzi cię do wielkiej sali z wieloma wyjściami, skręć na wschód, po czym dotrzesz do miejsca z wieloma windami, zjedź jedną z wind na dół a dotrzesz do Torga, zadanie zostało wykonane, a w nagrodę Torg da ci jakiś przedmiot. Poprosi cię również o zdanie raportu w mieście Glacern osobie o imieniu Overseer. Wjedź z powrotem na górę skieruj się na północ, udaj się pod wielkie drzwi, przejdź przez nie a dotrzesz do dużej windy wjedź nią na górę i możesz podziwiać piękny widok ośnieżonej krainy, stąd już zostało niewiele drogi do Glacern.

Glacern

Idź ciągle drogą na północ a dotrzesz do miasta. W mieście zdaj raport Overseerowi, a on w nagrodę da ci zadanie odnalezienia maga imieniem Merik. W mieście można nająć maga i wojownika, należy też zrobić obfite zakupy i udać się w dalszą drogę, w stronę
Alpine Caverns. Miasto jest pięknie ośnieżone ma dużo do zwiedzania, jest tam kowal, kościół, karczma i wiele ciekawych domów.

Alpinie Caverns

Po wyjściu z miasta udaj się prosto wzdłuż ścieżki, zabijaj wszystkich przeciwników i rozglądaj się często, wkrótce po dłuższym marszu dotrzesz do zlodowaciałej jaskini. Przekrocz jej progi i podążaj cały czas prosto aż nie dotrzesz do ściany, przejdź przez otwór, idź do końca na wschód, potem skręć na zachód, podążaj drogą prosto, aż zobaczysz po drodze maga zamkniętego w lodowym soplu, wydostań go stamtąd i porozmawiaj z nim.
Merik powie ci, że gobliny skradły mu jego potężna różdżkę, i chce do dołączyć do twojej drużyny w celu jej odnalezienia. Dołącz Merika i udaj się prosto, po chwili drogi dotrzesz do wyjścia z jaskini, udaj się drogą prosto, przejdź trochę przez śnieg, aż dojdziesz do wielkiej jaskini (Rock Cave).

Rock Cave

Po wejściu do jaskini przygotuj się na długa walkę, jaskinia jest długa lecz nie można się w niej zgubić, po prostu podążaj cały czas prosto i zbieraj wszelkie ciekawe rzeczy. W tym ciekawym miejscu żyją dziwne stworki często występują pod postacią kryształków, bywają tu także dziwne wodne stworzenia. Po przejściu kamiennej jaskini docieramy na plażę, z której udajemy się do bardzo ciemnego lasu.

Traveller's Camp

Przedzierając się przez ciemny las możemy spotkać dom pewnego handlarza i zaopatrzyć się w ekwipunek, po dotarciu do obozu, który wygląda jak kilka namiotów cyrkowych porozmawiaj z jej mieszkańcami, można tam bowiem nająć łuczniczkę. Zaopatrz się dobrze w mikstury oraz kup najbardziej potrzebne rzeczy i dobrą broń, po czym udaj się mostami naprzód aż dotrzesz na wschodnie bagna (Eastern Swamp).

Eastern Swamp

Po wkroczeniu na bagna rozejrzyj się po nich, gdyż żyje tam wiele dziwnych stworzeń na których można nieźle poćwiczyć, udaj się na północ a dotrzesz do starego klasztoru pełnego zombich, w samym klasztorze nie ma nic ciekawego, można było wcześniej przyjąć zadanie od pewnego gościa i złożyć pewien przedmiot w ofierze, po tym wszystkim udaj się na wschód aż nie trafisz na dziwnie wyglądające drzewo, wejdź do niego i zejdź na dół, jesteśmy w jaskini goblinów.

Goblin Inventor's Cave

Jaskinia goblinów to bardzo ciężkie i duże miejsce, musisz w niej uważać na czołgi miotające ogniem i bombami, helikopterami rażącymi ogniem, robotów kamikaze itp. Po wejściu do jaskini zjedź windą na dół, skieruj drużynę w stronę północy, po czym skręć na wschodnia drogę. Gdy dotrzesz do skrzyżowania dróg skieruj się na południe, potem na wschód. Po przejściu mostu skieruj swoje kroki ku północy. Podążaj drogą na północ po czym skręć na zachód, potem idź w stronę południa. Po dotarciu do mostu przekręć dźwignię i rusz w stronę południa. Przejdź przez platformę udaj się do drzwi, przekrocz je i udaj się w stronę południa, rusz droga na wschód miń rury i zjedź na dół windą. Rusz na zachód, kolejną windą udaj na gore i podążaj ku zachodowi. Przejdź przez drzwi, udaj się przez most i udaj się do sali.

Po wejściu ukaże się na film prezentujący goblińskiego bossa, który skradł Merikowi jego różdżkę. Pokonaj go, zabierz różdżkę i skieruj się ku wyjściu. Jesteśmy już blisko miejsca zwanego "Temple Ruins".

Temple Ruins

Przed wejściem porozmawiaj z człowiekiem, poprosi cię on o zabicie nekromanty, udaj się do ruin, jest w nich ciężko ponieważ urzędują tam demoniczne upiory, oraz czyha tam dziwny boss będący wielkim okiem. Podążaj ciągle prosto do wyjścia, po wyjściu spotkasz maga chcącego się do ciebie przyłączyć. Idź dalej, po drodze spotkasz wiele ciężkich przeciwników, na końcu będzie do zabicia wspomniany nekromanta, zabij go a zadanie zostanie wykonane, teraz masz już otwartą drogę do miasta "Fortress Kroth".

Fortress Kroth

W mieście zrób potrzebne zakupy, można tutaj nająć wojownika, miasto jest oblegane przez armię szkieletów. Porozmawiaj z jednym ze strażników, każe ci porozmawiać Tarish, da ci ona zadanie ujarzmienia droog'ów (w tym celu musimy udać się do samego ich miasta) Zrób co trzeba po czym udaj się do drzwi i zejdź na dół, loch ten jest krótki, przejście go nie zajmie ci dużo czasu, po wyjściu na powietrze możesz dostrzec, ciekawą pustynie zwaną "Cliffs of Fire".

Cliffs of Fire

Po wyjściu z jaskini udaj się drogą wzdłuż rzeki, wrogami są tutaj droog'owie, posiadają bardzo ciekawe bronie, jeśli takowa nam się natrafi warto ją zabrać. Przy drodze natkniemy się na wojownika Ulgrima, który zechce do nas dołączyć za niewielką opłatą. Udajemy się ciągle drogą wzdłuż rzeki aż natkniemy się na windę, wjeżdżamy nią do góry, podążaj dalej za drogowskazami ponieważ pustynia ma kilka pięter, po wejściu na samą górę widzimy już miasto droog'ów. Po wejściu do miasta idziemy do jego wodza Nontay'a, poinformuje cię o zmasowanym ataku Seck'ów na zamek Ehb, przy okazji wykonaliśmy zadanie ujarzmienia droog'ów (teraz każdy w mieście pada przy nas na kolana :)) zrób to co trzeba w każdym mieście, zaopatrz się w dużą ilość mikstur uzdrawiających oraz many. Po wyjściu z miasta (górą) spotykamy Droog'a walczącego z potworami, porozmawiaj z nim a poinformuje cię o starożytnym smoku mieszkającym w niedalekim lochu.

Dragon's Rathe

Udajemy się ścieżką w dół, skręcamy do pieczary, idziemy aż natkniemy się na skamieniałego smoka, zabieramy obojętnie jaki skarb, smok się obudzi i zacznie atakować. Smok ten ma aż 20000 P?! Najlepszym sposobem na pokonanie go jest zaatakowanie go 2 lub trzeba wojownikami łucznikiem i magiem na odległość oraz magiem natury (Merik) leczącą drużynę. Po pokonaniu mamy już zadanie wykonane związane ze smokiem.

Po wyjściu z jamy udaj się trochę pustynną drogą, znowu wejdziesz do jaskini, po czym nagle zobaczysz drogę prowadzącą do zamku.

Castle Ehb

Po drodze do zamku spotkasz Lorda Bolingara, który poinformuje cię, że król został uwięziony w podziemiach zamku Ehb. Przyłącz Lorda do drużyny i udaj się z nim na zamek.
Po wejściu do zamku zobaczysz nowych wojowników, zwanych Seck'ami, wejdź po schodach po czym skieruj swoje kroki na wschód, zejdź do dużego pokoju, przejdź południowymi drzwiami, wejdziesz nimi na mury zamku, nimi także zejdź prosto na dziedziniec zamku. Po wejściu kolejnymi schodami znajdujemy na samym szczycie zamku.

Zejdź schodami, udaj się na zachód, zejdź kolejnymi schodami na dół i idź na wschód, udaj się do jednej z wież, jest w niej winda prowadząca do lochów zamku. Po wejściu do lochu podążamy prosto drogą aż natkniemy się na uwięzionego króla, po rozmowie król wręczy nam klucz do gwiezdnej komnaty zadanie z oswobodzeniem króla wykonane, lecz dostaliśmy jeszcze dwa zadania związane z otwarciem gwiezdnej komnaty oraz z pokonaniem Lorda Seck'ów zwanego Gom'em. Po wyjściu z celi króla idziemy do drzwi, otworzą się automatycznie. Udaj się wschód i otwórz drzwi, pokonaj potwory i idź na zachód, po otwarciu drzwi znajdziesz się w wielkiej sali, jest w niej uwięziony facet, po uwolnieniu go zaatakuje cię, zabij go, ma dobrą broń, udaj się schodami do góry, po otwarciu drzwi, udaj się na zachód, przekręć przycisk a pojawi się pomost do gwiezdnej komnaty. Wejdź do środka uaktywnij posągi, po uaktywnieniu pojawi się filmik, po animacji otwórz skrzynie gdyż znajdują się tam losowe artefakty, zadanie z komnata zrobione, teraz musimy udać się do Gom'a i pokonać go. Wyjdź drzwiami naprzeciw komnaty i udaj się do zachodniej celi. W celach trzeba trochę pokombinować, jest to taki mały labirynt, po wyjściu udaj się schodami na dół a zobaczysz cos w stylu rzadkiego widoku, czyli jedyne wejście do piekła, wygląda to jak wielka wrośnięta dziura w ścianie, po przekroczeniu jej ukaże się naszym oczom widok wielkiego czerwonego piekła, rzeki lawy oraz armie potworów. Pokonuj dzielnie mosty i podziwiaj rzadkie widoki, po pewnym czasie przekraczania mostów dotrzesz do ciemnych ruin w jaskini. Udawaj się ciągle naprzód, pokonuj hordy potworów, występuje tu dużo smoków, jeśli zobaczysz wielkie słupy po których spływają twarze potępieńców i ich krzyki oznacza to że jesteśmy coraz bliżej celu. Gdy na drodze zaczną stawać nam wielcy Seck'owscy magowie to znaczy że zaraz będzie platforma, po pokonaniu ich wejdź na platformę zjedź na dół a ukaże się nam największy boss w grze, obejrzyj animację i zabierz się za niego. Po pokonaniu jego dwóch wcieleń (materialnej i duchowej) zabieramy rzeczy z denata i idziemy gdzie chcemy. Teraz można powiedzieć że jesteśmy bohaterami i oczyściliśmy świat Arrany z potworów i zniwelowaliśmy zagrożenie ataku na królestwo.

Wyszukiwarka

Zainteresował Cię temat? Chcesz przeczytać więcej? Znajdź podobne artykuły dzięki naszej wyszukiwarce:

Komentarze

Avatar
borsiu9, 25.06.2011, 11:49
Mam pytanie. Jka tam na tych bagnach złożyć coś w ofierze i co złożyć? a te drzewo gdzie jest?

Napisz komentarz

Komentowanie tylko dla zalogowanych użytkowników.