Zareklamuj się na Strefie »
Nie masz jeszcze konta?
» Zarejestruj się
» Przypomnij hasło
Fakty

Fakty

Ostatnia edycja: 12.04.2012, 01:29
Grę rozpoczynamy atakiem na świątynię z towarzyszącym nam kompanem Drevinem. Służymy w armii Valdisa (tego złego który zdobył legendarny miecz Zaramatha). Po ataku na światynie Valdis zabija naszego kompana i celem gry jest pomszczenie śmierci naszego towarzysza oraz skompletowanie tarczy dzięki której możemy sie sprzeciwić Valdisowi. W Grze mamy szerokie możliwości albowiem możemy szkolić się w 3 Klasach:

- Mag (można podzielć go na Combat Mage i Nature Mage, to już nasz wybór)
- Wojownik (Miecze, Topory, Młoty, Katany)
- Strzelec (Łuki, Kusze, Shurikeny)

Każda z klas ma swoje osobne dzrzewko umiejętności Nawet jest podział dla maga na Maga Natury (druida) oraz Maga Wojny, z każdym poziomem dostajemy bonus 1 punkt na rozwinięcie drzewka, z każdym rozwijaniem dostajemy dostajemy coraz to lepsze skile (bonus), czyli np. Magien wojny Puszczasz Kule ognia która rozwala wszystko co sie znajdzie na jej drodze. Zbroje,Bronie oraz Czary, teraz aby nosić coś z tego nie będzie już wymagana siła, inteligencja czy zręczność tylko: broń kontaktowa, broń dystansowa czy magia wojny lub natury.

Grafika I Świat Gry
Grafika przezentuje się pięknie, możemy znaleźć w grze takie miejsca które naprawdę zapieraja dech w piersiach. Akcja gry toczy sie w Krainie Zwaną "Arrana" (Dodatek do DS I nazywał sie "Legends of Arrana"). W grze mamy mape oraz zaznaczone na niej odkryte teleporty. Oczywiście będziemy mogli zobaczyć każda porę roku, ponieważ w grze występują pustynie, plaże, deszczowe momenty, ośnieżona kraina, lochy oraz coś w stylu piekła na koniec gry.

Ciekawostki
Twórcy gry dali bonusy tzn. jeżeli zbierzemy zbroje z tego samego typu lub (co lepsze) unikaty to dostajemy premię do umiejętności. Teraz już nie będziemy musieli Wracać się co chwilę do miasta, ponieważ co jakiś czas znajdywać będziemy teleporty do określonych do miejsc (np. miasta).
Możemy znajdować różne zwoje których po wyczytaniu w odpowiednich miejscach dostaniemy różnorakie premie.

Rasy
Jedną z fajniejszych rzeczy jest wybór rasy na początku gry, są to:

- Elf, Elfka
- Człowiek (mężczyzna, kobieta)
- Gigant (mężczyzna)
- Dryada (Kobieta)

Do każdej z klas są premie umiejętności np:
Dryada ma dobrze rozwiniętą celność, Gigant premie do siły, elf dobrze włada czarami a człowiek ma większe szanse na znalezienie magicznych przedmiotów.

Kończąc
Podsumowując w grę naprawdę warto zagrać, jest dostępny tryb multiplayer, w grze towarzyszy nam wspaniała muzyka, możemy podziwiać piękne widoki oraz ciekawie przygotowane przez twórców krainy. Wymagania gry nie są duże, dlatego na przeciętnym komputerze można sie też fajnie pobawić.

Wyszukiwarka

Zainteresował Cię temat? Chcesz przeczytać więcej? Znajdź podobne artykuły dzięki naszej wyszukiwarce:

Komentarze

Avatar
Bebop, 21.09.2008, 05:03
ten opis pasuje do Dungeon Siege II, a nie do pierwszej cześci

Napisz komentarz

Komentowanie tylko dla zalogowanych użytkowników.