Klasy - Dungeon Siege
Zareklamuj się na Strefie »
Nie masz jeszcze konta?
» Zarejestruj się
» Przypomnij hasło
Klasy

Klasy

Ostatnia edycja: 12.04.2012, 00:02
Klasy w Dungeon Siege dzieli się na cztery części: Wojownik, Łucznik, Mag wojny, Mag natury
Dla tych 2 rodzajów magii (natura, wojna) dostajemy zupełnie inne czary. Teraz opisze szczegółowo każdą z klas:

Wojownik - by zostać wojownikiem należy złapać za jakiś cep i wywijać nim we wrogów :) Bronią wojownika mogą być miecze, maczugi, młoty, sztylety itp. Do klasy wojownika przypisana nam jest siła, którą w miarę naszych możliwości będziemy rozwijać, jeżeli mamy zamiar zostać wojownikiem musimy zainwestować tylko w siłę, ponieważ zbroje i wszelaka broń wojownika wymaga siły. Wojownik jest potrzebny nam w grze (im więcej tym lepiej), ponieważ będzie musieli któregoś z członków naszej drużyny posyłać na pierwszy ogień. Bronie wojownika mogą być jedno oraz dwuręczne, jeżeli weźmiemy tę pierwszą dostaniemy możliwość założenia tarczy, tarcza jest bardzo ważna w grze gdyż daje nam sporo do obrony, dlatego też preferuje się jednoręczną broń ponieważ jest ona szybka, natomiast dwuręczna jest wolna ale za to mocna (co jest ważne), lecz nie daje nam możliwości trzymania tarczy.

Łucznik - podstawowa umiejętność łucznika to zręczność, jeżeli mamy ochotę nie zbliżać się do wrogów, tylko załatwiać ich z dystansu, preferuje się używanie broni dystansowej (Łuki, Kusze, nawet „karabiny”), strzały z łuku są wolne ale wymagają tylko zręczności, natomiast aby mieć kuszę to musimy po części zainwestować w siłę, karabiny maszynowe, miotacze ognia itp. znajdziemy w fabryce goblinów, co niektóre z nich wymagają nawet inteligencji. Dla łucznika są specjalnie przygotowane zbroje wymagające zręczności (bardzo niska obrona), dlatego należy łuczników i atakujących dystansowo wysyłać na koniec drużyny, ponieważ łatwo ich jest zabić. Strzały z kuszy są bardzo szybkie i efektowne, natomiast atak z karabinów, jest taki szybki że wróg nie powinien zdążyć podejść, ale jest jedna wada tego urządzenia, mianowicie po wyładowaniu się broni, trzeba odczekać na załadowanie się jej.

Mag - dla maga mamy specjalny zestaw, mianowicie potrzebna nam jest księga czarów, jak już wcześniej wspomniałem magię dzielimy na wojenną i naturalną. W wojennej magii możemy używać czarów ognia oraz przywoływać różne szkielety i smoki. Natomiast w magii natury będziemy zachowywać się jak druidzi, czyli władać magią pioruna i lodu. Podstawową umiejętnością magika jest inteligencja, lecz broń (różdżka) magika wymaga siły, dlatego warto jest trochę się podszkolić w sile i w razie braku many bić się tą jakże wspaniałą bronią.
Podstawowym ubiór maga to są szaty, których założenie wymaga znacznej ilości inteligencji.
Mag wojenny powinien atakować z tyłu razem z łucznikami, natomiast mag natury ma za zadanie leczyć pozostałe jednostki potrzebujące energii do walki.

Wyszukiwarka

Zainteresował Cię temat? Chcesz przeczytać więcej? Znajdź podobne artykuły dzięki naszej wyszukiwarce:

Komentarze

Brak komentarzy. Może będziesz pierwszy?

Napisz komentarz

Komentowanie tylko dla zalogowanych użytkowników.