Wojownik (Warrior): wojownicy to najbardziej przywykła do walki w bliskim starciu klasa. Może używać wszystkich broni i zbroi więc stanowi śmiertelne zagrożenie. Dzięki wielkiej ilości HP może wytrzymać dużo uderzeń i jest idealny do roli "tanka" (czyli takiego kogoś kto przyjmuje wszystkie uderzenia na siebie). Niestety nie ma umiejętności leczniczej, więc leczyć się musi bandażami.
Łotr (Rogue): łotrzy żyją w cieniu i atakują z zaskoczenia. Mogą stosować trucizny i z wielką precyzją strzelają z broni dystansowych. Używają także dwóch broni i zachodząc kogoś z tyłu powodują śmiertelne obrażenia. Lecz taka specjalizacje muszą opłacić pewnym kosztem i mogą nosić tylko lekką zbroję i ubrania.
Czarnoksiężnik (Warlock): za pomocą mrocznych mocy czarnoksiężnicy stanowią wielką potęge. Mogą przyzywać różne potwory aby im służyły i ochraniały ich. Na wyższych poziomach mogą przyzwać wierzchowca. Tworzą oni kamienie dodające im życia i posiadają umiejętności jego wysysania. Niestety część ich czarów wymaga "soul shard" co zajmuje miejsce w ekwipunku. Mogą nosić tylko ubrania.
Szaman (Shaman): przyzywając moce natury szamani są jedną z najbardziej uniwersalnych klas. Są w miarę dobrymi wojownikami i magami. Tworzą totemy mające różne funkcje i mogą zamienić się w wilka aby szybciej się poruszać. Mogą także leczyć i teleportować do domów. Dodatkową zaletą ich jest także możliwość używania wszystkich zbroi oprócz płytowych.
Kapłan (Priest): kapłani za pomocą swoich bóstw stanowią potężnych przeciwników. Najlepiej ze wszystkich klas leczą i mogą zauraczać humanoidalnych wrogów. Mają potężna czary wspierające. Niestety noszą tylko ubrania i w razie krytycznych sytuacji padają straszliwie szybko.
Paladyn (Paladin): paladyni są rycerzami potężnych klasztorów walczących w imię Światłości. Noszą najcięższe zbroje i mogą leczyć Świętym Blaskiem. Mogą przyzywać wierzchowca i świetnie walczą. Niestety nie są tak dobrzy w walce jak wojownicy i mogą używać mniej broni niż oni.
Mag (Mage): władający potęgą żywiołów magowie to śmiertelne niebezpieczeństwo. Mogą się teleportować i przyzywać jedzenie i picie. Mają sporo czarów o dużym promieniu działania dzięki którym mogą zabijać przeciwników grupowo. Mogą nosić tylko ubrania i praktycznie są skazani na klęskę w starciu z odpornymi na magie przeciwnikami.
Łowca (Hunter): świetnie wyszkoleni Łowcy mogą z łatwością szyć z łuku i innych broni dystansowych. Mogą także przejmować kontrolę nad bestiami i mają dużo umiejętności do ich zwalczania. Nie mogą nosić zbroi płytowych.
Druid (Druid): dzięki mocą natury druidzi są podobni do szamanów. Mogą zamieniać się w różne bestie, rzucać najpotężniejsze umiejętności wzmacniające i leczyć. Po zamianie jednak nie mogą rzucać czarów i mogą nosić tylko lekkie zbroje i ubrania.