Mam Tizonę ale nie uważam że jest najlepsza w grze. Czy wie ktoś czy można mieć taki miecz jeden co często go mają oficerowie... co pisze że w ostrzu widać drewniane drzazgi...?? xD Ja mam tizonę tasak i jeszcze taki moim zdaniem świetny miecz. Taki falowany jakby :D
Ej, didex, a jak właściwie zdobyłeś ten falowany miecz?
A jeśli chodzi o te bronie, które ja znam, to mogę Ci powiedzieć, że prócz tych, które można kupić w sklepie, czyli te pierwsze, potem kolec, pirania, tizona i jeszcze taki długi rapier, to znalazłem miecz Nicolasa Sharpa(to trzeba taką misję poboczna wykonać z córką Toffa) i taki miecz, co się nazywa Góral(można go znaleźć, wchodząc do lochu w drugiej części miasta redmound czy jakoś tak. Tam idziesz do tego redmound i jak wchodzisz do miasta, idziesz w lewo, i wchodzisz do innej dzielni. I jedne z pierwszych drzwi to wejście do lochu, ale tam jest cała masa kościotrupów, więc uwaga!
Aha, właśnie dało mi się zdobyć nowy miecz. Mianowicie szkwał czy jakoś tak. Taką szable ma też ten koleś, co na samym począteczku gry mówi ci co masz robić, jeszcze przed atakiem francuzów na Oxby! Ma ataku chyba 22-27 bloku 30% i przełamania bloku też 30%. Jedna z najlepszych broni. Musisz wykonać misję "dziwne wydarzenia na archipelagu"! Jak pokonasz wielkiego nauczyciela tego tam kultu, wówczas otrzymujesz tą broń, a potem możesz jeszcze zdobyć czarną fregatę! Jeszcze gdyby udało się zdobyć miecz Cortés'a....
Oj panowie. Cienko z tą wiedzą na temat tej gry... Ale cóż ja coś nie coś porade na to...
Lochy w Redmond - Miecz "Góral" (uwaga łatwo pobłądzić,no i szkielety)
Jaskinia na Oxbay - "Tasak" (po wejściu do jaskini z prawej strony postaci jest rozwidlenie; skręć w prawo i do końca korytarzem)
Katakumby w Douwesen - Smoczy Jezyk
czekam na wasze odpowiedzi bo wszechwiedzacy nie jestem
Nie dałem rady znaleźć tej szabli Cortesa. :\
Smoczy Język znalazłem, dzięki za radę. :)
Nie wiem, jak zdobyć ten miecz, co ma kawałki drewna w głowni, jednak wiem, że takowy w grze jest, bo jeden z oficerów miał taki. Jest bardzo dobry, bo choć blok wynosi okrągłe 0, to blok przyzwoity a atak najlepszy, jaki widziałem. oO
Nie mogę nadal znaleźć jednak tego takiego z tą falowaną głownią, a bardzo mi na nim zależy. Gdyby ktoś wiedział, proszę o pomoc. Ten falowany miecz to był flamring czy jakoś tam. Jest to połączenie rapiera i czegoś tam jeszcze. Zadaje spore obrażenia!!
żeby mieć szable cortesa trzeba mieć tasak potem dąc go oficorewi sfojemu ktory ma cortesa po pujścu do tawerny zmieni on na tasak a cortesa zostawi możeś wtedy go wziąśc
Ej, ale po przejściu gry nie ma nic przecież. :\
A misję "dziwne wydarzenia na archipelagu" można zacząć na którejś wyspie(nie pamiętam której). Pamiętam tylko, że przed ratuszem na tej wyspie stają trzy laski. Zgubiły im się dzieci, więc proponujesz im pomoc. Potem wracasz do ratusza i mówisz o tym gubernatorowi, oferując pomoc.
Smoczy język można znaleźć, ale w katakumbach.
Tizonę można kupić, gdy osiągnie się 11 czy coś około. A tego flaminga czy coś to nie wiem nadal.
Okej, podejrzewam, że nie ma więcej broni niż te, o których teraz napiszę.
UWAGA:ceny są zależne od Twoich umiejętności. Ja podam mniej więcej, jakie ceny widnieją w sklepach przy handlu 5(taki miałem)
UWAGA2:Jeśli chcesz samodzielnie odnaleźć sposób zdobycia broni białych w grze, nie czytaj tego wpisu, gdyż po postu popsuje Ci to zabawę. :D
Sztylet-jest beznadziejny. więc rozpisywać się nie będę.
Szabla-obrażenia.10/15; przebicie. 105;blok105;cena ok 600 sztuk złota
Rapier-obr. 10/12; przeb. 15%; blok 10%;cena ok 600 s z
Kord-obr. 12/16;przeb.10%;blok5%;cena ok 600 s z
Kordelas-obr 14/19;przeb.10%;blok0%;cena ok 600 s z
Schiavona-obr.13/18;przeb.15%;blok15%;cena ok 1000 s z
Jatagan-obr. 15/20;przeb.15%.blok5%;cena ok 1000 s z
Sześć powyższych broni można zakupić w sklepie już od początku gry
Pirania-obr.21/26;przeb.20%;blok105;cena ok 2000 s z
Kolec-obr. 16/18;przeb.25%;blok 20%;cena ok 2000 s z
Dwie powyższe powyższe bronie mozna zakupić w sklepie po osiągnięciu 7 poziomu.
Góral-broń, której osiągów nie pamiętam, lecz mogę powiedzieć,że jakość owej broni jest porównywalna do jakości kolca i piranii, i, z tego co pamiętam, mniej więcej właśnie tyle samo była warta. Nie jest jednak ona dostępna w sklepie. Można ją znaleźć przy szkielecie szkota w lochach w Raedmond(czy jakoś tak :D)
Smoczy Język-kolejna broń, której osiągów nie zapisałem. Pochodzi z Damaszku, a można ją znaleźć, leżącą na ziemi, w katakumbach w Dowsean(czy jakoś tak :D).Również nie dostępna w sklepie.
Tizona-obr.21/25;przeb.25%;blok 20%;cena ok 4000 s z
Braco del Colon-obr. 19/21;przeb.30%;blok 25%;cena ok 4000 s z
Dwie powyższe bronie można zakupić w sklepie po osiągnięciu poziomu 13.
Tasak-obr.24/29;przeb.25%;blok 15%;cena ok 4000 s z
Tasak nie jest dostępny w sklepie. Znaleźć go można wbitego w belkę nośną w jaskini na Oxby.
Miecz Kawalerów Maltańskich-obr.18/23;przeb.15%;blok 10%; cena-?
O Mieczu Kawalerów Maltańskich wiem bardzo mało. Wiem jedynie, że istnieje i wiem, jakie ma osiągi. Nie wiem jednak czy można go zdobyć w grze, i w jaki sposób to zrobić.
Flamigara(falowany miecz)-obr.25/30;przeb.25%;blok 10%; cena ok 7000 s z
Włóczęga-obr.10/30;przeb.10%;blok 40%; cena ok 7000 s z
Dwie powyższe bronie można zakupić w sklepie po osiągnięciu poziomu 21.(ze swojej strony mogę dodać, że są one fantastyczne w wyglądzie. Oba była moimi faworytami w grze :D)
Szkwał-obr.22/27;przeb.30%;blok 30%;cena ok 7000 s z. Szkwał to kolejna broń niedostępna do zakupienia w sklepie. Zdobywamy ją automatycznie po zabiciu wielkiego mistrza animistów w misji "Dziwne wydarzenia na Archipelagu". Mistrz ów ukrywa się w kryjówce, do której trzeba będzie się dostać na samym końcu misji.
Tajemniczy miecz z drzazgami w głowni-obr. 30/50!!!;przeb.0%;blok 20%;cena-?
Powyższy miecz jest dla mnie kompletną zagadką. Nawet nie ustaliłem, jak miecz ten się nazywa. Nie mam pojęcia jak go zdobyć, nie mniej wygląda na to, że jest to jedna z najlepszych broni dostępnych w grze, jeśli nie najlepsza. Imponuje olbrzymią ilością zadawanych obrażeń.
Konkwistador-obr.15/20;przeb.20%;blok 90%;cena ok 13000 s z
Konkwistador to broń należąca ponoć do samego Corteza. Stąd zapewne jego nazwa. Jest do drugi pretendent do tytułu najlepszej broni białej w grze. Tym razem jednak mamy do czynienia z niesamowitym procentem blokowanych ciosów.
Niestety, nie mam pojęcia, jak go zdobyć. Może na Keal Rhoa9czy jakoś tak :D) w Inkaskiej Świątyni. Choć była by to prawdziwa szkoda, bo broń ta była by dostępna tylko pod koniec gry.
Trzy bronie, a mianowicie Konkwistador, Miecz Kawalerów Maltańskich oraz ten tajemniczy miecz z drzazgami to bronie, których znaleźć po prostu nie mogłem.
I jak na Mieczu Kawalerów Maltańskich mi tak na prawdę nie zależy, to na dwóch pozostałych bardzo. I rad byłbym, gdyby ktoś znał lokalizację pozostałych broni.
Sprawdziłem skuteczność sposoby polecanego przez Panów Dawid98 i Zarkan11.
Rzeczywiście, jest to metoda skuteczna, choć znacznie większą satysfakcję miałbym z odnalezienia broni w samej grze, nie z pomocą tricków. Ale, UWAGA, nie udało mi się ustalić nazwy miecza z drzazgami, gdyż nawet za pomocą wymiana na Tasaka broń ta nie jest pozostawiana przez oficera(po prostu oficer nie chce pozbyć się broni, mimo, iż nawet próbowałem zaoferować mu miecz Konkwistador.
Skończyłem grać na poziomie 36(dalej już mi się nie chciało). Podejrzewam więc, że zarówno Konkwistador, jak i Miecz Kawalerów Maltańskich oraz miecz "z drzazgami" jest do zdobycia w jakiś inny sposób, jak drogą kupną. O ile taki sposób istnieje. Zachęcam do przeszukania gry i ewentualnego podzielenia się z nami nowinkami. :)
Interesuje mnie jeszcze jedna kwestia. Ponoć w grze dostępne są statki specjalne(bez użycia modów!). Słyszałem o dwóch, a mianowicie o "Czarnej Fregacie Mefisto"(udało mi się ją zdobyć w misji "Dziwne Wydarzenia na Archipelagu"), oraz, co ciekawe, o :Brygu Pancernym"> Tego statku ni cholery znaleźć nie mogłem.
No, to tyle.
Nie mam jakiś większych roszczeń odnośnie podanych przeze mnie danych. Jeśli ktoś chcę użyć ich jako poradnika(np. na innym forum), to proszę bardzo.
Jeśli ktoś zna jakieś tajniki gry, to proszę uprzejmie, aby podzielił się z nami, o ile to nie jakaś wielka tajemnica! ;)
Pozdrawiam.
W niektórych miejscach powychodziło mi, że przebicie albo blok równy jest 105. To pomyłka, zamiast tej piątki powinien być znak "%".
Na przykład szabla nie ma przebicia i bloku 105, tylko 10%!
Za pomyłkę przepraszam. ;)
Ops! Zapomniałem o Szabli Kapitana Scharpa! Można ją zyskać wykonując Quest "Na ratunek córce Toffa"! Jest to broń znakomita, z wysokim współczynnikiem bloku i przebicia, a także niezłymi obrażeniami. Nie jest to jednak najlepsza broń, nie mniej warto zainteresować się tymże zadaniem, gdyż jest ono banalnie łatwe, a broń na początku jest na prawdę znakomita!!!
Ops! Zapomniałem o Szabli Kapitana Scharpa! Można ją zyskać wykonując Quest "Na ratunek córce Toffa"! Jest to broń znakomita, z wysokim współczynnikiem bloku i przebicia, a także niezłymi obrażeniami. Nie jest to jednak najlepsza broń, nie mniej warto zainteresować się tymże zadaniem, gdyż jest ono banalnie łatwe, a broń na początku jest na prawdę znakomita!!!
Ops! Zapomniałem o Szabli Kapitana Scharpa! Można ją zyskać wykonując Quest "Na ratunek córce Toffa"! Jest to broń znakomita, z wysokim współczynnikiem bloku i przebicia, a także niezłymi obrażeniami. Nie jest to jednak najlepsza broń, nie mniej warto zainteresować się tymże zadaniem, gdyż jest ono banalnie łatwe, a broń na początku jest na prawdę znakomita!!!
Ej mam problem z Misją "Dziwne Wydarzenia na Archipelagu" mam spotakać sie z kapitanem w Oxbay . jednak kiedy chce wejsc do portu żeby spotkac sie z nim w tawernie to nieumie powie mi ktos co mam zrobic ???
Jak dopłyniesz na Oxbay, to zostaniesz zaatakowany przez małą flotę piracką. Musisz ją pokonać. Kiedy ją pokonasz, wtedy automatycznie pójdziecie z kapitanem do tawerny. A potem masz wrócić z nim na Isla Muelle chyba.
ehh, dobra. Ale doceń moje starania! :D
dziwne wydarzenia na archipelagu. Misje rozpoczynamy, gadając z jedną z trzech pań stojących przed rezydencją gubernatora na Douwesen. Potem wybieramy się do samego gubernatora. Mówimy, że podejmiemy się misji odzyskania dzieci. Oczywiście idziemy do karczmy. Tam znajdziemy gościa, który poradzimy nam płynąć do greenford. tak robimy. Gadamy tam z karczmarzem. On powie Ci o człowieku, który powie Ci o tym, żebyś udał się na Quebradas Costillas, czy jakoś tak. Idź tam do tawerny. Niczego się nie dowiesz. Ale będziesz musiał płynąć do readmond. Tam musisz udać się do kościoła. Gadasz z proboszczem, a ona każe płynąć Ci do kościoła na greenford. Gadasz z proboszczem. Tam dowiadujesz się o sprawie, którą zlecił Ci poprzedni proboszcz, z readmond. Gadasz z karczmarzem i kelnerką w greendford.Oni powiedzą ci o takim fałszerzu. Jego dom znajduje się za tawerną. Idź tam i zabij go. Potem idź do karczmarza, który powie Ci, że kelnerka wszystko zmyśliła. Wracaj na readmond i pogadaj z proboszczem w kościele. Probi każe ci popłynąć na isla muelle z listem. Jak przybijesz do brzegu, napadnie Cie trzech panów w czerwonym. Zabij ich, a potem wracaj na statek i przybij do portu. Pogadaj z ojcem jakimś tam w kościele na isla muelle. Wtedy on zleci Ci eskortę tego tam statku. Kiedy przybędziesz na Oxby, powinno zaatakować Cię kilku czerwonych. Musisz ich zatopić/przejąć, i wtedy wracasz na isla muelle. Tak wróć do kościoła po nowe zadanie. Będziesz musiał dostarczyć list na readmond, dla proboszcze kościoła. Idziesz do kościoła. Tam pogadaj z proboszczem, a wtedy zostaniesz zaatakowany. Pogadaj z proboszczem(probi), a on opowie Ci o fregacie mefisto i porwanych dzieciach. Płyń na Douwsen. Karczmarz opowie Ci o jakimś nauczycielu. Jak opuścisz tawernę, zaczepi Cię syn kowala, któremu powiesz, że jesteś z nauczycielem w zmowie. Weźmie Cię za swego. Okaże się, że nauczyciel jest na greenford. Tam u karczmarza dowiesz się, że uwięziony w więzieniu. idź do więzienia i poproś o uwolnienie więźnia,. Koleś się nie zgodzi, więc powiedz, że jeszcze wrócisz. Płyń do readmond, do kościoła,do proboszcza po specjalny list. Dzięki niemy możesz uwolnic nauczyciela. Płyń z powrotem do Greenford, pokaż list, idź pogadać z nauczycielem w celi, i razem płyńcie na Isla Muelle. Gdy zejdziecie na lond, pojawisz się w pokoju, w którym zabijesz nauczyciela. Jednak wcześniej dowiesz się od niego, gdzie jest kryjówka. Isla Muelle ma taką małą wyspę. Płyń na nią. Tam jest kryjówka. Wchodzisz do niej. Zabijasz wszystkich. Wielki mistrz jest w pokoju za tronem. Jak zabijesz wielkiego mistrza, wyjdź. Idź do brzegu. Będzie starcie z fregatą Mefisto. Teraz możesz ją przejąć, bo fajnie wygląda i ma porządne osiągi. Koniec. Ewentualnie wracasz na douwsen po kasę. I do proboszcza, też po kasę. Teraz koniec.
ale ty rozumisz ze robie to tak wszystko ale kiedy dostaje te misje z tym eksortowanie i gdy wpływam do oxbay to tam jest ten statek i zaden statek mie nie atakuje o to mi sie rozchodzi a nie o dokładny opis
To, że mówisz mi, że nikt Cię nie atakuje, to trochę mało mi mówi. Ja nie wiem, co zrobiłeś źle.
Jak jesteś w Oxaby, to masz do jesteś świadkiem konfrontacji trzech statków?
Przykro mi, Czajosław, że tak puźno odpisuję. Dawno tu byłem.
Nie miecz flaminga, tylko flamigera. Tak, można ją mieć. Napiszę, co wiem.
Sześć mieczy jest dostępnych na początku w sklepach, plus sztylet. Znaleźć możemy górala, w lochach redmond, smoczy jeżyk w katakumbach douwesen, miecz kawalerów maltańskich w Conceicao, w jaskini na skale lewiatana(trzeba minąć sklany cypel), tasak w jaskini na Oxbay, Szkwał na końcu misji "dziwne wydarzenia...", Brazo del Colon i Tizone(o ile nie myle) kiedy osiągniemy jakiś tam poziom(czyli nabijać levele), podobnie kolec i pirania, ale to nieco wcześniej, no i wreszcie dwa miecz, a mianowicie Flamigera i jakiś tam niemiecki miecz. Te dwa też kupimy w sklepie, ale po osiągnięcu na prawdę wysokiego poziomu. Chyba między 20 a 30. Jakoś tak. Ja doszedłem do 33, i dalej już nie dałem rady. Mimo, że miałem gigantyczny "przychód", gdyż w kółko atakowałem forty i floty z okrętami liniowymi. Więc może jest coś jeszcze do kupienia w sklepie, choć mocno wątpie.
Poza tym szabla Nicolasa Sharpa w misji "na ratunek córce Toffa", i tajemniczy, legendarny wręcz miecz "srebrzysty liść"(tylko o nim słyszałem), który ponoć w pewnym momencie gry ma ta rudowłosa piękność u naszego boku(jakoś tam ona miała). Więc zaleca się jest skrupulatne "przeszukiwanie". Przepraszam, to bylo bezczelne. No dobra, po prostu, jak wymacasz u niej ten miecz, to...go masz. Nie sprawdzałem, więc możecie być pierwsi. Chyba były jeszcze jakieś scyzoryki, ale, jak zwykle, nie pamiętam. Pozdrawiam.
Co do tych lochuw radzę rzebu wchodzić tam tylko ze 3 oficerami i to najlepiej rzeby byli dobzi bo tych trupuw jest tam bardzo durzo UWARZAJ!!! ja tam byłem sam ale miałem kody nieśmiertelności.
Ej ty didex piszesz że jesteś specjalistą ot tej gry to pomusz w jednej sprawie mam kłopot z misją dziwne wydarzenia na archipelaku i płynełem na wyspe piratuw tam w tawernie powiedzeli mi że byli tam bla bla bla... Ale nie powiedzeli mi dzie płyneli dalej jeśli wiesz napisz. Z góry dzękuję.
A rzeby mieć ten miecz z drzazgami w ostru to trzeba go dać oficerowi ktury go ma a on zmieni na Coresa (i nie musisz wchodzić do tawerny)weś go i ćesz się najlepszą bronia w grrze!!!! Polecam znawca ot tej gry
by zdobyc smoczy jezyk trzeba przez zejściu pójść w prawo na rozwidleniu w lewo i dalej prze 1 lub 2 rozwidlenia prosto. miecz jest oparty o podpory po lewej stronie wiec żebyś nie przeoczył
Długo szperałem i mi się udało odkryć jeszcze kilka ciekawostek:
zacznę od uzupełnienia właściwego zestawu sklepowego
SZTYLET - obr:6/10 przebicie: 25% blok: 0%
SZABLA - obr:10/15 przebicie: 10% blok: 10%
RAPIER - obr:10/12 przebicie: 15% blok: 10%
KORD - obr:12/16 przebicie: 15% blok: 5%
SCHIAVONA - obr:13/18 przebicie: 15% blok: 15%
KORDELAS - obr:14/19 przebicie: 10% blok: 0%
JAGATAN - obr:15/20 przebicie: 15% blok: 5%
to były przedmioty sklepowe do około 10 lvl'u ,ale
Wraz z wyższym poziomem bohatera dojdą kolejno:
KOLEC - obr:16/18 przebicie: 25% blok: 20%
PIRANIA - obr:21/26 przebicie: 20% blok: 10%
BRAZO DEL COLON - obr:19/21 przebicie: 15% blok: 15%
TRIZONA - obr:21/25 przebicie: 25% blok: 20%
to były przedmioty sklepowe do około 20 lvl'u
wraz z przekroczniem 20 lvl'u zacznijcie szperać po każdym sklepie tej zabawki
"WŁÓCZĘGA" - Obr:10/30 przebicie: 10% blok: 40%
info:"Prosty, choć bardzo efektywny rapier. Prawdopodobnie pochodzący z Niemiec"
TERAZ MIECZE, KTÓRE MOŻNA JEDYNIE ZDOBYĆ:
SMOCZY JĘZYK - obr:16/21 przebicie: 20% blok: 20%
INFO:"Szeroka szabla z rozpalonych kuźni Damaszku
,Lekka i ostra mimo swych rozmiarów. Sprawdza się przy cięciu gwoździ ale też jedwabiu."
WYSPA: Oxbay MIEJSCE: Lochy na Oxbay
WYSPAouwesen MIEJSCE: Katakumby na Douwesen
GÓRAL – Obr: 18/22 przebicie: 20% blok: 15%
INFO:"Szkocki pałasz,dokonała broń dla temperementnego wojownika.
ciężkawy ale w silnych rękach stanowi zabójczą broń"
W oberży Douwesen spotkamy pod schodami jegomościa który jak mamy dobrą karmę poprosi nas byśmy uratowali jego córkę z rąk pirata. W tym celu udajemy się do portu gdzie będziemy mogli się dostać na statek pirata. Odbywamy krótką walkę po czym wracamy do tawerny i odbieramy naszą szablę
Żeby zdobyć " Pogromcę Wiatrakuw" (to ten miecz z drzazgami w ostrzu) trzeba zmienić ustawiena w characters_init. pot napisem ch.luck wkleić to-GiveItem2Character(ch, "blade23");
TakeNItems(ch,"potion1", Rand(4)+1);
ch.equip.blade = "blade23";
GiveItem2Character(ch, GUN_COMMON); No i mamy pogromcę wiatrakuw jak nie dzała to pisać pomogę na 100% miłej gry
Odnośnie tej broni, którą trzeba znaleźć w jaskini na Oxbay - ona w tej jaskini leży w jakimś konkretnym miejscu czy trzeba jej szukać na podłodze wszędzie? Bo łażę po tej jaskini od pół godziny, wybiłem już chyba wszystkie szkielety (postać już mi nie miga na czerwono) a znalazłem tylko parę eliksirów, golda, jakieś posążki i tego typu pierdułki.
Witam,
Już od ładnych paru lat znam grę Piraci z Karaibów. Muszę przyznać, że gra jest świetna, szczególnie, jeśli ktoś pragnie poznać jej wszystkie tajniki
Otóż widzę, że paru zapaleńców szukało (może wciąż szuka) miecza o nazwie Pogromca Wiatraków.
Otóż złapałem jego 'trop' w plikach gry, na początku, w "tutorialu" - podczas rozmowy z Malcolmem. Otóż wg plików gry, jeśli się go zabije, to pojawi się nagroda ("blade23", czyli Windmill Slayer), w domku pirata na Quebradas Costillas. Jak dotąd udało mi się zrobić to w ten sposób: rozmawiam tak, że prowadzi mnie do Oxbay, i dalej w rozmowie prowadzi mnie do kupca, abym kupił lunetę. Następnie idę ją kupić, i nie wracam do rozmowy z Malcolmem, tylko go zabijam. Wtedy pojawiają się trzy wiadomości:
QUEST_MESSAGE8 "Nice work, you've killed your teacher!"
QUEST_MESSAGE9 "Now you're on your own in this cruel world!"
Oraz, że moja reputacja spadła do "Łotrzyk".
Dalej, w plikach gry znalazłem, że powinienem COŚ jeszcze zrobić (nie umiem zinterpretować, CO konkretnie), aby otrzymać jeszcze takie dwie wiadomości:
QUEST_MESSAGE10 "To a pirate who has no mercy in his"
QUEST_MESSAGE11 "wicked heart we give a secret reward!"
Te informacje 'wyczytałem' z analizy pliku both_reaction w folderze "QUESTS".
Jeśli ktoś da radę to dalej rozwiązać, proszę o informację. Wg mnie, jest to jedyny sposób aby LEGALNIE zdobyć ten miecz.
Co do drugiego pożądanego miecza, Dumy Korsarza, to poza plikiem z dostępnymi mieczami w grze nigdzie indziej nie występuje. Chyba po prostu jest, tak jak statek Fearless, zawarty w grze, ale niewykorzystany. Ciekawe, dlaczego...
A, i jeszcze dla wszystkich innych, którzy potrzebują pomocy; tutaj mam poradnik z Gry-Online - są w nim opisy wszystkich misji, mapki wysp, miejsc, lochów itp.
Enjoy!
http://hostuje.net/file.php?id=6026ee30fa5d6f83896fe752a47667ab
lub tu:
http://www.sendspace.pl/file/147e14d1146eca4ccd42cca
No witam...trochę czasu minęło, ale, jak widać, ta gra swoich fanów ma. A i nie zamierzają się oni z przygód na archipelagu wycofywać. No dobrze, więc - czego się dowiedziałem.
Po pierwsze - że to, iż w grze trudno znaleźć cokolwiek, i że to cokolwiek może być gdziekolwiek, jest arcygenialne. Ostatnio, dla przykładu, łaziłem sobie po pokojach w rezydencji na, zdaje się, Isla de Muelle(nazwy mogą być niedokładne, ale wiadomo, o co chodzi). Nom! W jednym z tych pokojów znalazłem, leżący od tak, pistolet dwulufowy. A i niedawno odkryłem lochy w Oxby, które to jednak nie są zanadto opłacalne do eksplorowania. Ale jedno wiem - w tej grze trzeba szukać, i to wszędzie. Warto. Może w końcu uda nam się znaleźć nawet miecz Corteza. ^^ No ale okej - z bardziej namacalnych rzeczy, to nie dowiedziałem się wiele, poza tym, że miecz Kawalera Maltańskiego jest ukryty w jaskini na "skale lewiatana". To chyba w Dowsuen(patrz wyżej). Wysiadamy na plażach Skały Lewiatana, i kierujemy się w lewo, mijamy skałę wystającą z wody, i znajdujemy jaskinie, w której to siedzą sobie cztery szkielety. Jest tam też i miecz. Dobre na początek.
Okej, teraz kolejna rada - dbajcie o to, aby kręcił się interes towarowy! Nie dopuście, pod żadnym pozorem do tego, aby właściciele sklepów nie brali was pod uwagę jako potencjalnego konwoju. Koniecznie dbajcie o dobre z nimi układy, i nie próbujcie ich wykiwać! Uważajcie też, aby nie stracić statku(statków), na którym to wieziecie towar, bo dupa blada. I uważajcie na termin. Na początku jest to kwestia odrobiny doświadczenia i 2000 sztuk złota. Ale potem, kiedy będziecie mieli większy statek(bądź jakąs flotę), sumy będą szły w dziesiątkach tysięcy, a doświadczenie będzie potężnym sposobem na awansowanie.
Wie ktoś może co zrobić, aby dostać "legalnie" wszystkie tajne bronie ? To znaczy pogromcę wiatraków, dumę korsarza itp... Srebrzysty liść - wiem, byle za jaki miecz od Daniele. Mormegil ma rację(to działa) tylko co dalej zrobić jak się zabiło Malcolna...?
POMOCY !
Witam,nie wiem czy jeszcze tu ktoś wchodzi bo mineły ponad dwa lata.Piszę to tutaj bo na podstawie informacji zawartych w niektórych postach,doszedłem do wniosku jak znaleźć Pogromcę wiatraków.A więc,po dwóch dniach ciężkich katorgi,udało mi się dojść do wniosku że:
Po pierwsze:Należy zabić naszego nauczyciela Malcolma.(W momencie gdy każe nam kupić lunetę,biegniemy szybko kupujemy,nim dojdzie na górę by przedstawić nam sprzedawcę.Jak dojdzie na miejsce,zagada nas,to odrazu po rozmowie atakujemy go,bo wtedy jest śmiertelny)
Po drugie:Reputacja na postrach oceanów
Po trzecie:Statek pierwszej klasy(Nie jestem pewny,ale to możliwe)
Po czwarte:Wbijamy na Quebradas Costillas,nim wejdziemydo obozu,to idziemy do dziwnego domu piratów.
Jak nam wyskoczą dwie wiadomości:
"Pirat, co ma mroczne serce,"
"dostanie tajną nagrodę cenną wielce!"
Patrzymy w ekwipunek,i jest!!TA cholerna broń co nie jednemu zmarnowała kupę czasu.
Witam, gram w tę grę od dłuższego czasu, w swoim ekwipunku miałem już każdą broń z wyjątkiem "blade23" tzw. "Windmill Slayer".
Jak to zdobyć? Próbowałem już wszystkich sposobów.
Próbowałem zabić Malcolma po zakupieniu lunety i był nieśmiertelny :/