Zareklamuj się na Strefie »
Nie masz jeszcze konta?
» Zarejestruj się
» Przypomnij hasło
Prace nad New Dawn

Prace nad New Dawn

Data opublikowania: 22.10.2006, 19:17
Tagi:
Twórcy polskiego cRPG w klimacie postapokaliptycznym zamieścili ostatnio na swojej stronie krótki tekst dotyczący tego jak powstaje przykładowo potwór w grze New Dawn. Zamieszczony został też kolejny render dostępny tutaj.
Więcej w rozwinięciu.
Pierwszym etapem jest stworzenie dokładnego opisu danej bestii, postaci lub obiektu. Opis ten doskonale wkomponowuje się w fabułę gry i ekosystem w określonych lokacjach. Następnym etapem jest przygotowanie szkicu i jego wersji kolorowej. Z concept artów powstaje model 3d, który jest w dalszej fazie teksturowany. Ostatnim etapem jest przygotowanie animacji szkieletowej. Jako przykład posłuży nam Rogatogrzywy, bestia, którą będziecie mieli możliwość poznania już w demo gry. Przedstawiamy wam etapy od szkicu do oteksturowanego obiektu.

Treść pochodzi z oficjalnej strony.

Komentarze

Avatar
Gamec, 22.10.2006, 19:24
Test komentarza!
Avatar
Gamec, 22.10.2006, 19:35
jeszcze jeden test :)
Avatar
Gamec, 22.10.2006, 19:36
Jeszcze jeden test
Avatar
Strefa RPG, 22.10.2006, 21:33
Nawet ciekawie się to całe ND zapowiada :)
Avatar
Sudri, 23.10.2006, 20:19
te testuje! :P
Avatar
Strefa RPG, 31.10.2006, 18:35
Bardzo ciekawie;)

Napisz komentarz

Komentowanie tylko dla zalogowanych użytkowników.