Należy również wspomnieć, że tekst wywiadu został źle sformatowany. Przez co trzeba zjechać na dół strony, aby przeczytać wywiad.
Klecha (Gry.o2.pl): Czy w Dawn of Magic pojawią się postacie NPC? Jeśli tak, to jakie znaczenie będą mieć dla całej rozgrywki?
Alexander Chulkov (Skyfallen): Oczywiście, w świecie gry pojawią się przyjazne postacie i gracze będą mogli aktywnie z nimi współpracować. Niekiedy, będziesz na przykład mógł kupić rzadki artefakt od lokalnego kupca. Postacie NPC dostarczą wartościowych informacji lub zlecą zadanie do wykonania oraz zaproponują stosowne wynagrodzenie za spełnienie ich wymagań.
Poza tym [NPC] będą sprawiać, że świat wokół Ciebie nabierze charakteru realności. W żyjącym w pośpiechu mieście zawsze będą znajdować się zapracowani mieszczanie, patrolujący okolicę strażnicy oraz przekrzykujący się kupcy. Te postacie będą też komunikować się wzajemnie, dzielić się informacjami oraz reagować na wszelkie przeszkadzające im zdarzenia - innymi słowy, będą żyć swoim własnym życiem.
Wiele celów, z jakimi się zmierzysz, będzie można osiągnąć tylko przy bliskiej współpracy z postaciami NPC. Nie będą one tylko od tego, aby dać Ci jakieś zadanie i siedzieć czekając na Twój powrót. Zamiast tego, będą zachowywać się dość prawdopodobnie: szmuglerzy spróbują wejść do miasta i znaleźć dealerów, nauczyciele zajmą się pilnowaniem swoich studentów, a więźniowie nigdy nie podejmą próby ucieczki z więzienia, jeśli w pobliżu znajdują się strażnicy.
Klecha (Gry.o2.pl): Co zamierzacie wobec questów? Jakiego typu zadań możemy się spodziewać?
Alexander Chulkov (Skyfallen): Rozgrywka składa się głównie z bitw z potworami, zatem staraliśmy się uczynić większość zadań takimi, aby były proste do wykonania, a zarazem wciąż były interesujące i oryginalne. Myślę, że naprawdę udało się nam to osiągnąć. Gracze zawsze będą w stanie zrozumieć otrzymane zadania i jednocześnie nie będą musieli spędzić wielu godzin w poszukiwaniu jakiegoś przedmiotu, postaci lub miejsca. Postaraliśmy się jednak oto, aby fabuła była interesująca i dynamiczna. Poza głównym questem [traktującym o walce z Modo, pomaganiu mu lub też utrzymywaniu świata w równowadze], znajdzie się tu wiele questów pobocznych, które mają dać Ci szansę na zarobienie gotówki, znalezienie artefaktów i zdobycie dodatkowego doświadczenia, jak również wiele szans na pomoc dla postaci NPC.
Dalszą część wywiadu znajdziecie tutaj