Zareklamuj się na Strefie »
Nie masz jeszcze konta?
» Zarejestruj się
» Przypomnij hasło
Akt I - Rzeka Snów

Akt I - Rzeka Snów

Data opublikowania: 29.04.2007, 14:48
Ostatnia edycja: 29.04.2007, 18:35
1. The Great Shaman

Wędrując po tej lokacji w pewnym miejscu spotkasz zakutych (w dybopodobne coś) szamana, wojownika i zwiadowcę goblinów. Zwiadowca oraz wojownik będą Ci tylko marudzić byś porozmawiał z Ukh'em - szamanem. Ukh powie Ci bzdurną gatkę i zaproponuje byś go uwolnił. Teraz masz dwie opcje wyboru...
Możesz go uwolnić... Ale najpierw pomyśl - skoro gobliny go zakuły to musiał być albo niegrzeczny albo niebezpieczny...
Jeżeli go uwolnisz rzuci się na Ciebie.

2. Alchemist Remiel

W niewielkiej wiosce na wschodzie lokacji (trzeba odnaleźć most, dzięki któremu można przejść przez rzekę przecinającą lokację) znajdziesz alchemika. Wykona dla Ciebie dobrą jak na początek tarczę w zamian za: 3x totem skorpiona, 2x totem Gilamonster, 1x totem gigantyczego węża, 1000 szt. zł.

3. Bridge: Stop the man/goblins

Zadanie można wykonać w dwojaki sposób - albo porozmawiać z rycerzem albo z goblinem. Jeżeli zadanie przyjmiesz od rycerza będziesz musiał powstrzymać gobliny przed przejściem przez most, jeżeli zadanie przyjmiesz od goblina to na odwrót - powstrzymać rycerzy przed przejściem przez most. Nagroda jest tradycyjna - głównie złoto, później doświadczenie.

4. The Tomb Snake

Zadanie otrzymasz w wiosce, na wschodzie mapy (za mostem). Jeden z mieszkańców powie Ci, że jego syn nie powrócił z swojej wyprawy. Musisz go odnaleźć mimo, że ojciec nie wierzy już w jego ocalenie. Na mapie zostanie zaznaczony Tomb Snake - po prostu gigantyczny wąż o takiej nazwie. Udaj się w tamtym kierunku i zabij smoka. Gdy to uczynisz, wypadnie z niego pewien przedmiot - Jack's Madu. Odnieś przedmiot ojcu, w zamian dostaniesz nieco złota, a przedmiot będziesz mógł zachować.

5. Alchemist Gabriel

Drugi z alchemików, jakich spotkać można w wiosce jest Gabriel. W zamian za 4 totemy szamanów goblinów otrzymasz unikalną laskę.


6. Capitive Goblins

Zadanie jest nieco dziwne, musisz poczekać aż wróci zleceniodawca i obronić niewolników przed atakiem goblinów. Nagroda całkiem przyzwoita jak na dany poziom.





Wyszukiwarka

Zainteresował Cię temat? Chcesz przeczytać więcej? Znajdź podobne artykuły dzięki naszej wyszukiwarce:

Komentarze

Brak komentarzy. Może będziesz pierwszy?

Napisz komentarz

Komentowanie tylko dla zalogowanych użytkowników.