Wraz z narastającymi prośbami o ujawnienie większej ilości informacji na temat produkcji Afterfalla postanowiliśmy uchylić nieco rąbka tajemnicy i wrzucić pierwszy wpis na naszego DevBloga.
Obecnie prace nad grą są bardzo intensywne. Zanim jednak zaczniemy rozwodzić się ile napojów energetycznych potrzebujemy wypić w ciągu doby oraz ile zupek chińskich zjadamy w ciągu tygodnia, chcemy wyjaśnić kilka kwestii:
- Afterfall był projektem fanowskim, który był tworzony przez ostatnie 3 lata,
- Etap preprodukcji którego efektem były materiały na temat Afterfalla był tak obfity, iż moglibyśmy stworzyć trzy gry,
- W momencie startu studia i rozpoczęcia w pełni profesjonalnej produkcji gry, świat został gruntownie zanalizowany czego efektem było pozostawienie kilkunastu najbardziej klimatycznych i odpowiadających założeniom lokacji.
- Mechanika przeszła drobne zmiany, lecz większość cech, które zapowiadaliśmy pojawi się w grze. O tym jak będzie działać nasza mechanika będziemy was na bieżąco informować w kolejnych newsach oraz notkach na naszym devblogu.
- Na podstawie lokacji, które zostały skonkretyzowane oraz założeń mechaniki została napisana w czerwcu całkiem nowa, nieliniowa fabuła. Dzieje się ona na kilkanaście lat przed wydarzeniami, które z początku mieliśmy w głowie projektując Afterfalla trzy lata temu.
- Wielu z was może się martwić, ze za bardzo okroiliśmy grę. Oczywiście pewne rzeczy zostały wycięte, jednak nadal jest to jedna z najbardziej rozbudowanych gier cRPG historii!
Wielu starszych fanów zastanawia się czy Afterfall kiedykolwiek wyjdzie, gdyż powstaje już tyle lat. Myślenie takie jest jednak nieco błędne, gdyż właściwy etap produkcji rozpoczął się dopiero 1 lipca 2008 roku. Wcześniej skupialiśmy się jedynie nad dopracowaniem świata, dzięki czemu zaczynamy tworzyć Afterfalla mając bardzo silne podstawy i gotowy design lokacji, miejsc, postaci, itd.
Musicie wiedzieć ze produkt, który w przyszłości znajdziecie na półkach sklepowych dalej będzie tym czym miał być – dobrym nawiązującym do oldschoolowych tradycji postapokaliptycznym cRPG.
W naszym kolejnym poście, będziecie zaś mogli przeczytać o jednej z najbardziej interesujących cech Afterfalla. Całkowicie unikalnym systemie życia. Jesteśmy przekonani, ze uda nam się Was zachwycić i niecierpliwie wyczekiwać będziecie kolejnych informacji
Ekipa Nicolas Intoxicate
(IMG:http://afterfall.pl/images/foto_1024.jpg)