Dużo więcej w rozwinięciu.
Kolejnymi etapami tworzenia Afterfall było wykonanie opisów postaci, miast i terenów. Do gry dołączono silnik Uniqine, a raczej jego słabą wersję. Grupa tworząca grę nie posiadała wówczas możliwości zdobycia najnowszej i najlepszej wersji tego silnika. Po rozmowach z Unigine, przy oczywistym wsparciu społeczności internetowej firma Unigine dała możliwość Intoxicate Interactive otrzymania najnowszej wersji silnika i jego pełnej wersji. Silnik ten oferował wszystko to czego potrzebowali twórcy Afterfall - piękna grafika 3d, ogromne możliwości, świetne rozwiązania. Otworzyły się możliwości rozmów z wydawnictwami.
Teraz twórcy rozmawiają już z kilkoma zainteresowanymi wydawcami. Dzięki QubicGames cały projekt jest już zarejestrowany jako działalność gospodarcza. Mimo takich sukcesów twórców wciąż nęka jeden problem - brak pieniędzy. Nie ma dostatecznej ilości inwestorów do sfinansowania całego projektu (trzymamy kciuki, że takowy się znajdzie).
Aktualnie trwają prace nad serią techdem (pierwsze z zaimplementowaną fizyką PhysX), które będą widoczne już wkrótce. Jeżeli twórcom nie uda się znaleźć odpowiedniej ilości pieniędzy, wówczas zapowiedzieli, że stworzą kilka mini gier, z których dochód zostanie przeznaczony na najważniejsze opłaty (ZUS, serwer).
Ogółem w przeciągu tego czasu, który minął od rozpoczęcia twórcy osiągnęli ogromne sukcesy, jak na grupę nie posiadającą ogromnego budżetu.
Trzymajmy kciuki, za to, że projekt zostanie ukończony szybko i dodatkowo z świetnym efektem!
A wszystkich zainteresowanych wsparciem twórców Afterfall zapraszamy do działu Afterfall Marketing ;)