Zareklamuj się na Strefie »
Nie masz jeszcze konta?
» Zarejestruj się
» Przypomnij hasło
Afterfall oraz Unigine Corp. połączyły siły

Afterfall oraz Unigine Corp. połączyły siły

Data opublikowania: 17.06.2006, 12:58
Tagi:
Unigine Corp., twórcy wysokiej jakości silnika graficznego - Unigine (www.unigine.com), oraz Intoxicate Interactive podpisały umowę dotyczącą tego silnika. Umowa jest na tyle sprzyjająca dla Intoxicate Interactive, ze młodzi deweloperzy nie muszą w chwili obecnej ponosić żadnych opłat i mogą skupić się na tworzeniu gry.  Więcej w rozwinięciu.
Autorzy Unigine kładą nacisk zarówno na potrzebę współpracy z młodymi i innowacyjnymi grupami deweloperskimi, jak i na oferowanie rozwiązań middleware'owych dla dużych renomowanych firm. Na decyzję Unigine Corp. miała wpływ profesjonalna jakość pracy w Intoxicate Interactive, która to właśnie ukończyła stadium przedprodukcyjne swojej pierwszej gry - Afterfall. Silnik Unigine zostanie użyty zarówno do stworzenia wersji demonstracyjnej Afterfall, jak i do produkcji pełnej wersji gry.
Silnik Unigine posiada najnowocześniejsze technologie grafiki 3D, zintegrowaną fizykę, GUI, wbudowany system skryptów, moduł dźwiękowy (wszystko dostępne zarówno pod Linuxem jak i MS Windows), i obsługuje większość z nowoczesnych technologii, takich jak background data streaming, soft shadows, HDR i wiele innych. Unigine znacząco wspomaga siłę Afterfall, sprawiając, ze będzie stał na równi z wielko-formatowymi projektami komercyjnymi, zarówno pod względem grafiki jak i fizyki.

„Pozyskanie Unigine umożliwiło nam ogromne przyspieszenie prac nad Afterfall. Niemniej jednak, wciąż poszukujemy dodatkowych funduszy i możliwości rozwoju. Zapraszam do działu Afterfall Marketing, gdzie można dowiedzieć się więcej o naszym przedsięwzięciu.” – powiedział Andrzej Koloska, założyciel Intoxicate Interactive.
„Wszyscy byliśmy zadziwieni tym, co zespół Afterfall już osiągnął przy pomocy Unigine; Ci ludzie prześcignęli nasze oczekiwania odnośnie możliwości naszego własnego silnika. Naprawdę wierzymy w zespół Afterfall, ponieważ zdołali oni doprowadzić swój projekt tak daleko bez żadnych funduszy. Z tego powodu postanowiliśmy wspomóc ich, zapewniając im technologie Unigine za darmo, podczas gdy wciąż nie mają jeszcze wydawcy ani żadnego inwestora. Nie mam najmniejszych wątpliwości, że będzie to wspaniała gra, jeśli ktoś wesprze utalentowany zespół Intoxicate Interactive.” – potwierdza Denis Shergin, CEO Unigine Corp.

Treść newsa pochodzi ze strony afterfall.pl

Wkrótce na Strefę powróci dział Afterfall oraz wieści ze współpracy z twócami tej gry.

Komentarze

Brak komentarzy. Może będziesz pierwszy?

Napisz komentarz

Komentowanie tylko dla zalogowanych użytkowników.