Silnik Unigine posiada najnowocześniejsze technologie grafiki 3D, zintegrowaną fizykę, GUI, wbudowany system skryptów, moduł dźwiękowy (wszystko dostępne zarówno pod Linuxem jak i MS Windows), i obsługuje większość z nowoczesnych technologii, takich jak background data streaming, soft shadows, HDR i wiele innych. Unigine znacząco wspomaga siłę Afterfall, sprawiając, ze będzie stał na równi z wielko-formatowymi projektami komercyjnymi, zarówno pod względem grafiki jak i fizyki.
„Pozyskanie Unigine umożliwiło nam ogromne przyspieszenie prac nad Afterfall. Niemniej jednak, wciąż poszukujemy dodatkowych funduszy i możliwości rozwoju. Zapraszam do działu Afterfall Marketing, gdzie można dowiedzieć się więcej o naszym przedsięwzięciu.” – powiedział Andrzej Koloska, założyciel Intoxicate Interactive.
„Wszyscy byliśmy zadziwieni tym, co zespół Afterfall już osiągnął przy pomocy Unigine; Ci ludzie prześcignęli nasze oczekiwania odnośnie możliwości naszego własnego silnika. Naprawdę wierzymy w zespół Afterfall, ponieważ zdołali oni doprowadzić swój projekt tak daleko bez żadnych funduszy. Z tego powodu postanowiliśmy wspomóc ich, zapewniając im technologie Unigine za darmo, podczas gdy wciąż nie mają jeszcze wydawcy ani żadnego inwestora. Nie mam najmniejszych wątpliwości, że będzie to wspaniała gra, jeśli ktoś wesprze utalentowany zespół Intoxicate Interactive.” – potwierdza Denis Shergin, CEO Unigine Corp.
Treść newsa pochodzi ze strony afterfall.pl
Wkrótce na Strefę powróci dział Afterfall oraz wieści ze współpracy z twócami tej gry.